" inkább kirándulókkal, mint valóban "vonatozókkal"
Mi is kipróbáltuk és ha nem is megdöbbenve, de szem kikerekedve láttuk, hogy a vonattól odakocogva a hajóállomáshoz már csak egy hosszan kígyózó sor végére tudtunk beállni. Szerencsére belül maradtunk az engedélyezett utasszámon, így felfértünk. De inkább éreztük a helybéliek, vagy autós kirándulók szórakoztatására rendeltnek, mint a vonat pótlójának. Hiába, na, az ingyenesnek nagy a vonzereje. ;-)
Szerdától szerintem max. a 12-es úton indul meg a vonatpótló (kerülőútirány nélkül), az egyik vágány visszaadását is csak július második hetére ígérték.
Nagyon, nagyon klassz, tegnap teszteltem :-))) A Mahart szezonban napi egy pár Bp.-Egom. járatpárt üzemeltet a szakaszon, lehet lenne érdeklődés valami gyakrabban közlekedő helyi járatra, tegnap ugye vasárnap és jóidő volt, de tömve voltak a hajók nappal (& inkább kirándulókkal, mint valóban "vonatozókkal")
Nem olvastam vissza, hogy volt-e már korábban. De talán ideje lenne elgondolkodni egy Kismaros-Zebegény/Szob közötti alagút megépítésén a problémás szakasz kiváltására. Jót tenne a nemzetközi személy és teherforgalomnak is, csökkentve a zajterhelést és a menetidőt. A jelenlegi nyomvonalat pedig megtartani idegenforgalmi és regionális használatra. A zónázó vonatok mehetnének akár Kismarosról az alagúton át Szobig, a többi Nagymaros-Zebegény érintésével.
A javuló szlovák-magyar viszony keretében pedig valahogy össze lehetne kötni az esztergomi vonalat a Párkány-Pozsony vonallal.
Elvben KISS-ek már februárban is lesznek. Március közepétől viszont elindulnak a kiránduló forgalmú hétvégi vonatok meghosszabbítása Szobig (reggel/délelőtt Szob felé, délután/este Budapest felé), amire általában mozdonyos vonat van kiadva a kerékpáros forgalom miatt.
Tegnap a berlini és a varsói stokk a 271-essel érkezett. Ha valamelyik stokk tbbet késik, a másik nem szokta azt bevárni, eljön a soron következő Metropolitannel.
Nem közlekedett le. Idejében biztosan nem. Amikor írtam, ez még üres volt, de ha jól megnézed, ez sem valós, nem mutat tényleges közlekedésre utaló jeleket.