Párosban az S70-es félórás üteme órássá változott, de akkor páratlanban marad a félórás?
Ha az érintett vonatokat írja csak, akkor az S70-es marad félórás ütemben és csak minden másodiknak nő a menetideje? Mondjuk ez elképzelhető lenne, ha az S71-et pótolná a közös szakaszon.
A kézenfekvő értelmezés szerint Vác-Szob lényegében megszűnne egy hétre az ezen a szakaszon lakók számára, de ezt még a rajongva 'szeretett' MÁV-ból is csak fenntartásokkal nézem ki.
Tegnap este a "mindkettes" (22:22) S70-hez mentem ki. Én még jól jártam, mert kb. 5 perc késéssel jöhettem is. Mások azért nem voltak ennyire szerencsések, állítólag a vonatom a már 2 órával azelőtti volt, csak kissé megkésve. 22:18 körül állították be a szóló FLIRT-et, rohant mindenki minden felől. A pályaudvari hangost nem figyeltem, de a vonaton a vezér próbált korrekt tájékoztatást adni a hangoson keresztül.
A képet már leszállás után Dunakeszin lőttem a páratlan irányba "közlekedő" kijelzőjéről.
Komoly gond lehetett, ehhez képest ma sehol nem találom a nyomát. Felejtsük gyorsan el? ;-)
Nem a sár a legnagyobb gond, hanem azok a rohadt sziklák. Tervezve volt július közepére egy vágányzár, ahol kitermelték volna őket, de a természet megsiettette a dolgot.
"Nagymaros és Verőce között fa dőlt az egyik vágányra, a másik vágányon feszültség kimaradás van, ezért ezen a szakaszon ideiglenesen szünetel a forgalom. A szobi vonalon 60-120 perccel nőhet az eljutási idő, a távolsági vonatok esetében."
Kavalecz Imre tájékoztatása szerint a Rákosrendező-Fót-Vácrátót közötti szakaszon szünetel a vonatközlekedés, nincs áram a felsővezetékben, mivel több helyen a vezetékre lógó ágak okoznak zárlatot. A Budapest-Veresegyház-Vác vonalon emiatt jelentős korlátozásokkal és hosszabb menetidőkkel kell számolni. A szóvivő hozzátette, hogy vonatpótló autóbuszokat nem tudnak biztosítani. Az érintett településekről - Vácrátót, Őrbottyán, Veresegyház, Csomád, Fót - utazók a Volánbusz járatait vehetik igénybe, amelyeken elfogadják a vasúti bérleteket.
Március 24-én, szombaton felsővezeték-karbantartást végeznek a budapesti Nyugati pályaudvaron, emiatt több vonat menetrendje, útvonala és végállomása módosul - tájékoztatta a Mávinform az MTI-t.
100-as lassújel érvényes itt, de nagyon sok olyan hely van, ahol sokkal nagyobbat dob a vonat! Csak néhány: Jobb vágány Rákosrendező Nyugati felőli bejáratán V43 gépen a mozdonyvezető többet van a levegőben mint az ülésen, pedig itt max 60 km/h, bal vágány Rákosrendező Nyugati felőli kijárati jelzőnél még a Traxx is felüt, pedig annak igazán kitűnő a rugózása! Rákospalota jobb vágány II.torony előtt max 40km/h mégis külön életet él a vezetőülés a mozdonyvezetővel és a mozdony! Jobb vágány Gyártelepnél a felüljáró után még 80 km/h-nál is nagyot dob. Ellenkező irányban a bal vágányon a kicserélt új sín és a régi sín találkozásnál nagy ütés a járműkerékre! Felsőgöd útátjárónál minkét vágányon már érződik a huppanás, de lesz nagyobb is! Vác-Verőce fázishatár alatt a jobb vágányon rettenetes! V43 gépet vezetve itt fel kell állni, különben székkel együtt borul! A Csúcs: Verőce jobb vágány Vác felőli váltókörzet. Itt ami nincs lerögzítve az légi életet él. Egy V43-nak minimum fél méteres függőleges mozgása van! A Traxx és a Flirt is rendesen megérzi az itt történő áthaladást! Lehet, hogy ezt olvassa valami főkáposzta, utána teleszórják lassújellel a szobi vasutat!