100-as lassújel érvényes itt, de nagyon sok olyan hely van, ahol sokkal nagyobbat dob a vonat! Csak néhány: Jobb vágány Rákosrendező Nyugati felőli bejáratán V43 gépen a mozdonyvezető többet van a levegőben mint az ülésen, pedig itt max 60 km/h, bal vágány Rákosrendező Nyugati felőli kijárati jelzőnél még a Traxx is felüt, pedig annak igazán kitűnő a rugózása! Rákospalota jobb vágány II.torony előtt max 40km/h mégis külön életet él a vezetőülés a mozdonyvezetővel és a mozdony! Jobb vágány Gyártelepnél a felüljáró után még 80 km/h-nál is nagyot dob. Ellenkező irányban a bal vágányon a kicserélt új sín és a régi sín találkozásnál nagy ütés a járműkerékre! Felsőgöd útátjárónál minkét vágányon már érződik a huppanás, de lesz nagyobb is! Vác-Verőce fázishatár alatt a jobb vágányon rettenetes! V43 gépet vezetve itt fel kell állni, különben székkel együtt borul! A Csúcs: Verőce jobb vágány Vác felőli váltókörzet. Itt ami nincs lerögzítve az légi életet él. Egy V43-nak minimum fél méteres függőleges mozgása van! A Traxx és a Flirt is rendesen megérzi az itt történő áthaladást! Lehet, hogy ezt olvassa valami főkáposzta, utána teleszórják lassújellel a szobi vasutat!