Keresés

Részletes keresés

trizs77 Creative Commons License 1 órája 0 1 38235

a Récseinél** a 158-ra (Moszkva tér - Zugliget Libegő) csak kihalásos alapon lehetett bekerülni.

 

Egyszer-egyszer oda keveredett 1-1 napra a 20/30-ról egy ifjú.

 

Dolgozott fél napot és már úgy lépett be a Várfok utcai tartózkodóba, hogy :

 

 Basszátok meg, ilyet is lehet kapni ?

 

Az egyik mondta :

 - majd kiestem a vezető ülésből. B@meg itt köszönnek a felszálló utasok !

 - kiengednek az autósok a megállóból .

 - mindkét végén van idő vakarózni, pisilni, 

 - stb.

 

** = Minden garázsnak voltak ilyen házi, csókos vonalai.

Előzmény: nemeza (38234)
nemeza Creative Commons License 5 órája 0 3 38234

Izgalmas lesz a nagy vonalcserebere kapcsán, hogy a vidéken (22.ker + 11.ker déli széle) szocializálódott Andoros csapat azon része majd mekkora lelkesedéssel vág bele az 58-158/141-150-250 stb után a Svábhegy és Normafa adta kihívásokba megspékelve az Andrássy úttal is akár.

Inkább szociológia stb, mint technika vagy képesseg.

2010 körül volt egy időszak, mikor 260-415 és 412 került a VT 263, MAN és Localok helyére - és nem volt egyik oldalról sem egy örömteli helyzet emlékeim szerint..

Jármű fronton most sokkal jobb a helyzet.

BPO-537 BX-51-61 Creative Commons License 7 órája 0 0 38233

BPO-301 át fog szerelni az R158-ra.

Előzmény: MOS-240 (38232)
MOS-240 Creative Commons License 7 órája 0 0 38232

Meglepett, hogy N4/1 az ezüst nyíl lett, azt hittem a rancajtos felujitott 260as lesz.

 

Igy az R158/3 mi várható? hasonló 260 vagy 263?

trizs77 Creative Commons License 10 órája 0 1 38231

Aggódást befejeztem.

 

Előzmény: toto92 (38230)
toto92 Creative Commons License 11 órája 0 5 38230

Ne aggódj, átnézték.

 

Az volt a cél hogy hangzatos bullshitet mondjon a beszéd felolvasója amiből a gyanútlan szemlélődő azt hiszi hogy az Arriva létezésének alfája és omegája az hogy kék buszokkal játszhassanak és az hogy ezzel esetleg pénzt is keresnek, lényegében csak szerencsés véletlenek együttállásának következménye és még ők is szégyellik. Mert egy ilyen rendezvény erről szól, nem mélyenszántó gazdasági összefüggésekről. Lásd még a sportágak szponzori szerződések utáni sajtószövegeit ahol a Manchester United futballcsapata és a Simagöröngyösi Kókadt Kalász MGTSZ ekeélező GMK-ja is arról lelkendezik hogy milyen sok közös van bennük és mindkét fél milyen sokat fog majd profitálni a szponzori együttműködésből.

 

Szerintem a cél maradéktalanul teljesült.

Előzmény: trizs77 (38229)
trizs77 Creative Commons License 12 órája 0 2 38229

Az a baj az ünnepi beszéd írókkal, hogy RUHATÁR szakon végeztek.

 

Fogalmuk sin sincs arról a cégről mely vezetője számára ünnepi beszédet írnak Pirézia felszabadulásának 47. évfordulóján tartandó ünnepségre.

 

Ezt vagy ilyet én inkább belső szervezeti hibának tartom.

Nem az első számú vezető hibájának.

 

Azért van a titkárság - itt ARRIVA Vezig. titkárság - több fővel, hogy átnézzék a beszéd író kislány alkotását mielőtt a vezérigazgató asszony kezébe adják felolvasásra.

 

 

 

 

Obus Creative Commons License 3 napja 0 3 38228

Az Arrivánál minek, amikor fix munkája van a buszokra és a BKK alvállalkozáson kívül más munkát látszólag nem is nagyon vállalnak?

Előzmény: toto92 (38225)
toto92 Creative Commons License 3 napja -4 6 38227

Azon vagy fennakadva hogy egy PR eseményen PR szöveg hangzott el? Mi lesz a következő, A varázslatos iskolabuszon számon kéred hogy miért megy össze a jármű miniatűr méretűre és szóltak-e már erről a Nobel-díjat érő felfedezésről az MTA-nak?

Előzmény: trizs77 (38226)
trizs77 Creative Commons License 3 napja -5 1 38226

de az MTA is érdeklődik már melyik tudomány területeket kell át- vagy újra írnia ?

 

Előzmény: toto92 (38225)
toto92 Creative Commons License 3 napja -5 3 38225

PR-ról, marketingről és ilyesmiről nem hallottál még?

Előzmény: trizs77 (38224)
trizs77 Creative Commons License 3 napja -4 2 38224

Körmendi Anikó kifejtette, hogy az Arriva számára a közösségi közlekedés az emberekről szól.

 

-----------------------------------------------------

 

Nofene.

Ez új,  a közgazdaságtant alapjaiban megváltoztató felfedezés.

18-09 Creative Commons License 2025.07.04 -1 0 38223

Na, erre válaszoltam a 38222-ben :)

Előzmény: 08-73 (38221)
18-09 Creative Commons License 2025.07.04 -1 1 38222

Már lehet a júliusból is kicsúszunk és augusztus lesz belőle... 

Előzmény: 18-09 (38144)
08-73 Creative Commons License 2025.07.03 -1 0 38221

A 274 most júliusban végül mikor indul?

torqmatic Creative Commons License 2025.07.03 -5 3 38220

természetesen én is szoktam hibázni, még buszvezetés közben is, ember vagyok.

 

Mint ahogy mindenki, ezért is lett volna bölcsebb a magasröptű megjegyzéseket ("elfelejtette, hogy utast szállít" meg hasonlók) inkább megtartani mindenkinek magába... Az ilyen nagyokosok mellé azért szívesen beülnék egy napra (ha időmilliomos lennék és tényleg érdekelne) hogy megnézzem mennyire tökéletesen végzik a saját munkájukat.

 

a szabálytalanok alapvetően a taxisok voltak, és a szabályozások általában nem szoktak részletesen kitérni arra, hogy mások szabályszegése esetén mi a szabályszerű eljárásrend.

 

 

Igen, erről van szó, pont ezt mondtam korábban én is. Ott azonnal kell egy döntést hozni, amin utána lehet hetekig rugózni, hogy jó volt-e vagy nem, de egyáltalán nem biztos (sőt, szinte biztos, hogy nem) a rosszindulat vezérelte, ezért se kéne pálcát törni fölötte, főleg azoknak nem, akik elvileg kollégák is.

Előzmény: fberci (38218)
Adamis Gusztáv Creative Commons License 2025.06.29 -4 10 38219

Megmondom oszinten, en az elso mondat alapjan azt hittem onkritika 😉😁

Előzmény: fberci (38218)
fberci Creative Commons License 2025.06.29 -1 17 38218

Ez egy rám vonatkozó, személyeskedő megjegyzés akart lenni? Ne haragudj, de nem fogom magamra venni, mert természetesen én is szoktam hibázni, még buszvezetés közben is, ember vagyok.

 

A kérdésed az volt, hogy hogyan lehet meggyőződni arról, hogy nem maradt utas a megállóban. Erre válaszoltam.

 

Egyébként még csak azt sem állítottam, hogy a kolléga nem volt szabályszerű, mert a szabálytalanok alapvetően a taxisok voltak, és a szabályozások általában nem szoktak részletesen kitérni arra, hogy mások szabályszegése esetén mi a szabályszerű eljárásrend. De azt állítom, hogy nem ez a jó gyakorlat. A taxisok szabályszegésének a buszvezetőhöz hasonlóan az utas is ugyanolyan károsultja, ezért nem ideális, ha az utas szívja meg, akiért az egész szolgáltatás lenne.

Előzmény: torqmatic (38217)
torqmatic Creative Commons License 2025.06.29 -18 3 38217

Ha van egy típus, aki még a sulineteseknél is irritálóbb, az az önmagát tökéletesnek láttató buszvezető, aki saját bevallása szerint mindent kifogástalanul csinál, sőt még annál is jobban... Feltételezem eddig te is több ezerszer álltál már be megállóba és soha nem hibáztál semmit, még véletlenül se, ugye?

(Bár ezt továbbra se tartom hibának, hiszen forgalmi okokból nem tudod beállni a megállóba, ajtót nyitott, az utascsere megtörtént és időben indult.)

Előzmény: fberci (38216)
fberci Creative Commons License 2025.06.27 -2 8 38216

Te vezetsz buszt? Ha igen, akkor áruld már el hogy győződsz meg róla, hogy több tucat, több száz emberből a környéken mindenki felszállt-e, miután te ajtót nyitottál és az utascsere megtörtént?

Én vezetek. És pontosan azt tenném ilyen helyzetben, amit a topiktárs írt:

Erre írták, hogy van egy korrekt módszer, amit szoktak is alkalmazni: a benn álló buszokon túlhaladva is megáll, vagy legalább lelassít.

Előzmény: torqmatic (38211)
Közlekedésguru Creative Commons License 2025.06.27 0 9 38215

Azért 15 perces követés volt már és normális utas is akad a környéken, aki nem szívesen várna pont ott 15 percet feleslegesen. Én örülök neki, hogy van még olyan kolléga, aki nem a könnyebb utat választja (és megy üresen, vagy 1-2 fővel). A gond inkább az, hogy az app se írta busznak, a busz maga sárga pötty volt, így ha megállóban állva még meg is nézem, hogy hol jár és mikor jön, nem biztos, hogy feltűnne, hogy busz lesz.

Előzmény: torqmatic (38212)
torqmatic Creative Commons License 2025.06.27 -6 1 38214

Hát felőlem írhatsz utaspanaszt is, kb pont annyi értelme van, mint itt csépelni a szót.

Előzmény: timetable (38213)
timetable Creative Commons License 2025.06.27 -1 7 38213

A topiktárs tökéletesen megértette a helyzetet.

Nem szokott velem előfordulni ilyesmi, ezért sem egyből utaspanaszt írtam, hanem össze akartam rakni a körülményeket, ami miatt így alakult. 

 

Itt hagyom inkább ezt a Budapest Közutas linket. Akinek éjszaka álmatlan órái lesznek, itt meg tudja nézni, milyen viszonyok uralkodnak: https://kozutfigyelo.budapestkozut.hu/list/camerahistory?id=10195

Előzmény: torqmatic (38211)
torqmatic Creative Commons License 2025.06.27 -12 1 38212

Hát az borzasztó lett volna tényleg, ha üresen indul el, miközben ott megy mögötte pár perccel később a villamos, főleg annak az úri közönségnek, ami azon szokott utazni... De ha ez az elvárás, akkor legyen ám lepótolva minden, ne maradjon ki egyetlen egy járat sem.

Előzmény: Közlekedésguru (38208)
torqmatic Creative Commons License 2025.06.27 -6 3 38211

Onnan gondolom, hogy az eredeti hozzászólásban azt írta, hogy az utascsere megtörtént, ő meg ott maradt...

De "látom még mindig nem érted", hogy beparkoltak a megállóba a taxisok, kiderült, hogy a menetrend is szar, az utas nem figyelt, ergo több feltétel sem teljesült, ti mégis a buszvezetőt szidjátok már vagy két hete, de hajrá, nagyon izgalmas a téma, remélem elleszünk vele nyár végéig :P

Te vezetsz buszt? Ha igen, akkor áruld már el hogy győződsz meg róla, hogy több tucat, több száz emberből a környéken mindenki felszállt-e, miután te ajtót nyitottál és az utascsere megtörtént? Ja igen, gondolom te is kiállnál az utca közepére ordibálni, hogy ki akar még veled utazni, mint a másik stréber "kolléga".

Előzmény: IAtilla (38210)
IAtilla Creative Commons License 2025.06.27 -1 8 38210

Látom, még mindig nem érted.

A topiktárs annyit látott a megállóból, hogy elment a busz, és rajta kívül még egy valaki a megállóban maradt.

Miből gondolod, hogy volt bárki, aki gond nélkül felszállt a buszra? Simán lehet, hogy csak ők ketten akartak volna felszállni.

A buszvezetőnek nem vadásznia kell az utasokra, hanem megállón kívüli ajtónyitás esetén meggyőződni arról, hogy mindenki felszállt, aki akart. Ez nem teljesült.

Erre írták, hogy van egy korrekt módszer, amit szoktak is alkalmazni: a benn álló buszokon túlhaladva is megáll, vagy legalább lelassít.

Előzmény: torqmatic (38207)
18-09 Creative Commons License 2025.06.27 -1 5 38209

Nem olyan rég az Örs zuglói oldalán volt fennforgás és állt, mint a szög. A 80-asok meg a 31, 131-231, stb., kint a 32-esből mentek, na onnan kiabáltak, meg rohangáltak át az eredeti treffhez a járművezetők az utasokért :)

Előzmény: Közlekedésguru (38208)
Közlekedésguru Creative Commons License 2025.06.26 -1 6 38208

Olyat én még sehol nem láttam, hogy a buszvezető kezd el vadászni az utasok után...

 

Hehe, pont tegnap láttam a Blahán. 28-as pótló, járt a villamos, csak egy kocsi indulása lett pótolva busszal, na konkrétan a villamosmegállóból vadászta össze az utasait. :) Ha a buszvezető nem ment volna át szólni, üresen indul el... 

UI.: a futár kijelző se jelezte, hogy busz lesz.

Előzmény: torqmatic (38207)
torqmatic Creative Commons License 2025.06.26 -6 5 38207

Akkor még egyszer feltenném a költői kérdést: ha egyetlen egy ember kivételével senki másnak nem okozott gondot a fel- és leszállás, akkor kinél lehet a hiba?

Nem mellesleg a több fejlett (majmolt) európai városban is úgy van, hogy az utas int, vagy legalább is valami egyértelmű szándékot mutat, ha fel akar szállni a buszra, ami amúgy valahol a tábla epszilon sugarú környezetében áll meg, nem milliméterre pontosan annak a vonalában és a padka mellett, ahogy az itt elvárt (lenne). Olyat én még sehol nem láttam, hogy a buszvezető kezd el vadászni az utasok után...

Előzmény: Edömér Zebulon (38201)
TWdoktor Creative Commons License 2025.06.23 0 0 38206

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!