Sziasztok. Adott egy 1999-es golf 4 1.9 tdi agr 90le. Hidegen pöccre indul, semmi gond sincs vele, majd pár perc után berángat a motor, nem folyamatosan csinálja, olyan mintha néha kihagyna az egyik henger pár másodpercre, majd megint semmi, viszont az alapjáratom stabil marad. Leállítás után kicsit többet teker mire beindul. Adagolón tömítések cserélve lettek, nem folyik sehol. Mi lehet a probléma?
Adott egy 1.9pdtdi motor,amin gyárilag van 3 izzítógyetyás hűtőfolyadék előmelegítő rendszer....izzítógyertyák jók,de kb.10km után melegszik fel a vas. Mi lehet a gond?
A kérdésem az lenne, hogy adott egy 2002-es Octavia ALH 1.9Tdi (90Le).
Érdemes e és lehet biztonságosan chip-eltetni? (és ha igen, hol, ki csinálja profin?)
Amit olvastam róla, hogy 90Le->~110Le-re lehet "felhúzni".
Hosszú távra tervezek az autóval, de néha-néha - főleg, ha meg vagyok pakolva és a család is bent ül - jól jönne előzéskor egy kicsivel több nyomaték, erő.
Eddig még nem jártam ebben a topicban, de most egy nagy segítségre lenne szükségem, és hátha van valaki itt, aki nagyon otthon van a 2.5 v6 tdi-ben.
Szóval adott egy 2005-ös a6, ami úgy került hozzám, hogy a fél motor a csomagtérben volt. Próbálom a vezérműtengelyeket a helyükre rakni és odáig el is jutottam, hogy melyik tengely hová való, de a csapágycsészékben nem vagyok biztos. Meg lehet valahogy különböztetni a két hengerfej csészéit? Illetve a másik, hogy az elsa szerint a jobbos hengerfej csészéinek számozása hátulról a fogaskerekek felől kezdődik. Namármost a balos hengerfejen a fogaskerekek elől vannak. Ott is a fogaskerekek felőle kezdődik a számozás, vagy hátulról? Remélem tud valaki segíteni, mert nem sok ilyen motort láttam még. Persze ha én szedtem volna szét, akkor megjegyzem/megjelölöm, de így...