Adott egy Golf 7-es, aminek sajnos megtört a bal oldali visszapillantó tükre, szeretnék magukat rendelni helyette, viszont ahol lennie kellene a gyári színkódot tartalmazó papírnak ott nincs semmi, kérdésem honnan lehetne a gyári szinkòdot megnézni? Nagyon köszönöm a segítséget 🙂
Három helyen tud oda bejutni a víz. (A tetőablak miatt inkább a C oszlop környéke szokott vizes lenni, csomagtérnél nincs csatlakozója az elvezetönek)
1: Hátsó embléma elvezetője. Ha már volt szétszedve, akkor a kis gumi csövet nem jól dugták vissza, vagy eltömődött. (Ez látszana a csomagtérajó burkolatán és a szőnyegen is)
2: Hátsó külső lámpák szigetelése. Ki kell venni a lámpákat, és megnézni, hogy a szigetelés mindenhol felfekszik-e. (lehet kapni külön csak szigetelést)
3: És a leggyakoribb: A lökhárítóborítás alatti szellőző. Sajnos ezt kicsit elméretezték. Itt nem segít a csere, körbe kell tömíteni a szellőzőt.
Szép estét! 2014es VII tetőablakos Golf pótkerekénél vizesedés van (csak ott). Idén februárban volt ilyen kérdés - annak az okát megtalálták? Segítség lenne a keresésben. Köszönet
Van egy Dejavu Cars nevű holland (vagy német oldal), ahol lehet Golf 7.5-höz (csak a halogénesekhez) rendelni LED-es első fényszórókat, L alakú menetfénnyel és dinamikus indexszel.
Nagyon jól néz ki és csak 600 EUR. Már kb. 1 éve hezitálok, hogy meg merjem-e rendelni, hogy tényleg jól fog-e világítani stb. Van valakinek ezzel tapasztalata, vagy esetleg bármi információja??
Persze tudom, vegyem inkább az OSRAM-ot, de azért az mégiscsak 2,5-ször annyiba kerül és amúgy a menetfénye nem is tetszik annyira.
Olyan problémám lenne hogy a hátsó ablaktörlőm nem megy sima hátsó ablaktörlés funkcióban( a folyadék sem megy hátra) de viszont hátramenetben törli az ablakot! Valakinek volt már hasonló problémája és esetleg tudja a megoldást?
+1
Az elől található parkradarom+szenzorom sem működik, az autószerelőm szerint olyan mintha átprogramozták volna mert a géppel sem jelezte ki, mi a hiba vagy az oka! Valaki találkozott már ilyen hibával esetleg?
Még mindig nem értem el a 185e-et, de felhívtam a N. Tibit, június környékén viszem a beteget amputálásra. Most már nagyon sok olajat eszik, kell egy vezérlés ugye, és elfogyott a DQ200-ból a kuplung is. Érezhető de a VCDS is kiírja.
Elviekben nem kell dugattyúcsere, csak gyűrűket kell cserélni. Ennél többet vártam volna egy 7-es Golf-tól, de értem a miérteket persze.
Minden tetőablak beázik. Ez így normális. Utastérbe tetöablatól csak akkor jut víz, ha eldugultak a vízelvezetők. Ezt te is ki tudod próbálni, ha a vízelvezető vályú 4 sarkába öntesz egy pici vizet, (nyitott ablaknál) annak alul meg kell jelennie.
Sziasztok. 2013as tetőablakos golfom most vettem észre, h vizes a csomagter alján a pótkerék alatt, és a két első ülés alatt is. Beazas jellemző ezekre, vagy csak túlságosan kitakaritottak mielőtt megvettem? Köszi előre is a válaszokat.
Még nem volt meg a műtét, keveset használom az autót, várom, hogy elérje a 185-et. Nekem semmi nem csöpögött még eddig, igaz, fűtött garázsban áll mindig.
Vezérlés csere előtt állok (2,0 TDI CRL) és mindenféle tanácsot kapok, ráadásul és a vezérlés szettekkel kapcsolatban is riogattnak, hogy az összes szettben kapható vízpumpa szar csak a gyári jó stb.
-szerintetek tényleg csak a gyári vízpumpa jó minőségű?
- Conti vezérlés szettben gondolkodtam, mert a facen arra már írták, hogy éveket kibírt folyás nélkül. Vélemény?
- Ha már vezérlés csere, akkor érdemes cserélni az olajszivattyú olajban futó szíját is és a főtengely szimeringet?? (200e km van a kocsiban) úgy tudom az olajszivattyú olajban futó szíja élettartamra van méretezve, nincs csere intervallum.
Ez még istenes. Kb ilyen volt az enyém is amikor elvittem, talán ennél kokszosabb azért. Nincs mit tenni vele, ez autópályán is rárakódik az olajgőz. Rendszeresen meg kellene csinálni a dióhéjazást és akkor nincs baj. Sokkal vérlázítóbb a gyűrűk kérdése, amik hasonlóan a koksz miatt ragadnak be, meg a szar illesztési hézag miatt. A szelepeken lévő koksz engem nem zavar, azzal lehet mit kezdeni, de most egy újrafűzés nem 150K lesz, az az érzésem... Márpedig ez dugattyúcsere lesz.
Tanúsíthatom, most kb 175e km-nél (valós) járok és hát lassan annyi olajat eszik mint benzint. Kb 4-5 l/10e-nél tartok, de az is lehet, hogy 6. Már nem számolom. Lassan viszem Novoth Tibihez vezérműszíj cserére, és megbeszélem vele mit lehet tenni. Mármint tudom mit, csak a részletek érdekelnek.
Mielött félreértenéd, a mazochistát nem rád értettem. Ök nem kérdeznek, ök tudják mi (nem) jó nekik. :-D
Van egy ismerösöm aki a feleségének vett oviba (2,5Km.) hordani a gyereket egy 1,4TSi-t. Két év alatt 3 lambda szonda, és egy dióhéjas tisztitás után bemondta a fojtószelepház is az unalmast. Erre vettek most egy dieselt...
Ok, akkor az eredeti kérdésre a válasz: Igen, közvetlen befecskendezéses. Nem szeretik, nem bírják ezt a használatot. (Ahogy semmilyen más belsöégésü sem) Persze mindig lesznek mazochisták akiket ez boldogít.