Keresés

Részletes keresés

GFU-880 Creative Commons License 2012.12.17 0 0 96

Malev rajomgoknak egy jo kis filmecske :)

 

 

 

http://iho.hu/hir/a-legikikotok-revkalauzai-120504

 

Galván Tivadar Creative Commons License 2012.11.22 0 0 95

Aki hajlandó perkálni, annak az utasai várakozhatnak a pincében és buszozhatnak, aki nem, azéi sátraznak és gyalogolnak a betonon.

Előzmény: AntonioCoimbraCoronilla (94)
AntonioCoimbraCoronilla Creative Commons License 2012.11.22 0 0 94

a Wizz Air légitársaság hétfőn bejelentette: felfüggeszti az ideiglenes egyszerűsített reptéri beszállókapuk használatát, és visszatér az utasok terminál és repülőgép közötti buszoztatásához.

 

Akkor most újra ez a változat érvényes?

Előzmény: Galván Tivadar (82)
GFU-880 Creative Commons License 2012.11.22 0 0 93

en meg ugy latom....

 

ha bedoglott a zemberek adoit elbaszo allami kifizitohely....

rossz uzleti modell, dragan, pazarloan, a piactol elrugaszkodoan mukodo ceg...

 

haaat akkor dogoljon be a repter is!!!

 

ugy adtak el, olyan felelosegvallalassal az allam reszerol ami nem tarthato....

azaz malev szindroma vagy csak egyszeruen allami beleszarok nemertek hozza (mutyizok) magatartas...

 

meg kulonben is?

ki akar az elkovetkezo par evben ebbe a visszafejlodo, lehuzos, balkani banankoztarsasagba jonni??   

Előzmény: Galván Tivadar (92)
Galván Tivadar Creative Commons License 2012.11.22 0 0 92

http://www.napi.hu/nemzetkozi_vallalatok/itt_a_fapados_dontese.537677.html

 

Itt a fapados döntése 

 

Január 10-től 40 százalékkal csökkenti budapesti járatait a Ryanair, mivel a Budapest Airport nem csökkentette díjait a kért szintre - mondta Michael O'Leary, a diszkont légitársaság vezérigazgatója.

Az intézkedéssel 10 útvonal szűnik meg, és 800 ezerrel csökken az utasok száma. A heti több mint 280 járat száma 170-re csökken. A légitársaság szerint ennek eredményeként 800 ezerrel csökken a budapesti reptér utasainak száma, és nyolcszáz ember veszítheti el az állását Ferihegyen. A Ryanair úgy számol, hogy jövőre kétmillió helyett csak 1,2 millió budapesti utasa lesz - írta az Index. Januártól megszűnik a Baden, Lübeck, Birmingham, Malaga, Bologna, München, Düsseldorf, Oslo, Krakkó és Szaloniki irányú járatok.

A vezérigazgató közölte azt is, hogy a tájékoztatót követően újra tárgyalóasztalhoz ül a repülőtér vezetőivel. Korábban lapunk úgy értesült, hogy a Ryanair részéről az is benne volt a pakliban, hogy akár ismét elhagyja Magyarországot. Ugyanakkor ennél valószínűbbnek tartottak egy kevésbé drasztikus forgatókönyvet, miszerint a fapados társaság csak csökkenti budapesti aktivitását. Utóbbi bizonyult igaznak.

 

Helyes! Ha a Malév bedöglött, dögöljön be a Ryanair is!

GFU-880 Creative Commons License 2012.11.13 0 0 91

ja ja neked van igazad... pl. mikor:

0.036euro-t szamoltam azaz 3,6cent lett

elnezest rosszul irtam

 

csak par adalek a jegyarhoz....

 

pl

bruxellbol szeretnel Tokyoba vagy Manilaba repulni akkor nincs direkt jarat hanem

pl Tokyo fele Paris a gyujto Manila fele meg Amsterdam (repolu tarsasagtol fuggoen)

 

de szerintem Budapestrol is ez a helyzet  van egy "elo" reppenes ezekbe a varosokba

szoval a 700juros ar tartalmaz meg +extra kb 2500km-et! azaz dupla leszallas/felszallas lesz

es repter hasznalatod is tobb lesz..... 

 

a fapadosnasnal lehet, hogy 1-10euro a jegy egy iranyba! de hozzateszik meg:

- repteri becsekkolas 2x7=14eu

- nagyborond: 2x20=40eu

- kezi taska (wizzair) 2x10=20 

 

arrol nem is beszelve ha esetleg a legocccsobb napijegy nem tetszik!

lehet venni 1 juro helyett 20, 30, 50 vagy 70 ert is egyiranyba... szoval sitty-sutty mar 150-200 juronal jarunk!

 

Nesze neked fapad!

 

Ja és meg vmi a kedves Malevunkrol!

 

Vannak lehutoink akik nem rendszeresen csak neha-neha ki kell jonniuk Bruxellbe.

pl 3-4 havonta 1-1 meetingre... ok akik velszeg dolgoznak nem csak pofazni jarnak ki minden heten!

 

Nekik ezek a talalkozoi idopontok mar megvannak fel evvel hamarabb...

pl Julius-Augusztusba megkapjak a "szeansz" idopontjait.. pl Oktober 8 December 7 Februar 10 stb stb.

 

Szoval a Malev jegyeket meg lehetett volna venni mar Augusztusban.. viszonylag joaron azaz occsoe... pl 100euro..

De mit csinalt a "vezetes" megvettek 3nappal az indulas elott giga-mega dragan a jegyet 500-600 juroert...

Mi volt ez ha nem bujtatott allami tamogatas? A zemberek adojabol!

 

Halisten meg ennnek ellenere is ment a sullyesztobe az allami lopolda... :):)

Előzmény: Galván Tivadar (88)
Galván Tivadar Creative Commons License 2012.11.13 0 0 90

Esetleg: Nemzeti kapu...

Előzmény: T.Tanácsos (89)
T.Tanácsos Creative Commons License 2012.11.13 0 0 89

És majd feldíszítik fenyőágakkal meg díszekkel, és kiírják: Aranykapu

Előzmény: Galván Tivadar (82)
Galván Tivadar Creative Commons License 2012.11.13 0 0 88

Nekem 3,8 cent stb. jön ki, persze lehet, hogy az én vindauzom számol rosszul.

Előzmény: GFU-880 (86)
GFU-880 Creative Commons License 2012.11.13 0 0 86

na lassuk a "fapados" arakat...  fullosan azaz boronddel! :)

 

budapest - bruxelles (2x) 1300km a minimumar 100juro:  0.038cent/km

bruxelles - manila (2x) 10500km a minimumar 675juro:  0,032cent/km

bruxelles - tokyo (2x) 9500km a minimumar 700juro:  0.036cent/km

bruxelles - newyork (2x) 6000km a minimumar 499juro: 0.026cent/km  

 

szoval a fapados olcsobb??? no persze.... 

a ket "service"-t ossze se lehet hasonlitani!!

- csovon szallsz be! ma mar ez luxus! :)

- kaja - pia

- video filmek garmada!

 

na ennyit a fapados vakitasrol! :):)

amanita_phalloides Creative Commons License 2012.11.13 0 0 85
Háát....
1979-ben már, TU-134-essel repültem Rómába, és 80 vagy 81-től már, TU-154-esek is voltak a MALÉV-nál.
Előzmény: Törölt nick (72)
Kannaváró Creative Commons License 2012.11.13 0 0 84

Persze, lehet a reptéri Hiltonban (vagy mi a fene van ott mindjárt mellette) is aludni.

Előzmény: morbiczer (83)
morbiczer Creative Commons License 2012.11.12 0 0 83

1. Csomó helyre csak fapados van.

 

2. Urban legend, hogy a fapados mindig olcsó. Én a Brüsszel-Budapest viszonylatot ismerem alaposabban, és ha csak nem hónapokkal előre veszed meg a jegyet vagy nem vagy hajlandó/képes reggel 6-kor a Brüsszeltől egy órányi utazásra levő reptérről utazni, akkor az oda-visszaút agyjából annyiba kerül, mint régen Malévval. Vagy mondjuk 10-20%-kal olcsóbb, de cserébe halálra szívsz ilyenekkel, mint ez a balkáni sátras buli.

 

Persze amióta nncs Malév a belga légitársaság saccperkábé 50%-kal megemelte árait Budapestre.

Előzmény: Unerwünschter Gast (10)
Galván Tivadar Creative Commons License 2012.11.12 0 0 82

http://www.hirado.hu/Hirek/2012/11/12/21/Budapest_Airport_a_biztonsagban_nincs_kompromisszum_.aspx

 

Budapest Airport: a biztonságban nincs kompromisszum

Forrás: MTI | 2012. november 12. hétfő 21:28 | | A+ A- | Megosztás:

Az, hogy a BA biztosítja a légitársaságok számára az egyszerűsített beszállókapu használatát, segít, hogy olcsó repülőjegyeket adhassanak utasaiknak - közölte a reptér üzemeltetője.

A Budapest Airport (BA) a repülésbiztonsági és védelmi előírások területén az egyszerűsített reptéri beszállókapuk esetében sem ment bele semmilyen kompromisszumos megoldásba - hangsúlyozza a budapesti Liszt Ferenc Repülőtér üzemeltetője annak kapcsán, hogy a Wizz Air légitársaság hétfőn bejelentette: felfüggeszti az ideiglenes egyszerűsített reptéri beszállókapuk használatát, és visszatér az utasok terminál és repülőgép közötti buszoztatásához.

A Wizz Air diszkont légitársaság közölte: az elmúlt héten tesztelték a BA ajánlatát az alacsony költségű beszállási lehetőségekre, amelyek nem tették lehetővé az utasok buszokkal történő szállítását, s tesztidőszak tapasztalatai alapján visszatérnek az eredeti beszállítási rendszerhez, és buszokkal viszik az utasokat a repülőkhöz.

A BA közleményében hangsúlyozza: a Budapest Airport és a Wizz Air vezetői a hétvége folyamán is többször egyeztettek az egyszerűsített beszállókapuk használatának fejlesztéséről. Az új rendszer október 28-án lépett hatályba, amit az érintett légitársaságok nagy többsége jelenleg is zökkenőmentesen használ.
Ismertetik: valamennyi, egyszerűsített beszállókaput használó utas ugyanazon szigorú reptéri biztonsági ellenőrzésen esik át, mint a többi utas, ellenkező esetben a repülőtéri hatóságok nem engedélyezték volna az új rendszer használatát. A Budapest Airport továbbra is minden erőfeszítésével azon dolgozik, hogy garantálja a repülőtér magas szintű biztonsági előírásainak betartását - olvasható a közleményben.

A repülőtér három másik fontos légitársasági partnere (easyJet, Jet2.com, Ryanair) - amelyek az utasforgalom 30 százalékát adják - továbbra is zökkenőmentesen használják az egyszerűsített beszállókapukat - jegyzi meg a közlemény. Az, hogy a BA biztosítja a légitársaságok számára az egyszerűsített beszállókapu használatát, segít abban, hogy lefaragják napi működési költségeiket, s így továbbra is olcsó repülőjegyeket, valamint differenciált szolgáltatást nyújthassanak az utasaik számára.

A BA jelezte: kész továbbra is egyeztetni a Wizz Air képviselőivel, hogy a nyitott kérdésekre a lehető leghamarabb megoldásokat találjanak.

 

Egyszerűsített beszállókapu... az édes jó húha anyukátokat, kedves Budapest Airport!

hutlen Creative Commons License 2012.11.12 0 0 81

Harminc évvel ezelőtt 1982 volt.

Az még bőven Kádár korszak volt (igaz, már a "felpuhítottabb" változata).

Az emberek utaztak - kevesebbet mint "89 után, de azért utaztak.....

Előzmény: Trovato (80)
Trovato Creative Commons License 2012.11.12 0 0 80

Lehet, de nem az elmúlt 30 évről beszéltem.

A Kádár korszakról. Ennek nagyobb része kívül esik az elmúlt 30 éven.

Előzmény: hutlen (77)
Galván Tivadar Creative Commons License 2012.11.12 0 0 79

"Amúgy a témához nem tudok hozzászólni, mert még sohasem utaztam repülővel."

 

Szerencséd! Mint gyakorlott légiutas, csak annyit mondhatok, hogy repülővel utazni olyan, akár a tigris s*ggét kinyalni.

Előzmény: rizsa31 (78)
rizsa31 Creative Commons License 2012.11.12 0 0 78

úgy hogy fejenként vagy fél kiló kolbászt zabáltunk ott a reptéren, mert különben elkobozták volna. (Még most is görcsöl a hasam.)

      Nem mintha védeni akarnám az orosz határőröket, de ha el is kobozzák, nem kidobták volna a kolbászt, gondolom?

      Amúgy a témához nem tudok hozzászólni, mert még sohasem utaztam repülővel.

Előzmény: Törölt nick (72)
hutlen Creative Commons License 2012.11.12 0 0 77

Ez egyáltalán nem így van: nagyon sokan utaztak géppel az elmúlt 30 évben, elég lenne csak az utazási irodák által szervezett csoportos utakat megnézni.

A nyári időszakban (a turista szezonban, májustól szeptember közepéig) napi 7-8  130-140 fő fuvarozására alkalmas charter járat üzemelt (és ez még csak a magyar forgalom egy kis szeletkéje:))

Előzmény: Trovato (57)
hutlen Creative Commons License 2012.11.12 0 0 76

1972-ben valóban nem volt még cső, amire a gépek ráállhattak volna.

Ezek a csövek valamikor a "90-es évek közepétől álltak rendelkezésre (rendelkezésre állnak ma is, csak nem a fapadok rendelkezésére:(().

Előzmény: Csak Számoló Nyikk (69)
hutlen Creative Commons License 2012.11.12 0 0 75

Én is amódon lennék hogy jussunk túl ezen a probléma kötegen:))

Ugyanakkor nem tudok nem válaszolni: hidd el nekem, hogy 1981-ben a Malév-nek TU-104 típusú gépe nem volt, valamit félrenéztél (vagy nem MA géppel indultatok).

Előzmény: Törölt nick (72)
Galván Tivadar Creative Commons License 2012.11.12 0 0 74

Jussunk már túl ezen, és koncentráljunk a Magyaros szívatásra.

Derek Creative Commons License 2012.11.11 0 0 73
Előzmény: Törölt nick (72)
Törölt nick Creative Commons License 2012.11.11 0 0 72

De bizony volt. Én és a nejem 1981-ben repültünk egy 80 fős csoporttal Leningrádba. (A Tu 104-esről fényképem van.)

80 fős csoporttal mentünk, nyilván kedvezménnyel. 5 nap, 4 éjszaka, reggeli-ebéd vacsora, és a repülő út cakk-pakk 2.500.-Ft/fő. A havi fizetésem meg 4.000, volt. -Ó azok a régi szép idők!

Sokan féltek, hogy éhen maradnak, ezért sok gyulai kolbászt csomagoltak az útra. Leningrádban az orosz határőrök-vámosok meg nem engedték, hogy bevügyik, - úgy hogy fejenként vagy fél kiló kolbászt zabáltunk ott a reptéren, mert különben elkobozták volna. (Még most is görcsöl a hasam.)

Előzmény: hutlen (65)
Csak Számoló Nyikk Creative Commons License 2012.11.11 0 0 71

Az mindegy. Akkor azért nem, mert nem volt, ma meg sz0patásból.

Előzmény: Derek (70)
Derek Creative Commons License 2012.11.11 0 0 70

mERT NEM VOLT AKKOR MEG ILYEN NEM CSAK fERIHEGYEN DE  NAGY EUROPAI LEGIKIKOTOKBEN SEM.bUSSZAL VITTEK KI  ma is van ilyen pl Frankfurtban is

Előzmény: Csak Számoló Nyikk (69)
Csak Számoló Nyikk Creative Commons License 2012.11.11 0 0 69

No jó, neked elhiszem, biztos. ;) De az is biztos, hogy nem állt csápra Ferihegyen a TU-134-es 1972-ben.

Előzmény: hutlen (68)
hutlen Creative Commons License 2012.11.11 0 0 68

Egészen biztos:)

Előzmény: Csak Számoló Nyikk (67)
Csak Számoló Nyikk Creative Commons License 2012.11.11 0 0 67

Lehetséges!

Előzmény: hutlen (61)
hutlen Creative Commons License 2012.11.11 0 0 66

??????????:)))))))))))))))))))))))))

Előzmény: Törölt nick (64)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!