a tudatosság ahhoz kell, hogy le tudja győzni az egyén 'kultúrája' kínálta szokásokat. Lévén hogy a szokások a történelem.. azaz 'élettelen /szellemi/ alap ami, ha úgy tetszik szellemi köldökzsinór.. ami a létbe lépést segíti ... /"magatok lámpásai legyetek'/.
A szokások az összetettség ellem vannak.. hiszen közösségek jönnek létre aminek 1személyes vezetőtől indulnak ..... a valóság képe köre, ami már az összetettség ellen van, hiába a többes szám. Az egyed tudatosodása .. vezet az értéshez /értelemhez/.. a valóság valaha lehetséges harmóniájához.. Ez olyan mint amikor épül a ház, bár egészen más .. hiszen nem tervek alapján készül a valóság.. hanem mi alíthatjuk ha képesek vagyunk össze álmi....ha értjük a lét működését../"másnak hiába mondanám..", hiszen kellő tudás nélkül csak szavak, kommunikáció akkor van, ha van aki értse../tudatosodás/ .. de ahhoz a jövőnek kell élni ... így bizony félre érthető az "itt és most' is../.
Az egyedek helyes valóságképe nélkül semmiféle valóság nem fenntartható.. hosszútávon…. . hiszen a valóságot fenntartó teremtő/ „tudatos teremtő”/ életunttá válik a káosz áthághatatlanságán … . S bár nyilván kerül a helyére más … a történelem mutatja.., ez nem megoldás.
Vajon mi történne akkor, ha egy gyermek születésétől kezdődően együtt nevelkedne egy csimpánzbébivel? És nem a vadonban, a csimpánzok természetes élőhelyén, hanem egy átlagos emberi háztartásban? Vajon ki tanulna kitől? A csimpánz az embertől, vagy az ember a csimpánztól? Ez a gondolat 1930-ban szöget ütött egy pszichológus fejében, és úgy határozott, megkísérli azt, amit előtte még soha senki. Ez volt a híres-hírhedt Kellogg kísérlet, amely óriási vitákat robbantott ki mind a tudományos, mind a civil világban. Hogy mi volt pontosan ez a kísérlet, és mi lett a végeredménye? A videóból kiderül!
a gond az hogy a halandói-teremtményi, történelmi, hozadékos, szokás, szelleműség értelmében az egyed a felhalmozásra .. birtoklásra .. készletezésre törekvést TEREMTI, nem pedig a folyamatos teremtését észre véve, békésen együttélést gyakorolná, TENNÉ.
.... ez pedig a "bűnözés " melegágya, hiszen valójában ön és közveszélyes egyedeket termel, a rendszer, kik egymás kárára képesek csak lenni.
.. hogy ez szellemi hierarchia.. vagy pénz hierarchia..?!!!
*tudatosodás-reform? tanulás-oktatás-tanulás-oktatás-... nélkül !!... ez még mindig színház? Vagy a valóság? Döntsd el, hogy el dőlhessen. van e evolúció ?
".. a születetten értelmes lény fogalma, alapjaiban sérti az értelem, így a tudatosodás, ill evolúció fogalmát. Így bekel tudni látni az oktatás valójában szoktatás. A helytelen oktatás "politika" mára, igazolhatón, biorobotokat gyárt a halandói kultúra(!) számára"..... ...Így az is belátható a vallás favorizálása az értelem, így a civilizáció-emberiség elleni bűncselekmény.
A születetten értelmes lény fogalma, alapjaiban sérti az értelem fogalmát. Így bekel tudni látni az oktatás valójában szoktatás. A helytelen oktatás "politika" mára, igazolhatón, biorobotokat gyárt a halandói kultúra(!) számára.
Te kákát bogozó, szerinted az írás végül is mire való? Vajon nem arra találták ki, hogy másokkal megértessük magunkat? S akkor nem az a lényeg, hogy érted-e ami le van írva vagy sem? Csak a kukacoskodó sznob alakok akadnak fenn minden kettős mássalhangzó/rövid magánhangzó láttán! Náluk a külcsín a fontos, nem a belbecs. Ennyire futja az eszükből, tudásukból a nagy nyelvvédőknek!
ez nem az a ..világ, ahol az égben járnak a villamosok, A troli a holdra visz, a metró meg a világegyetem kapujától állomásokon keresztül juttat el a pillanathoz... de addig is utazzon a Buddha társasággal
ez nem biztos hogy az én gondolatom , de tetszik.: Amíg tanári konferencia nem dönt az ideális ember mikéntjéről, addig szerintem a szaporodást fel is lehet függeszteni, selejtet minek gyártani.
Mára a pénzhiány is elveszi az élet értékét, mert aggodalom között sem lehet teljes életet élni. Tudatlanságban sem, hogy bár vannak jólkereső Isteneink, akik hülyére keresik magukat az ember megcsinálása által, tehát az emberi elme teremtő képessége révén, de mi éljünk a nyomorban félállati szinten, gyermekeinket nem a szépre és jóra, hanem a szemétben turkálásra tanítván.
Jézus mondta: Add meg a császárnak, ami az övé, de a császárnak kutya kötelessége a visszaosztás, hogy népe ne nyomorogjon. Amék hit legfelsőbb uralkodója nem képes többet visszajuttatni, mint amit a szegény befizet, az söpörjön saját házatáján.
Reális, hogy csak a kifejlődött érzékszerveinken észlelt érzéseink vannak. Irreális, hogy van félelem és fájdalom érzés és nincs érzékelésére speciális szerv, de reális, hogy az összes érzékszerv közreműködhet érzékelésében. Reális, hogy van nyugalom, (ha elmúlt a félelem és fájdalom érzés). Logikus, hogy ragaszkodom a nyugalmamhoz.
Az evolúció az, amikor az Élet addig éli az életét, amíg lehetősége van rá. A külsősség megmutatja és széppé teszi, a belsősség alakítja. Viszont egyedül élni roppant unalmas és szomorú lét.
József Attila
Reménytelenül
Lassan, tünődve
Az ember végül homokos, szomorú, vizes síkra ér, szétnéz merengve és okos fejével biccent, nem remél.
Én is így próbálok csalás nélkül szétnézni könnyedén. Ezüstös fejszesuhanás játszik a nyárfa levelén.
A semmi ágán ül szivem, kis teste hangtalan vacog, köréje gyűlnek szeliden s nézik, nézik a csillagok.