Vsz van egy verseny a "Legforróbb busz" címért. Világos hogy buszt nyáron lehet hatékonyan fűteni. Az említett 70 fokos hőmérséklet már közel állhat a fizikailag elérhető maximumhoz (csak a motorral szabad fűteni és a busz természetesen nem gyulladhat ki), kérdés még, hogy a buszok színének lecserélése összefügg-e ezzel. Ha túl nagy a fluktuáció a buszon (=túl sokat szállnak le és fel), akkor a hidegen felszálló és felhevülten leszálló emberek elviszik a hőt, ami kontraproduktív. Tanácsolni annyit tudok, hogy türelem, pár hónap múlva ez befejeződik és indul a verseny a "Legdermesztőbb busz" címért. :)
Meg tudja valaki mondani, hogy miért fűtenek júliusban egy BKV buszt? Nem fényképeztem le. :-)
Jó, hogy csak 2 megállót kellett mennem akkor, mert ha hármat kell, életben sem maradok. Lehetett úgy 70 fok volt rajta, pedig minden ablak nyitva volt.
Az egy dolog, hogy a legtöbb buszon nem működ(tet)ik a légkondi(t), de legalább ne fűtsék a buszt, amikor a kinti hőmérséklet is a 40 fok közelében jár. Köszönjük. :-)
Még legyen egy olyan topic, ahol azt nyúzzátok, hogy épp melyik gép vsz -es, aztán egy olyat, ahol azt írjátok le, hogy melyik busz milyen sebességváltót és motort kapott, és még egy olyat is, ahol általános dolgokról beszéltek, pl. mi az előnye és hátránya annak, ha a vonalakat kiszervezzük a VT-Transmannak, és milyen hatással van ez a járművezető-állományra. :DDD