Keresés

Részletes keresés

balou84 Creative Commons License 2 órája 0 0 6734

Az Icelandair is kitolatott a WOW Air üzletből: http://www.ruv.is/frett/vidraedum-icelandair-og-wow-slitid

busfanatic Creative Commons License 14 órája 0 0 6733

Üdvözlet!

 

Van valakinek tudàsa arról, hogy egy terhelès ès súlypontszàmító tiszt budapesten nagysàgrendileg milyen javadalmazàban rèszesül? Köszönöm előre is.

uhb129c Creative Commons License 3 napja 0 0 6732

Azt olvasom, hogy a tőzsdék jobban büntetik a Norwegiant, mint a Boeingot. Az előbbi árfolyama 16%-ot esett, az utóbbié meg csak 10%-ot az Ethiopian balesete óta. A magyarázat egyszerű: a Norwegian nyakig úszik az adósságban, már a 787-esekkel is befürödtek, most a 737 Max-szal is. 

BJ Creative Commons License 4 napja 0 0 6730

Pl. Iho, budflyer, airportal vagy roman ujsagok

 

nincs ceo, penteken allitolag visszavonjak az engedelyt

Előzmény: Utas2 (6729)
Utas2 Creative Commons License 4 napja 0 0 6729

Mit kell olvasni?

Előzmény: BJ (6728)
BJ Creative Commons License 4 napja 0 0 6728

és a mai hírek alapján felkészül a Tarom...

Kenny___ Creative Commons License 4 napja 0 0 6727

Igen, a hoskorban India legnagyobb legitarsasaga voltak. Aztan Goyal beragadt a 10-15 evvel ezelotti almokba, es semennyire sem akar tudomast venni a valosagrol. Szomoru.

Előzmény: uhb129c (6726)
uhb129c Creative Commons License 4 napja 0 0 6726

Termeltek valaha is nyereséget?

Előzmény: Kenny___ (6725)
Kenny___ Creative Commons License 5 napja 0 0 6725

Ugy tunik most jott el a pillanat, hogy a Jet maga ala tojjon. HKG kasza, SIN kasza, stb. A geppark nagyjabol fele mostanra mar all, az Eihad orditva menekulne, Goyal tovabbra sem hajlando lemondani, es az indiai kormany a bankoknak konyorog, hogy mentsek meg a legitarsasagot.

uhb129c Creative Commons License 5 napja 0 0 6724

A Ryanair a lengyel leányvállalatát átkereszteli Buzz névre, aztán így fejleszti tovább a tervek szerint több tucatos flottaméretig. (Ilyen nevű légitársaságot már egyszer vettek.)

 

Az még nem világos, hogy ezt miért csinálják. Talán így olcsóbb lesz nekik a munkaerő.

md11 Creative Commons License 2019.03.16 0 0 6723

És még három kínai járattal a legnagyobb nyári csúcsban a Hainan! https://budflyer.blog.hu/2019/03/15/kinai_utaseloszto_kozpont_lesz_budapest

uhb129c Creative Commons License 2019.03.15 0 0 6722

A Ryanair új járatok jelentett be az őszi menetrendben Budapestről:

- Tolouse het kétszer szeptembertől

- Bordeaux heti kétszer októbertől

uhb129c Creative Commons License 2019.03.15 0 0 6721

ezek szerint nem ment az utazási irodázósdi a Ryanairnek és a Wizznek?

 

easyJet CEO Johan Lundgren said the airline plans to continue pursuing direct partnerships with hotels to increase ancillary revenues, despite Ryanair and Wizz Air closing their respective package holiday businesses (ATW Online, 13-Mar-2019).

A210 820 08 21 Creative Commons License 2019.03.14 0 0 6720

Köszönöm szépen!

Előzmény: uhb129c (6719)
uhb129c Creative Commons License 2019.03.14 0 0 6719

Itt leírja egy KLM pilóta, hogy ez mit jelent náluk.

 

https://www.airliners.net/forum/viewtopic.php?t=232547

Előzmény: A210 820 08 21 (6717)
uhb129c Creative Commons License 2019.03.14 0 0 6718

nos, vagy az újságíró túlzott, vagy a Turkish oldotta meg a problémákat, de most ez áll a Turkish honlapján:

 

 

The Great Move is Beginning!
All scheduled flights at Ataturk Airport will end on April 6, 2019 at 02:00, and any previously planned flights will continue from 14:00 onwards from Istanbul Airport on the same day.

Előzmény: uhb129c (6714)
A210 820 08 21 Creative Commons License 2019.03.13 0 0 6717

Sziasztok!

Egy kérdés a KLM sajtófotó kapcsán,amin a felcseperedett gyerek most second officerként repült a papával.

Milyen státusz a másodtiszt a KLM-nél,mit takar ez és van ilyen máshol is? Eddig csak cpt/fo párost ismertem.

 

 

uhb129c Creative Commons License 2019.03.11 0 0 6716

Úgy tűnik, mára eszkalálódott a zajszennyezés téma:

 

https://g7.hu/vallalat/20190311/a-budapest-airport-lehet-meszaros-lorinc-kovetkezo-celpontja/

Előzmény: Utas2 (6711)
uhb129c Creative Commons License 2019.03.11 0 0 6715

Saját tapasztalat, hogy egy Tu-134-es mellett nem lehet füldugó nélkül meglenni. Egy A380-as mellett igen.

 

De amúgy igaza van Kenny topiktársnak. Ez egy parttalan téma. Tök mindegy, hogy mennyire zajos egy reptér. Valaki biztos akad, akit zavar.

 

Nekem egyszer úgy magyarázta ezt egy zajszennyezéssel foglalkozó szakember, hogy ha nagy csönd van, akkor még egy kutya távoli ugatása is baromi idegesítő tud lenni. Ha viszont az ember a belvárosban van, akkor még a villamos csöngetését sem veszi észre. Úgyhogy az egész zajszennyezés téma teljesen szubjektív.

Előzmény: Kenny___ (6712)
uhb129c Creative Commons License 2019.03.11 0 0 6714

Egy érdekes cikk arról, hogy hogy áll most az új isztambuli reptér. Nem tudom, mennyire objektív ez a forrás, de mintha a törökök egyelőre a Ciudad Real nyomdokain haladnának.

 

https://www.al-monitor.com/pulse/originals/2019/03/turkey-erdogan-third-airport-project-may-be-stillborn.html

 

BJ Creative Commons License 2019.03.08 0 0 6713

https://www.faa.gov/about/office_org/headquarters_offices/apl/noise_emissions/aircraft_noise_levels/

 

itt találsz adatokat, jó böngészést

 

mondjuk 2012-esek a táblák de attól még érdekesek

Előzmény: Utas2 (6711)
Kenny___ Creative Commons License 2019.03.07 0 0 6712

Tul sokat es tul sokat, ha az ott eloket kerdezed. Mas velemenye meg ugysem fog szamitani.

Előzmény: Utas2 (6711)
Utas2 Creative Commons License 2019.03.07 0 0 6711

Lenne egy kérdésem, mivel az aktuálpolitika felkapta ezt a repülőtéri zajszennyezés dolgot.

 

vannak arra megbízható és számokban is kifejezhető adatok, hogy mekkora zajszennyezést okoz mondjuk egy IL-18-as, egy DC-9-es, egy Tu-154-es, egy B737-200/300, egy B-757/767 és ezekhez képest mondjuk egy A320 vagy egy B738?

 

összehasonlítható adatokról beszélünk?

uhb129c Creative Commons License 2019.03.01 0 0 6710

Rájár a Rolls-Royce-ra a rúd:

 

Rolls-Royce reports it lost GBP1.4m per large engine delivered in 2018

 

Mondjuk, ha jól emlékszem, egyszer már voltak csődben valamikor a 70-es években. Akkor mintha a 747-es program húzta volna őket ki a slamasztikából.

Utas2 Creative Commons License 2019.02.21 0 0 6709

Nem győzök csodálkozni, hogy VIE milyen pocsék lett ezzel

az F kapus szárnnyal.... uhhh itt semmi nincs...

uhb129c Creative Commons License 2019.02.21 0 0 6708

Az EU felvázolta az ideiglenes szabályokat arra az esetre, ha megállapodás nélküli Brexit történne. Ha jól értem, az a lényeg, hogy néhány hónapig minden marad a régiben.

md11 Creative Commons License 2019.02.20 0 0 6707
uhb129c Creative Commons License 2019.02.20 0 1 6706
malazs Creative Commons License 2019.02.15 0 0 6705

Lehet azt is Deutsch Tomi intézte mint a stadionok beléptetőkapuit? :-)

Előzmény: uhb129c (6704)
uhb129c Creative Commons License 2019.02.15 0 0 6704

Tud valaki valamit arról, hogy miért nem sikerül X éve beüzemelni az útlevél-ellenőrző automatákat?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!