Valami szakmai, ami nem zártkörű.
Légitársaságoktól, repterektől, repülőgép típusoktól, stb. független. Tehát semleges. Ahol meg lehet beszélni, hogy pl... Stb...
Fegyveres támadók hatoltak be a tiranai repülőtér területére kedden és egy közel tízmillió eurós készpénzszállítmányt raboltak el az Austrian Airlines Bécsbe induló Airbus A320-as repülőgépéről.
Farkastörvények uralkodnak a légiutas-kísérők között. :-)
FLIGHT ATTENDANTS in America have been found to be selling desirable route assignments to their colleagues—again. A year ago American Airlines began to investigate staff who were using their seniority to get the most sought-after routes and then selling them, for an average price of $200, to more junior colleagues. Now United Airlines has found evidence that their cabin crew are doing this too, and is threatening to fire employees who participate.
Cargolux Airlines International has doubled frequencies to Budapest Airport, and will now be flying to the capital of Hungary six times a week.
The original Hong Kong – Budapest – Luxembourg route will receive an additional frequency, and will be complemented by two weekly connections from Zhengzhou with a stopover in Budapest.
- a külföldi légitársaságok a saját központjaiban végzik ezt. Pl. a Qatar majdnem tuti, hogy Dohából küldi az ilyen infot az állomásokra. Úgy emlékszem, hogy a British is.
- maga a munka egyre inkább automatizált. Szóval ez nem egy nyugdíjas állás. Lehet, hogy megéljük, hogy teljesen automatizálttá válik.
- abból ítélve, hogy a földi kiszolgálók egyik csoportja sztrájkra készül részben az alacsony fizetés miatt, ez sem lehet egy túlfizetett szakma (ahogy a légi közlekedés megannyi más szakmája sem)
Erről a kecskeméti reptér megnyitása jutott eszembe. Igaz, Ferihegyen még bőven van kapacitás, úgyhogy kicsi az esélye, hogy egy másik reptérre csordulna túl a forgalom.
• Ryanair opens base at London Southend Airport with three based aircraft and 14 new routes
Azt olvasom, hogy a tőzsdék jobban büntetik a Norwegiant, mint a Boeingot. Az előbbi árfolyama 16%-ot esett, az utóbbié meg csak 10%-ot az Ethiopian balesete óta. A magyarázat egyszerű: a Norwegian nyakig úszik az adósságban, már a 787-esekkel is befürödtek, most a 737 Max-szal is.
Igen, a hoskorban India legnagyobb legitarsasaga voltak. Aztan Goyal beragadt a 10-15 evvel ezelotti almokba, es semennyire sem akar tudomast venni a valosagrol. Szomoru.
Ugy tunik most jott el a pillanat, hogy a Jet maga ala tojjon. HKG kasza, SIN kasza, stb. A geppark nagyjabol fele mostanra mar all, az Eihad orditva menekulne, Goyal tovabbra sem hajlando lemondani, es az indiai kormany a bankoknak konyorog, hogy mentsek meg a legitarsasagot.
A Ryanair a lengyel leányvállalatát átkereszteli Buzz névre, aztán így fejleszti tovább a tervek szerint több tucatos flottaméretig. (Ilyen nevű légitársaságot már egyszer vettek.)
Az még nem világos, hogy ezt miért csinálják. Talán így olcsóbb lesz nekik a munkaerő.
ezek szerint nem ment az utazási irodázósdi a Ryanairnek és a Wizznek?
easyJet CEO Johan Lundgren said the airline plans to continue pursuing direct partnerships with hotels to increase ancillary revenues, despite Ryanair and Wizz Air closing their respective package holiday businesses (ATW Online, 13-Mar-2019).