Lekérdezve ezt JSZP-ből, megmosolyogtatott, hogy a vizsgakép pont ott készült, mint ahol egy halom AI-IF-00x és 01x is van, ugyanígy lassújármű pótkocsin B típus. :)
Köszi a válaszokat, így akkor nem mazsolázgatom külön, hogy pl. egy AA-CZ-ből melyik tartomány "normál" utánfutó és melyik lassújármű pótkocsi.
Vagyis a csak hátul 1 db A, B vagy C típusúaknál egy kalap alá vonódik mind, akár fekete, akár piros betűs lett volna a régi rendszerben, mert nincs reg. matrica hozzá. És akkor az A-A, A-B (vagy B-A), A-C és B-B típusnál pedig a kijelenthető (?), hogy a reg. matrica léte vagy nem léte különbözteti meg a rendes gépkocsikat a lassújárművektől.
Korábban már felmerült, hogy össze lehetne szedni a vegyes kombinációkat, arra gondoltam, ha már magamnak böngészem, felvállalnám ezek itteni listázását valami emészthető formában. Ezért is köszi a reakciókat, mert így tisztább, hogy mit tekintsek különbözőnek és mit ne. (Ja, nem ígérem, hogy ma lista lesz, de rajta vagyok, hogy hamarosan legyen. :)
Pontos(abb) adatot az átrendszámozási statisztika után lehetne kapni.
Viszont, amit még nem láttunk, de nagyon kíváncsi vagyok: ha egy utánfutóra B-típus kell, akkor milyen kombinációt kapna. Elméletileg ugyanabból az adagnól kapna, mint egy motor. Mivel az ilyen utánfutóra 1 db B-típusú, regisztrációs matrica nélküli fehér rendszám kell – ugyanúgy, mint egy motorra. Miután nincs már U** és X**/W** megkülönböztetve.
Kedves Topictársak, a rendszámokat figyelve kérdeznék egy (talán) butaságot.
A régi rendszerben ugye a lassújárműveket egyértelműen megkülönböztette a piros betű és szám. Az új rendszerben úgy tűnik, hogy a beépített motorral rendelkező járműveknél ez nagyjából elkülönül azonos rendszámformátum esetén is. Vagyis pl. AA-IE lassújárműveké, AA-IF normál gépkocsiké, noha mindkettő fehér A-A típusú.
Viszont az lenne a kérdésem, hogy a pótkocsiknál, utánfutóknál van-e valami tényleges különbség a lassújárművek és a normál gépkocsik pótkocsijai között? Vagyis pl. a hátul fehér C típusú új rendszámoknál van-e valami egyéb dolog, ami megkülönbözteti, hogy a régi rendszerben az piros Y, vagy fekete X,W lenne-e.
Hamarosan megjelenik Dr. Várszeghi György „800 RENDSZÁMMAL A FÖLD KÖRÜL” című könyve.
A kötet a magyarországi és a külföldi rendszámok történetéről szól, mintegy 380 oldalon. Immár nem is csak 800, hanem majdnem 900 színes rendszám fotójával és különféle, a témához kapcsolódó esemény beszámolójával, képeivel, mint például egy Guinness rekord magyarországi bejegyzésével, a legnagyobb rendszámgyűjteményről, Kecskeméten. A könyv limitált példányszáma miatt, előzetes rendelési lehetőséget biztosítunk. Eladási ár 8500 Ft (könyvesboltokban, terjesztőknél). Előrendelőknek 6600 Ft/ kötet, megjelenés előtt, 50 % előleg megfizetése esetén (+ postaköltség, szükség szerint). Előrendeléseiket e-mailben, facebook üzenetben, levélben tehetik meg. A szükséges banki információkat a rendelés megérkezése után biztosítjuk.
Előrendelési lehetőség az alábbi telefonszámokon illetve email címen:
Hamarosan megjelenik Dr. Várszeghi György „800 RENDSZÁMMAL A FÖLD KÖRÜL” című könyve.
A kötet a magyarországi és a külföldi rendszámok történetéről szól, mintegy 380 oldalon. Immár nem is csak 800, hanem majdnem 900 színes rendszám fotójával és különféle, a témához kapcsolódó esemény beszámolójával, képeivel, mint például egy Guinness rekord magyarországi bejegyzésével, a legnagyobb rendszámgyűjteményről, Kecskeméten. A könyv limitált példányszáma miatt, előzetes rendelési lehetőséget biztosítunk. Eladási ár 8500 Ft (könyvesboltokban, terjesztőknél). Előrendelőknek 6600 Ft/ kötet, megjelenés előtt, 50 % előleg megfizetése esetén (+ postaköltség, szükség szerint). Előrendeléseiket e-mailben, facebook üzenetben, levélben tehetik meg. A szükséges banki információkat a rendelés megérkezése után biztosítjuk.
Előrendelési lehetőség az alábbi telefonszámokon illetve email címen: