Keresés

Részletes keresés

f_k Creative Commons License 2024.03.31 0 8 7208

2007-es fotóm Nyíregyről...

retek2 Creative Commons License 2024.03.22 0 0 7207

Elég valószínű,hogy S jelet kap . 

Előzmény: Obus (7204)
szeletelek98 Creative Commons License 2024.03.20 0 0 7206

A 13:45-ös debreceni járaton egri busz? Azon debreceni gép szokott lenni. Vagy helyettesített?

Frigyes360 Creative Commons License 2024.03.19 0 0 7205

Noc-270, Noc-278-almi van hogy nincsenek? 

Obus Creative Commons License 2024.03.19 0 0 7204

Köszi. Mennyire károsodott?

Előzmény: mavmakettek (7203)
mavmakettek Creative Commons License 2024.03.19 0 0 7203

NRJ-191, a 13:45-ös Debrecen-Eger járaton.

Előzmény: Obus (7202)
Obus Creative Commons License 2024.03.19 0 0 7202

Sziasztok, erről tud valaki bővebbet?

 

Kigyulladt egy busz Demjénnél

2024.03.18. 16:54Tűzeset

A 25-ös főútra vonultak ki a tűzoltók.

Kigyulladt egy autóbusz motortere a 25-ös főút 3-as kilométerénél, Demjénnél. Az egri hivatásos tűzoltók egy vízsugárral eloltották a lángokat. Az egység megkezdte a jármű visszahűtését.

szeletelek98 Creative Commons License 2024.03.18 0 0 7201

Köszönöm az infót.

Előzmény: mavmakettek (7200)
mavmakettek Creative Commons License 2024.03.16 0 2 7200

Március elején el lett cserélve a gyöngyösi SSM-702-vel.

Előzmény: szeletelek98 (7199)
szeletelek98 Creative Commons License 2024.03.16 0 0 7199

Sziasztok!

Ma reggel a 5:20-as Heves-Budapest járaton SWW-286 robog. Ez egy salgótarjáni busz lenne, miért van ezen a járaton?

vererke Creative Commons License 2024.03.15 0 0 7198

Mert helyette megy, kb. ugyanazon az útvonalon kétóránként a 1050-es busz.

Előzmény: Frigyes360 (7197)
Frigyes360 Creative Commons License 2024.03.15 -1 0 7197

Jó napot!

 

1379-es Miskolc-Eger-Gyöngyös buszt miért szüntették meg? 

GHP404reload Creative Commons License 2024.03.07 -1 1 7196
Előzmény: félinfós (7192)
7down. Creative Commons License 2024.03.06 0 0 7195

Köszönöm.

Előzmény: félinfós (7194)
félinfós Creative Commons License 2024.03.06 -1 2 7194

Nem Salgótarján adta le, hanem el kellett hozni. Semmi köze a listához.

 

A 785 épp most Egernél van, de ezeket a dolgokat be sem írom, annyi a kölcsönadás oda-vissza.

A LIR-570 az NNT-621 helyett jár 5.15-kor Debrecenbe, délután még Ózdra.

Előzmény: 7down. (7193)
7down. Creative Commons License 2024.03.05 -2 1 7193

Tudni Tarján miért adta le? Olvasni lehetett pár negatív véleményt mind az utas, mind a sofőr részlegről. Nem beszélve arról, hogy a ll-es Conecto rontott a kocsipark klímás részarányán. 

 

+akkor már kérdeznék még kettőt.

HFF-785 meddig marad Gyöngyösön? (Egyáltalán ott van e ?) Utas-alapján a Gyöngyös környéki járatokon látom intenzíven, gondolom nem csak forda szerinti körökről van szó, hanem kölcsön/átadásról. 

LIR-570 mostanában milyen buszok helyett szokott előfordulni? Januárban láttam róla Ikaruosos fan csoportokban Tarján és környékén készült képeket, hol hófehéren van. Megnézném a kocsit így új külsejével.

 

Előzmény: félinfós (7192)
félinfós Creative Commons License 2024.03.05 0 6 7192

Az IKP-867 ma selejtezésre került, a KZR-279 pedig szintén a mai nappal az egri helyi járati üzem állományába érkezett meg.

gvm-408 Creative Commons License 2024.02.29 0 2 7191

Úgy tudom, Hatvanba. 

Előzmény: szeletelek98 (7190)
szeletelek98 Creative Commons License 2024.02.28 0 0 7190

Sziasztok!

Tudja esetleg valaki, hogy NZA654 és 655 hová kerültek végül is?

f_k Creative Commons License 2024.02.17 -1 7 7189

1984.01.01

Kényelem, több szabad idő Nyugdíjba ment a munkásvonat

Autóbusz kanyarog a Tárna völgyében Az idegeneknek is feltűnő: a Mátravidéki Fémművek parkolójában valami megváltozott. Korábban vagy száz személygépkocsi állt itt, most csak néhány várakozik. A műszakváltások idején azonban a megszokottnál több autóbuszt látni a kapu előtt. Harminc esztendő után „nyugdíjbament” a munkásvonat, január 1-től buszok szállítják dolgozókat a Tarnavölgye településeiről. Ez a változás mintegy 800 embernek naponta egy órával több szabad időt jelent. Köztudott, hogy a síneket a domborzati, és a társadalmi gazdasági okok miatt annak idején a falvaktól két-három kilométerre fektették le. Ezzel szemben a völgyekben jellegzetes településforma az úgynevezett útifalu, ahol az egyetlen közút mentén építették a házakat. Ebből vetkezik a tény: innen busszal járni kényelmesebb. A vasútállomásra ki kell menni — ez nemcsak fáradságos, de időt rabló is. Ugyanez volt a helyzet eddig a gyárnál: — a munkásvonat nem a kapunál, hanem attól nyolc-tíz perces gyalogútra állt meg. Sokan jártak hát kocsival. De vajon miért nem korábban tértek át? Azért, mert különösebben nem igényelték a dolgozók, sőt az az igazság most sem mindenki örült a döntésnek, ők arra hivatkoznak, hogy nem bírják a buszt — magyarázza Marsa Ferdinánd gazdasági igazgató. — De volt egy nyomósabb indok is: a Volán egyszerűen nem vállalkozott feladatra.Tíz szerződéses járatunk már volt, de erre a vonalakra akkor nem jutott jármű. Tény, hogy a szállítási díjakat az elmúlt évben a duplájára emelték, amit húsbavágóan érez ma is mindkét vállalat, mert jócskán csökkent utasforgalmunk. A vasút vezetői hogyan fogadták a döntést? Nem örültek, ez nyilvánvaló. De elmondtuk az okokat, melyeket kénytelenek voltak elfogadni és udvariasan megköszöntük a három évtizedes szolgálatot. Békében váltunk el egymástól. Ha rossz a főpróba sikeres lesz a premier,szokták mondani, ez talán erre az ügyre is igaz. Történt ugyanis, hogy a szerződéses járatok egyike az év első munkanapján az árokban kötött ki. A vezetőnek döntenie kellett, hogy a váratlan forgalmi helyzetben embert gázol, vagy az árokba kormányozza járművét. Nyilvánvaló, hogy az utóbbi, a „jobbnak” látszó megoldást választotta. Személyi sérülés szerencsére nem történt, a járműben is csak ezer forint alatti kár keletkezett.Azóta nem volt probléma, a járatokon varendért a vezetőn kívül a kocsibizalmi is vigyáz. Minden járatra választottak egyet maguk közül az utazók — mondja Pál Dezsőné,a munkásellátási osztály csoportvezetője. Ők intézkednek rendkívüli esetben, jelzik a késéseket, helyet biztosítanak a kismamáknak, vagy a gyerekekkel utazóknak, felelnek az utazási szabályok betartásáért. Az elmúlt napok tapasztalatai szerint a busszal való utazás bevált, dolgozók elégedettek.Kisebb módosításokra persze, szükség lesz, ezeket februárban esedékes megbeszélésen tolmácsoljuk majd a Volán képviselőinek. Az az elképzelésünk, hogy a gyárkapu előtt korszerű busz-körforgót építünk majd, de a pénzügyi feltételek hiánya egyelőre hátráltatja a munka elkezdését veszi át a szót az igazgató. — Tárgyaltunk már az illetékesekkel abban az ügyben, hogy a Tarnaszentmária és Kőkút között lévőéles kanyart levágják, hiszen balesetveszélyes.Távlati terveink között szerepel, hogy csuklós járműveket közlekedtetünk majd, hiszen azokkal egyszerre több személy szállítható. A volánosok hozzáállására jellemző hogy a munkarendtől eltérő időpontokban is küldenek nekünk kocsit, ha ezért előre szólunk. Például a különböző rendezvények után is várják dolgozóinkat. Amíg a vonat helyett az Erdőtelek, Kál-Kápolna, Al- és Feldebrő, Verpelét, Tarnaszentmária útvonalon is elindult az első szerződéses autóbuszjárat, többen is gigjárták az útvonalat, megnézték a megállókat, ellenőrizték a menetidőket. Kapcsolatuk a partnervállalattal most sem szűnt meg, hiszen az első napokon minden buszon utazott egy volános, s a barna egyenruhások alkalomszerűen még most is elkísérik a Liszkóba tartókat. Nem véletlenül, hiszen a siroki gyárnak van a megyében a legnagyobb vonzáskörzete. Negyvennyolc községből most már kizárólag a Volánjárműveiösszesen 19hozza-viszi az utasokat. januári átállást megelőzően a korábbi menetrendet is módosították, hiszen a gyárban lépcsőzetes a munkakezdés. A Mátravidéki Fémművek eddig évente 22 millió forintot költött dolgozói szállítására. Most erre valamivel nagyobb összeget kell kiadni, mert a busz drágább, ám kényelmesebb és gyorsabb. A munkások költsége viszont változatlan maradt. Talán ennek is szönhető, hogy a gyárba a korábbinál is többen jelentkeztek felvételre. A munkaerő-gazdálkodásban ismert versengés közepette ugyanis nemcsak a jobb fizetéssel, de a szociálpolitikai kedvezményekkel is csatát, embert nyerhet egyik vállalat a másikkal szemben. Fazekas Eszter

 

M41 6212 Creative Commons License 2024.02.15 0 0 7188

Koszi

Előzmény: LSU 106 (7187)
LSU 106 Creative Commons License 2024.02.15 -1 0 7187

Legtöbbször NDC-529 vagy KSA-674 megy, LNR-625 is viszonylag gyakori.

Előzmény: M41 6212 (7186)
M41 6212 Creative Commons License 2024.02.15 -1 0 7186

Sziasztok. A reggeli Eger-Szeged járaton van fix fordakocsi? Ha igen, melyik? Köszönöm 

szeletelek98 Creative Commons License 2024.02.05 -1 0 7185

Már csak az a kérdés, hogy fénysebesség alatt vagy hiperűrben haladt a kis Credo, mert nem mindegy milyen hajtóműre kapcsolta a sofőr. :D

Előzmény: retek2 (7184)
retek2 Creative Commons License 2024.02.03 -1 2 7184

Ilyen gyors .... bocsi magas labda .....

Előzmény: szeletelek98 (7183)
szeletelek98 Creative Commons License 2024.02.03 -1 3 7183

Hosszú idő után megnéztem milyen buszok járnak merre felé Egerből és mit találtam....? Egy időben két irányban 😃

Irisbus Creative Commons License 2024.01.30 -1 0 7182

Jogos, évi cca 360 millióval törlesztik. 

Előzmény: htibor (7181)
htibor Creative Commons License 2024.01.29 -1 2 7181

OFF

Bocsi, kis helyesbítés:

Tatabánya az aki kapott állambácsitól új flottát, mert kért és kapott az MVP keretében 5,6 milliárdért, Veszprém kis 4 milliárdos hitelfelvétellel abszolválta az új flotta beszerzését.

https://www.busworldblog.com/post/t-busz1

https://8200.hu/index.php/hirek/helyi-hirek/item/6148-hitelbol-kap-uj-buszparkot-veszprem

 

ON

Előzmény: Irisbus (7179)
trizs77 Creative Commons License 2024.01.29 -1 0 7180

Meg lehet próbálni.

Eleve Egerben van abban egyetértés a 18 önkormányzati képviselő között,, hogy mit akarnak?

Vagy azt se tudják mit akarnak csak, hogy nem azt amit a mellette ülő .

 

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

 

Van valami felmérés, hogy a város lakossága mit akar ?

Eger lakosainak hány %-a tudja +/_ 100 milliós pontossággal megmondani, hogy mennyibe kerül a városnak évente a helyi közlekedés ?

 

van valami szórólap arról, hogy :

 Kedves polgár !

Városunk évente 1800 milliót költ helyi közlekedésre.

Ebből üzemeltet a szolgáltató 35 buszt, 19 vonalon, évente futnak 1,3 millió km-t.

Vagy még ennyi se ?

 

 

 

 

Előzmény: Irisbus (7179)
Irisbus Creative Commons License 2024.01.29 0 3 7179

Így van.

 

Itt vannak a konkrét számok, 2024 ben az ÉVES ellentételezési igény Egerben 1 160 322 000 Ft. Ezért cserébe kapjuk ezt a szolgáltatást, amit látunk.


Gyorsan kinyitottam a 2022-es (publikus) V-Busz kiegészítő mellékletet. Veszprém városa 1 488 721 000 Ft támogatást nyújtott a V-Busznak a működésre. Ez 2022-es szám, az idei magasabb lesz (változtak a bérek, az üzemanyagok, a rezsi, irodaszer, alkatrész, biztosítás stb árak). Ha csak a hivatalos inflációval számolunk 1 750 000 000 Ft, tehát másfélszerese. Hozzá kell tenni, hogy Viktortól kaptak egy komplett, vadonatúj flottát. Ez már nem a toldozgatott-foltozgatott, szedett-vedett REM- és egyéb bérlemény. Ha ez nem lenne, az összeg simán rúghatna az egrinek a duplájára.

 

Tehát Laci bá' teljesen jól közelít, amikor azt mondja, alsó hangon a duplája, ha saját flottával, saját céggel akar üzemeltetni az adott város önkormányzata.

 

 

Előzmény: trizs77 (7178)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!