A fűtőmotor(ok)ban (a házban alul) van egy fordulatszám vezérlő elektronika. Talán az(ok) a hibás(ak). A zárójeles többesszám amiatt van, hogy 1 v. 2 ventilátor is lehet benne.
A szíjtárcsa csapágya szól, és tényleg, ehhez nem kell szétszedni az egész kompresszort.
Közben találtam az Amazonon bypass pulley-t, de az postával 25-30 ezer lenne, egy csapágy meg max 1-2 ezer, így utóbbi lesz a megoldás.
Arra van ötleted, hogy a belső szellőztető ventilátor miért megy össze-vissza? Digitális klímapanel van benne. Szétszedtem, de semmi hibát nem láttam benne, szép és tiszta a nyák és minden.
Hiába nyomom az "Off" gombot, nem kapcsol le teljesen a ventilátor, állandó megy, csak lassabban. Egyébként tudom szabályozni a ventilátor sebességét, de sosem kapcsol ki teljesen, és néha magától változik a sebessége össze-vissza.
Még akkor is megy a ventilátor, ha bent sincs a klímapanel, sőt, még akkor is felpörög pár másodpercre, amikor visszarakom az akkusarut és gyújtás sincs rajta.
Teljesen feleslegesen szenvedsz vele. A kompresszor szíjtárcsájának a csapágyát kicseréled, ha az szól, annál olcsóbban sehogyan se tudod megúszni. (mert az a csapágy nem egy összeg, bármilyen más vezetőgörgő többe fog kerülni, pláne a másik szíjjal együtt)
Azután széthúzod a kompresszor csatlakozóját, hogy tutira sose kapcsoljon be és kész.
Ha meg nem a szíjtárcsa csapágya szól, hanem a kompresszornak van hangja, akkor meg lásd az előzőző mondatomat!
Üdv mindenkinek! Bármelyik 2000-es évek eleji típus, amelyikben van manuális napfénytető, a beépítési méretére lennék kíváncsi. Van egy Citroën Bx-em, amiből ki kellett szedni méretproblémák miatt. A kivágott nyílás 886x430. Találtam egy eladó példányt, ott méretként 1020x400 volt megadva. Meg tudná valaki mérni a belső keretnél? Előre is köszönöm a segítséget.
Van esetleg szerelő ismerősötök, aki vállalná, és persze ért is a panoráma tetőkhöz? Megnyomom a nyitó gombot, valami kattanás az hallatszik, de a tető meg sem mozdul.
Régen jártam erre de látom már megfogyatkozhattunk mert nem igazán aktív a fórum. :( Keresek pár dolgot az ulysse-hez (1996) fűtőboxban lévő csappantyú motor 1db 9041220657 vagy 90.948.03.135 szürke tetőkárpit az enyém lóg és ha esetleg van valakinek elfekvőben ami egyben van akkor egy csere egyszerűbb lenne. jobb első csonkállvány jobb oldali motoros állítású visszapillantó tükörház üresen sajnos eltörtem (nagy tükör Scudo,Jumpy,Expert)
A fordulatszámmérőnél esélyes a hajtómotor hiba. Az üzemanyagszint műszer esetében én a tankjeladónál (és legelőször a csatlakozójánál) keresgetnék a műszerfal javítás előtt.
1995-ös, 2.0 8v benzines Ulyssemhez keresek működő óracsoportot, esetleg van valakinek vagy tudtok valakit aki foglalkozik a javításával? Előre is köszönöm! További szép estét!
Gyári 5 teljes plüssös üléssel (az elsők forgathatóak), plusz egy később vásárolt 6., szélső üléssel.
A belseje kulturált, minden rendeltetésszerűen működik.
Nagy kalaptartóval.
A külseje az elmúlt 8 évben kapott a parkolókban, mélygarázsokban, de ez meghúzásokat, a hátsó lökhárító felső lapján egy repedést jelent. Nem csámcsog rajta sehol a rozsda.
Az adagoló tavaly lett teljesen felújítva (mechanikus Bosch), a motor jár, viszi a gépet, de vélhetően van benne törött olajlehúzó gyűrű, mert a füst erre utal mögötte.
Külön van hozzá egy 2.1-es komplett, jó motor.
Egy bontatlan első lengőkar van hozzá, és 4 darab gyári Lancia felni, gumik nélkül.
Irányára: 85 ezer forint, de ettől eltérő ésszerű ajánlatot is meghallgatok.
Meg tudná mérni valaki a 2.1TD motor nívópálcáján a pálca alsó vége és a felső végén lévő műanyag-gumi alsó felfekvő része (amire ráül betoláskor) között pontosan mekkora a távolság? elporladt a vége, öntenék rá másik véget.
Nekem van egy jó szerelőm aki csak franciákkal foglalkozik, viszont Ő Tatabánya mellett van Tarjánban. Nagyon érti a típust, cserébe nem olcsó.
Időközben már én is felköltöztem a XI.-be, szóval ha valaki tud Budapesten olyat aki még hajlandó hozzányúlni az EVI-hez, akkor arra én is vevő lennék, mert most nem nagyon van helyem szerelni..