Május vége érkezik Crescent blue metál.. szilva kék .😂😂
nagyon várom kiváncsi leszek a differenciára a mostani 11-es gyártású és az új között. Remélem lesz pozitív előre lépés. Aztán kitalálom melyik megy a piacra…😎😅😅
A tesztre számíthattok mivel havi 1500-2000 amit megyek vele. 👍
Szinte pontosan 3év után, idén január végén megváltam a kedvelt második "SuHanómtól" (mattfekete SH300 -2014) Az egyik szemem sírt, de a másik nevetett, mert így sikerült hozzájutni a régóta kiszemelt márkatárshoz (NC700D - Integra). Azért nem búcsúzom, néha be-be nézek, de úgy látom ezt a fórumot is utolérte az fb-s fórumok elterjedése nyomán bekövetkező elnéptelenedés. :((
örömmel tudatom, hogy a műt héten megrendeltem a 3.dik 300-as után az új kék 350-est. Remélem maradhatok vele.. ha megjön mindenképpen befotózom tesztelem és megosztom..
Köszi,közben megoldódott,kicsit érzékeny a kicsike,ha nem csak egy pillanatra nyomom,lenulláz.Most,hogy csak megpöccintem a gombot,átvált,de nem nulláz.
Helló, itt sajnos nem nagyon sűrű a forgalom (esetleg próbálkozzál az fb-s csoportban is).
De a lényeg:
- melyik évjáratú a gép ? "Kisebb-nagyobb" eltérések ugyanis vannak az egyes generációk között: 1.g. 2007-2010 2.g. 2011-2015 3.g. kb. 2016-2018 stb. .... az enyém 2014-es, papir alapú kis füzetecském van hozzá. A nick nevemre kattintva a mailcímen át meg tudjuk levelezni, hogy mi legyen....
- a "napi számláló" értéke nem nullázódhat ki-be kapcsolás alkalmával, lehet hogy ebben az esetben is valami kontakthiba van pl. a gumigomb érintkezője körül. De az se kizárt (rosszabb esetben) hogy a nyák szinten sérült valami, bár ilyet én még nem tapasztaltam.
Nem túl feltűnő a lámpa, és nem is sokat nézek lefelé...
Feltűnt, hogy miután megvettem a gépet, egyszer csak furcsa recsegős hang jött a motorból. Itt a fórumon utána olvastam hogy lehet az injektor ad ilyen hangot. De nem gond az illető tovább motorozott.
Én is így tettem. kb 45-55 km/h között recseg. Azért el vittem egy szakihoz (aki még nem látott pont ilyen típust) mondtam neki, hogy mindent nézzen meg cseréljen olajat, nézze meg a fagyállót, szíjjat, stb.
Nem látott rajta semmi rosszat. A recsegés hallatszott továbbra is. Jött a tél... Elmúlt a tél, többször lemerült az akkumulátor. Megjelent a motorhiba jelző fény. Töltögetem (szereltem be egy szivargyújtó aljzatot és azon keresztül). Majd cseréltem akksit mert az úgy tarthatatlan volt. Itt tartok.
Tudtok segíteni, hogy hol van komoly szervíz, akár szakszervíz, ahol ki tudják olvasni?
Az a sárga lámpa (egy motorblokk-körvonala van rajta) valóban az injektor-rendszer (PGM-FI) meghibásodását jelzi, elvileg. Ha motorindítás után, már járó motor mellet is világít, akkor a kezelési füzet szerint szervizbe kell vinni. Persze lehetséges az is, hogy csak valami kontakthiba (pl. beragadás) lépett fel, és a hibajező a hibás, nem pedig maga a hiba állt elő. Emlékszel hogy mikor, milyen körülmények között tapasztaltad először a lámpa folyamatos világítását?
Egyébként nekem soha (sok év és megtett km alatt) nem volt injektor hibám.