Keresés

Részletes keresés

linfury Creative Commons License 2012.06.03 0 0 357

A helyzet az, hogy most sem ő kormányoz ... csak lehet, még nem vette észre

Előzmény: Törölt nick (352)
linfury Creative Commons License 2012.06.03 0 0 356

Most összezavartál ... lehet, hogy a 4-es metróé a siemens? Megkérdezem férjet, ha hazajön :)

De egyébként teljesen jellemző ez a dolgozók által összedobott bizber ... ez is azon hazugságok közé tartozik, amelyet szívesen terjesztenek egyesek...és van rá fogadóképes kereslet ...

 

Előzmény: dorongoló (350)
tepsi kóla Creative Commons License 2012.06.02 0 0 355

ábrándos bocsánat                                                               +? +6

Előzmény: Törölt nick (102)
dorongoló Creative Commons License 2012.06.01 0 0 353

Öreg már ahhoz Tarlós. Demszky 38 éves korában kezdte, TI pedig hatvan felett.

Előzmény: Törölt nick (352)
dorongoló Creative Commons License 2012.06.01 0 0 351

Egy részlet. Nyilván az ezer aprócikk boltban vették. :-}

Előzmény: dorongoló (350)
dorongoló Creative Commons License 2012.06.01 0 0 350
Előzmény: linfury (344)
linfury Creative Commons License 2012.06.01 0 0 349

Akkor viszont nem kéne hazugságokat terjeszteni sem ...

Előzmény: metróna (348)
metróna Creative Commons License 2012.05.31 0 0 348

Azért annyira nem érdekel.:))

Előzmény: linfury (345)
metróna Creative Commons License 2012.05.31 0 0 347

Lehet, hogy utastájékozató volt amire emlékszem, de valami volt.

Előzmény: dorongoló (342)
Törölt nick Creative Commons License 2012.05.31 0 0 346

Tessék?

linfury Creative Commons License 2012.05.30 0 0 345

Érdemes bekéredzkedni Békásmegyeren az irányítóba ...

Előzmény: metróna (341)
linfury Creative Commons License 2012.05.30 0 0 344

Nem ... a Siemens gyártotta a bizbert

Előzmény: metróna (341)
dorongoló Creative Commons License 2012.05.30 0 0 342

A linfury olvtárs által említett biztosítóberendezések (csepeli vonal, szentendrei vonal belső szakasza) ma az európai szakmai élvonalba tartoznak. Mindkét vonalszakaszon csúcsidőben a kapacitás felső határa körül van a terhelés. A MÁV és a GYSEV is ilyeneket vásárol.

Előzmény: metróna (341)
metróna Creative Commons License 2012.05.30 0 0 341

A szentendrei volt az, mikor boltban szabadon kapható, filléres mütyűrükből "raktak össze" használhatalan százmielleres tájákozatótáblákat  a haverok?

Előzmény: linfury (339)
linfury Creative Commons License 2012.05.30 0 0 340

csepeli pesti részt ....

Előzmény: linfury (339)
linfury Creative Commons License 2012.05.30 0 0 339

Csak jelzem, hogy Demszkyék elkezdték ám ... pl. a Szentendrei HÉV belső szakasza teljesen új bizbert is kapott ... ezen a nyáron kéne csinálni a külsőt ... fogadjunk, hogy nem lesz! A csepeli pályát is "automatizálták" már, de a karbantartás kissé elmaradt mostanában

Előzmény: pisztácia elfogyott (331)
linfury Creative Commons License 2012.05.30 0 0 338

Van ilyen is olyan is ...

Előzmény: Törölt nick (323)
Törölt nick Creative Commons License 2012.05.30 0 0 336

Csinálhatna Tarlós egy fővárosi taxitársaságot, és akkor nem kéne azzal kibicelnie, hogy mekkora motor legyen a taxikban, és milyen legyen a színük.

 

Persze azért több tapsot kap, ha jól megmongya a meglévőeknek, hogyan kéne csinálni, meg a taxis Szakma is hálás lesz neki, ha segít kiszorítani a kicsiket, ezáltal növelni az ő forgalmukat, bevételüket, hasznukat.

 

Törölt nick Creative Commons License 2012.05.29 0 0 334

Egyébként az egész sztori arról szól, hogy van egy taxis kartell, akik senki mást nem engednének taxizni, mint magukat, meg közöttük is van egy "elit", a Szakma, ami a mezítlábasokat, a tűztől távolabbiakat kirakná, mert rontják a biznict, hiszen 100%-os kihasználtság mellett mennyivel jobban pörögne a kassza. Meg persze van a polgármester, aki a Szakmában érdekelt, hiszen velük könnyebb tárgyalni, mint szabad vállalkozók ezreivel, úgyhogy a Szakma és a polgármester szépen összefog, és kiirtják a konkurenciát az utasokra hivatkozva abszolút piacellenes módszerekkel. Mert azt ugye nem kell bizonygatni, hogy ha vadiúj 0.8-as Smarttal vagy éppen elektromos autóval nem lehet taxizni, akkor ott nem teljesen kerek minden, és nem az a kérdés, hogy miért pont 1.6, miért nem 1.4, hanem hogy mi köze van ahhoz a bürokratáknak, hogy milyen lökettérfogatú autóval próbálja megkeresni a taxis a kenyérrevalót.

 

 

Törölt nick Creative Commons License 2012.05.29 0 0 333

Kapitalista vagyok, piacban gondolkodom, nem ár- és tervhivatalban, pályázatban, segílyben. Vállalom, még ha szadeszozol is érte. Szerintem Tarlósnak ez a húzása kommunista bukéjú, pedig általában egyetértek a döntéseivel.

 

Előzmény: pisztácia elfogyott (328)
Törölt nick Creative Commons License 2012.05.29 0 0 332

Az az érzésem, hogy van olyan zsíros biznic a taxizás, mármint városi szinten, hogy ne legyen szíve a legkapitalistább polgármesternek sem rábízni a kapitalistákra, hanem inkább maga üzemelteti, szabályozza szívesen.

 

Én nem értek egyet ezekkel a nagyon kemény feltételekkel, vagyis egyetértek egy részével, ha a taxitársaság írja elő ezeket a sofőreinek, de azzal nem, hogy a polgármester verje a kapitalisták faszával a csalánt.

 

Előzmény: Törölt nick (326)
pisztácia elfogyott Creative Commons License 2012.05.29 0 0 331

Ez a Tarlós nagyon elhanyagolta a felújításukat.

Előzmény: linfury (309)
Columbu_s Creative Commons License 2012.05.29 0 0 330

Minden feladatot az államra lőcsölnél?

Most alakult az ÁllamiMobiltelefonHirmondó. Mit nem akarnál még?

Előzmény: Törölt nick (324)
Columbu_s Creative Commons License 2012.05.29 0 0 329

Pontosan a "kis" taxukat kifogásolta a  tuggyuk ki , az  a VEKE-s

Mert a kis autók 4 személlyel akadályozzák a tempót a Ferihegyi gyorsfolgalmin

Ekkora marhát!

 

Jut eszembe, mi az hogy Ferihegyi gyorsforgalmi???

Irnom kell egy levelet a névváltoztatásért azonnal

Előzmény: Törölt nick (311)
pisztácia elfogyott Creative Commons License 2012.05.29 0 0 328

Ez a "bízzuk a piacra" egy tipikus szakadt demokrata duma volt. Ezzel hálálta meg a köménymag a taxisblokádot.

Előzmény: Törölt nick (326)
pisztácia elfogyott Creative Commons License 2012.05.29 0 0 327

Tényleg sok minden másképp van. Például nem verik át szemérmetlenül az utasokat.

Előzmény: Unerwünschter Gast (322)
Törölt nick Creative Commons License 2012.05.29 0 0 326

Sok nagyvárosban nincs ez a piacra bízva. Érdekes mód, épp a fejlettebekre jellemző ez.

 

Van x engedély, azt adják el. Ha kevés a taxi, x+n. Mellesleg igen meredek feltételekkel, egységes szín, nagyon kemény városvizsga, néhol konkrét típus. 

Előzmény: Törölt nick (325)
Törölt nick Creative Commons License 2012.05.29 0 0 325

Oké, és ezt nem lehet rábízni a piacra, muszáj a tervhivatalban meghatároznunk, hogy mennyi a taxisok szükséges és elégséges létszáma?

 

A közértekben is lehetne nagyobb a forgalo, és akkor olcsóbb lenne a kenyér, nosza, akkor lehessen kihalásos alapon örökölni a közértengedélyt is.

 

Előzmény: Unerwünschter Gast (320)
Törölt nick Creative Commons License 2012.05.29 0 0 324

Egy saját városi taxivállalat igen jó buli.

 

A megbízható egyentaxi városvizsgával pedig elengedhetetlen egy olyan városban, egy elég jelentős rétegnek nem opció a BKV és még a turista is sok. Mint Bp. Londonban is ezért van.

Előzmény: Unerwünschter Gast (322)
Unerwünschter Gast Creative Commons License 2012.05.29 0 0 322

Mindegy mi van Londonban. Ott a nap is másképp süt. Ugyanazok a dolgok az egyik helyen működnek, a másik helyen nem.

 

Például a felszállás a buszra.

Előzmény: Törölt nick (321)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!