Keresés

Részletes keresés

Suba Jóska Creative Commons License 1 órája 0 0 115622

Farkasházy megint nem örül. Miután Zsory nyerte A FIFA Puskás díját. 

Suba Jóska Creative Commons License 1 órája 0 0 115621

Ennek a pytsanak elmegyógyban kellene lennie. Valaki felhasználja ezt  kretén csajt. 

Előzmény: nemezis 2 (115616)
Flying Lotus Creative Commons License 1 órája 0 0 115620
Előzmény: nemezis 2 (115619)
nemezis 2 Creative Commons License 1,5 órája 0 0 115619

Nyilván azt hitte/hitették el vele, hogy mindenki leborul a klíma előtt...

Előzmény: nemezis 2 (115618)
nemezis 2 Creative Commons License 1,5 órája 0 0 115618

Az.

Rémisztő, hogy mennyire kiszolgálják a fixa ideáját.

Előzmény: Flying Lotus (115617)
Flying Lotus Creative Commons License 1,5 órája 0 0 115617
Előzmény: nemezis 2 (115616)
nemezis 2 Creative Commons License 2 órája 0 0 115616
Előzmény: Suba Jóska (115614)
Peter_Cs Creative Commons License 2 órája 0 0 115615
Suba Jóska Creative Commons License 2 órája 0 0 115614

Svédország, Norvégia és Hollandia az elektromos autók és kamionok irányába tolja az autók működését. Szólj nekik és Gréta Tullenbergnek hogy a klíma ügyben győzködje a saját kormányát, mert szerinted nem jó az irány 

Előzmény: toromon36 (115613)
toromon36 Creative Commons License 7 órája 0 0 115613

És jövőre teljesen megszűnik a támogatás. Jön a hidrogén üzemű autózás. 

http://www.automotor.hu/elektromos-auto/kina-mar-nem-szereti-az-akkumulatoros-elektromos-autokat/

Csak nehogy kirobbanó sikere legyen. 

Előzmény: Suba Jóska (115611)
MJEmber Creative Commons License 9 órája 0 0 115612

Sajnos, ennek a fajta elektromos autónak sincs fényes jövője. Itt is kulcs az energiatárolás, illetve a ritka földfémek aránya a gyártásban.

Előzmény: Suba Jóska (115611)
Suba Jóska Creative Commons License 11 órája 0 0 115611

https://index.hu/gazdasag/2019/09/22/kina_egymillio_elektromos_toltoallomas/

Van hová fejlődni a világnak. A keleti nyitás nagyon helyes ötlet volt. Ja, hogy Kínában nincs demokrácia és verik a négereket. Ja, ott nincsenek is négerek. Szóval Kína beelőzte a világot

 

Előzmény: MJEmber (115605)
Békemenetelő Creative Commons License 16 órája -1 0 115610
lendületlen Creative Commons License 25 órája -1 0 115609

Prepotens

Martinaxe8 Creative Commons License 26 órája 0 0 115608

Impotens

Kenderessy Botond Creative Commons License 26 órája -1 0 115607

Világsztárt fogadott hivatalában Tarlós István

Scarlett Johansson húsz éve járt Budapesten, és örömmel látta, mennyit változott azóta a város.

Suba Jóska Creative Commons License 26 órája -1 0 115606

Gondolod nem próbálkoztak a tárolás megoldásával.?  Inkább a fejlesztés vagy új energiatermelés mellett kezdtek bele az ITER - be. Akik belekezdtek biztos jobban értenek hozzá mint te.

 

Csak szólok 

Fizikailag biztos nem megoldhatatlan, már most is vannak rá módszerek. A technika nem tart még ott, hogy ipari mértékben elfogadható áron tudjunk tárolni.

Előzmény: Tzp (115602)
MJEmber Creative Commons License 27 órája 0 0 115605

Pont ez a baj a földgázzal. A szén-dioxid. Ami "szabályozható", de akkor miért nem szabályozzák? Ráadásul nem is megújuló, ami ugyebár szerinted is hátránya. Akkor?

 

Metán. Amit most olvashattam, az egy három évvel ezelőtti német próbálkozás. Van frissebb eredmény? Mert ha nincs, akkor lehet, hogy zsákutca volt. Ugyanakkor nem tudom, ott mi marad, az elégetése után? Ugyanis önmagában a metán rosszabb, mint a szén-dioxid! Sokkal nagyobb károkat okoz a légkörben, mint üvegházhatású gáz. A természetben iszonyatos mennyiség van fagyott állapotban (egyelőre) a permafrosztban, a tengerfenéken. Mindkét helyen a felmelegedés okán kezd kiszabadulni. Nem az előállításán, inkább a befogásán kéne gondolkodni!

 

 

Előzmény: Tzp (115600)
Kenderessy Botond Creative Commons License 27 órája 0 0 115604


Soros György holnap eligazítást tart Frans Timmermansnak New Yorkban

 

A holland bevándorláspárti politikus a hetekben rendelt ki ellenzéki polgármesterjelölteket Brüsszelbe,

MJEmber Creative Commons License 27 órája 0 0 115603

Táblázataink között, ha jól látom, legalább öt év különbség van. Szerintem jelentős. Ráadásul mint látható nem ez a legnagyobb szennyező, hanem az olyan tevékenységek, amelyekről nehezebben mond le az emberiség. Ipar, energia, mezőgazdaság.

Előzmény: toromon36 (115599)
Tzp Creative Commons License 28 órája 0 0 115602

Subikám, hol írtam én hogy van megoldás a tárolásra? :)

Előzmény: Suba Jóska (115587)
Tzp Creative Commons License 28 órája 0 0 115601

https://youtu.be/f750uD9tg6E

 

Annyival árnyalnám, hogy a Németh és Orbán között inkább van egy megnemtámadási szerződés, nem pedig összejátszás. Nem egy oldalon vannak. Sajnos az ATVbn néha tényleg hiányoznak a keményebb odakérdezések a kormány embereivel szemben. Túl könnyen el tud hagyják őket futni. Bizonyos kérdésekben korlátozva lehetnek. Persze ez részükről egyfajta kompromisszum, ez az ára a hadakozás elmaradásának. A kormány meg elfogadja őket, talán még kicsit támogatja is őket. Már csak azzal is, hogy elengedik oda az embereiket.

 

Az sem véletlen, hogy itt a topikban sem nagyon támadják a nersevikek - Suba, Lotus, MJEmber vagy hasznos idiótaként nemezis - a Hit Gyülekezetét vagy a csatornát egészben. Csak aprókat csípnek. Nem engedik nekik...

Tzp Creative Commons License 29 órája 0 0 115600

A földgáz majdnem teljesen metánból áll. Földgáz infrastruktúra rendelkezésre áll, van tároló és szállító kapacitás. Még a közlekedésben is vannak működő megoldások. Áramtermelésre is az egyik legjobb: hatékonyan égethető, könnyen szabályozható és vizet és szén-dioxidot hagy maga után nagyrészt.

 

Magyarország földgáz igénye valami 10 milliárd m3 évente. Tárolókapacitás valami 5 milliárd m3 körül lehet. Bár ez lehet hogy több, vagy bővíthető még.

 

A metán - sarkosan fogalmazva - vízből és levegőből előállítható. Persze nem egyszerűen. A gyakorlatban meg az is számít, hogy mekkora kapacitás építhető ki és mekkora a hatékonysága. Németek csináltak működő egységet, de még az messze nem elégséges hatékonyságú. A kívánt hatékonyság persze függ attól, hogy a megújuló energia mennyi be is kerül, vagy hogy az - akár csak részleges - energiafüggetlenség, illetve egyéb - például környezetvédelmi - szempontok mennyit is érnek meg nekünk.

 

Szóval hatékony metánelőállítás jól jönne Magyarországnak, ezért érdemes lenne kutatni az irányába. Persze lehet hogy sohasem lesz elég hatékony, vagy mire kiderül hogyan addigra lesz más és jobb energiatermelési/tárolási megoldás.

Előzmény: MJEmber (115579)
toromon36 Creative Commons License 30 órája 0 0 115599
Előzmény: MJEmber (115597)
martinaxe7 Creative Commons License 1 napja 0 0 115598

Elfelejtette, hogy má nem szerkesztő...

Előzmény: martinaxe7 (115586)
MJEmber Creative Commons License 1 napja 0 0 115597

A franc ebbe a hülye szoftverbe!

 

Előzmény: MJEmber (115596)
MJEmber Creative Commons License 1 napja 0 0 115596

"A közúti közlekedés- fuvarozás a legnagyobb CO2 kibocsátó."

 

Ez tényszerűen nem igaz! S a szállítás tartalmazza a légi- és vízi közlekedést.

 

Előzmény: toromon36 (115593)
MJEmber Creative Commons License 1 napja 0 0 115595

Pillanatnyilag nem merném megmondani, hogy mi lesz a jövő energiája. De nem is játszom az eszem, hogy tudom.

Előzmény: Suba Jóska (115587)
bojnik Creative Commons License 1 napja 0 0 115594

Mert ők győztek...:))

Előzmény: martinaxe7 (115585)
toromon36 Creative Commons License 2 napja 0 0 115593

Kíváncsi voltál, belinkeltem. Nem írtam, hogy ez jó. Az elektrolízis viszont ha hatékiny, akkor jó. 

 

A közúti közlekedés- fuvarozás a legnagyobb CO2 kibocsátó. A kamionok nélkül a kőolaj kitermelés a töredékére esne. A hajókkal csak az a baj, hogy nincs korlátozva a kén kibocsátásuk.

Előzmény: MJEmber (115584)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!