Keresés

Részletes keresés

Feri BPO-576 Creative Commons License 2011.09.21 0 0 16

Szerintem itt is működne az 1. ajtós felszállás, de az 1-es villamos erre nem kimondottan alkalmas.

Egyrészt 3kocsis, másrészt nagy az utasmennyiség.

Az 1. ajtózást inkább a buszoknál és a troliknál kéne bevezetni; a villamosokra kaller kéne vagy peronzár.

Feri BPO-576 Creative Commons License 2011.09.19 0 0 14

Ott szerencsére hagytak neki helyet, ahogy a Szerémi úton is; csak eddig nem sok akaraterő volt a hosszabbításhoz...

Előzmény: Törölt nick (12)
AtomcsiKK Creative Commons License 2011.09.19 0 0 13

1. Rákóczi híd, i-vel.

2. Eszükbe jutott már.

Előzmény: Törölt nick (12)
Feri BPO-576 Creative Commons License 2011.09.18 0 0 11

Azt megnézném :D

Előzmény: Törölt nick (10)
Feri BPO-576 Creative Commons License 2011.09.18 0 0 9

A kalauz jó megoldás lenne :)

Vagy szóba jöhet még az isztambuli módszer, vagyis a megállók lekerítése és ellátása peronzárral.

Előzmény: Törölt nick (5)
M63 010 Creative Commons License 2011.09.18 0 0 8

Pótlózásnál a jegy másik végét szokás kilyukasztani, de ha pecsételő van, akkor anélkül is működhet a dolog. (Bár a másik vég lyukasztása átszálló esetén szívás lehet.)

Géppuskaszájú Rapper Creative Commons License 2011.09.18 0 0 7
Ez jó, szerintem!

A legviccesebb 2010-ben az volt hogy Lakos Imre SZDSZ kampányolt azzal hogy "szavazon rám és áthozzuk a hídon a villamost", hogy a k. édes anyját.
Laci939 Creative Commons License 2011.09.18 0 0 4

Honnan az infó?

W25 Creative Commons License 2011.09.17 0 0 3

Az esetek többségében igen! :-)

 

napközben az alap követés 12 perc! a folyamatos dugó miatt inkább 20 az a 12! A menetidő sem nagyon tartható!

 

Komolyra fordítva a dolgot, ha valóban villamospótló szerepet tölt be, akkor nem ártana 6 percre sűríteni!

Akkor talán megvalósulna a 12!

 

 

Előzmény: Törölt nick (2)
Törölt nick Creative Commons License 2011.09.17 0 0 2

A "V" azt jelenti, Vagy jön, Vagy nem?

Előzmény: Feri BPO-576 (1)
Feri BPO-576 Creative Commons License 2011.09.17 0 0 1

Persze, hogy nem üres, mert az utasszámhoz mérten elég ritkán közlekedik :/

Simán ki lehetne rá tenni az 1V jelzést :)

Előzmény: linfury (0)
linfury Creative Commons License 2011.09.17 0 0 0

Én speciel elég sokat használom a 103-as járatot - és nem is igen szokott üres lenni

Előzmény: flatmaker (-)
flatmaker Creative Commons License 2011.09.17 0 0 topiknyitó

Vitézy korában többször is annak a véleményének adott hangot, hogy a 103-as busz a BKV szégyene: Demszky Gábor az általa fő kampánytémaként kezelt 4-es metró átadásakor megfelelő számú utas érdekében mindig is vonakodott az Etele téri (vagy akár csak a dél-budai) alternatív kötöttpályás közlekedés fejlesztésétől. Mindennek következtében nemcsak hogy átszállásra, adott esetben 40-50 perces dugóra lettek kényszerítve, de plusz 320 ft-os költségre is kényszerültek az utasok. Vitézy szerint ez önmagában jelképezi a BKV-nál zajló abszurditásokat, emiatt 2011. október 1-jétől annak megépítéséig az 1-es villamos pótlóbuszaként közlekedik tovább a 103-as busz. Értelemszerűen az ingyenes utazás is csak ilyen minőségében (továbbutazáshoz) vehető igénybe.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!