Pótlózásnál a jegy másik végét szokás kilyukasztani, de ha pecsételő van, akkor anélkül is működhet a dolog. (Bár a másik vég lyukasztása átszálló esetén szívás lehet.)
Vitézy korában többször is annak a véleményének adott hangot, hogy a 103-as busz a BKV szégyene: Demszky Gábor az általa fő kampánytémaként kezelt 4-es metró átadásakor megfelelő számú utas érdekében mindig is vonakodott az Etele téri (vagy akár csak a dél-budai) alternatív kötöttpályás közlekedés fejlesztésétől. Mindennek következtében nemcsak hogy átszállásra, adott esetben 40-50 perces dugóra lettek kényszerítve, de plusz 320 ft-os költségre is kényszerültek az utasok. Vitézy szerint ez önmagában jelképezi a BKV-nál zajló abszurditásokat, emiatt 2011. október 1-jétől annak megépítéséig az 1-es villamos pótlóbuszaként közlekedik tovább a 103-as busz. Értelemszerűen az ingyenes utazás is csak ilyen minőségében (továbbutazáshoz) vehető igénybe.