Sziasztok! nekem olyan kérdésem lenne nekem is van baroni efv 150 es elektromos robogóm. Mennyire ajánlott hóban meg ilyen hidegben használni? köszönöm szépen
Megvan helyette az "új" robogó. Szintén kínai az árfekvés miatt, meg az olaszból behozott szétgyilkolt yamaha, aprilia stb. helyett inkább ez ,amihez fillérekért van alkatrész. A típusa Keeway ARN. Elsőre nem rosz , pár dolgot cseréltem rajta ,mint pl: kuplung rugók, variátor tárcsa és szíj, légszűrő, olaj, gyerya...az égész 10e ft.-ba fájt. szóval valóban nem drága az alkatrész hozzá..
Én nemrég eladtam a Baronit, mert a kívánt távolságokat csak elöre tervezve tudtam megtenni, vagyis spontán bárhova nem lehetet vele menni a megtehető max kb 40-50Km-es hatótáv miatt. Sajnos az utóbbi időben egyre többször kellett volna inténi dolgokat ,de nem fért bele a km-be.. A motor amúgy rendben volt, az új gazdija biztos majd jelentkezik a fórumon. Mivel nem a Japán csúcs technika, ezért egy kis szerelgetés állítgatás csavar húzás mindíg előfordult , de szerencsére nem gyakran.
-A vezérlő elektrónika beázásához hozzáfűzve: az enyémen az előző tulaj bölcsen minden rést, illesztés, és kábel bemenetet kinyomott szilóval. Nem is ázott be soha , pedig többször használtam szakadó esőben..
Elég sokat keresgéltem a neten, de nem lettem okosabb sokkal.. Ebay-en viszont találtam elég jó controllereket, talán érdemes megnézned, de hogy 100% jó e a Baronihoz, azt sajnos nem tudom.
Ha sikerül megoldanod a problémát, légyszives írd már meg,hogy sikerült, mert bármelyikünk robogója egy komolyabb esőben beázhat, hála a "gondos kínai tervezésnek" .. Teljesen kiakadtam, mikor megláttam, hogy a motorvezérlőbe menő vezetékek a tömszelencén csak be vannak bújtatva, legalább húzott volna rá gégecsövet, vagy a vezetékekre melegített volna zsugorcsövet, hogy zárjon a tömszelence.. Majd megpróbálom vízhatlanná tenni.
Sajnos a vezérlő elektronikája be van ázva, első feltöltés után még elindult rendesen a moci, következő feltöltésnél valami zárlat keletkezett az elektronikában, és elment vadászni.
Tudtok segíteni abban, hogy hol találok a baronihoz motorvezérlő elektronikát?
Remélem, tudtok segíteni, mert így csak nézegetni tudom, de használni nem.
A gumi nyomást ellenőrizd, mert befolyásolja a sebességet és a gyorsulást. Olyan 2,5 körülire fújhatod a kerekeket. Az időjárás is számít, mert nyári melegben kevesebbet fogyaszt és jobban is megy. A szembe szélről nem is beszélve - lassabb a haladás és többet fogyaszt a gép..
120 Eft volt a vételár *. Már mentem vele 75 kilométert:-) . A végsebessége kissé elmarad a mások által beírt 55-60km/h-tól, max 52. Valahogy meg kellene tuningolni, szerintem a motorjában lenni kell még tartaléknak, ma belehajtottam 22km-t full gázon, és a dobmotor és a kontroller max langyos volt. Az akkumlátortartót ki kellett párnáznom, mert az akkuk a döccenőknél kicsit mozogtak, főleg a hátsó. Rájöttem, a töltőt nem célszerű a kesztyűtartóban szállítani. De nem vagyok elégedetlen,tetszik a gép, élvezem a hangtalan olcsó suhanást.
Mivel van két kürt nyomógomb, az egyiket tervezem kiváltani valami poénos hanggenerátorral, ne ijedezzenek a kerékpárosok, akik melett nem férek el. A 2000W-os 60V-os baroni vajon hogy mehet, nyomatékosabb?
A kontrollert is szívesen megnézném belülről, jó lenne látni a kapcs rajzát.
Csatlakozok a fórumhoz, mivel most lettem boldog tulaja egy jó állapotban levő efv-150 villanyrobesznak. Egy bánatom van csak, nincs hozzá használati útmutatóm, vagy valami leírásom. Az előző tulaj sajnos még azt sem tudta megmondani, hogy mi az a két kis gomb a gázmarkolat mellett, zöld és piros, gondolom ezzel kapcsolom az eco módot?...
Ha valaki feltöltené a fórumra, vagy elküldené az email címemre a robogóval kapott használati útmutatóját, vagy egy linket, ahonnét letölthetném, megköszönném.
Ma többet mentem a robogóval a jóidőben. Az akksik toppon vannak szerencsére , 52-55 km/h val haladtam terepviszonyoktól függően. Simán vertem egy régebbi Yamaha Jog-ot gyorsulásban és sebességben is.. jó érzés volt :) Szóval jól átvészelte a telet, minden rendben vele.
Egy karambolos T-szár acél-öntvény kiflijét vagy melegen, vagy golyós préssel tudod egyengetni! A melegítéses eljárás azért jobb, mert az esetleges hajszálrepedések szemmel láthatóvá válnak! No de semmi vész; vannak különböző anyagvizsgálati módok az anyag meghibásodásának felderítésére!
Az "elektromos kerékpár sokoldal" index fórum főoldalán megtalálod Trepák Zoltán elérhetőségét; ő be tudja szerezni a Mogul MC004 alkatrészeit.
Méretezett rajzzal motorbontókban is sikerrel járhatsz (én a Kymco Fever 50 komlett első futóművét építettem az enyémbe, a rövid-lengőkaros helyett, csak a kormányszárat hegesztettük át a régiből)!
A tiednél valószínű, hogy csavarodott a kifli; azt nem vállalják kiegyengetni, ezért cserélni kell!
Nem tudod véletlenül, hogy hol lehet alkatrészt kapni hozzá?
Sajnos tegnap visszaszólt a szervizes aki a Baronimat javítja ,hogy nem kap hozzá alkatrészt az első villába (T-szár).
Ha van 5-let az jól jönne mert már több mint 1 hete nem tudom használni a gépet, és helyette autóval tudok csak melóba járni ami sokkal költségesebb ,nem beszélve arról
, hogy a 23 km-t 1,5 óra alatt tudom megtenni a dugó miatt.