ÚJ telekommunikációs és energia szolgáltató indult Magyarországon.
Az ACN az iparág vezető, meghatározó vállalata 18 éve, 4 kontinensen, 23 országban megbízhatóan működik.
Fő célja a legkorszerűbb technológia alkalmazásával a telekommunikációs és energia költségek csökkentése. Percdíj nincs!
A weboldalon leadott kérelmekre nem válaszolnak. A lentebb megadott magyar.digital@myacn.eu email cim már nem létezik.
Nagymamámmal a kerítsen keresztül kiadott iratok alapján kötöttek szerződést, melyből nem kapott példányt.
Az alap telefon lemondása miatt (és azóta sajnos halála miatt is) szeretnénk lemondani az "előfizetését".
Bejelentettük a lemondást a honlapon keresztül, de nem érkezett válasz, csak csekk a 8 napos felmondási határidő utáni időszakra persze.
Amennyiben nem sikerül velük elektronikusan kapcsolatba lépni (A videochat még hátra van, várjuk a visszajelzést), levélben fogjuk felmondani. De mi a garanca, hogy nem küldenek cekket azután is? Kinek kell még jelezni (fogyasztóvédelem?) és megküldeni a felmodást, hogy biztos legyen?
Ha valakinek van működő elérhetősége, vagy tapasztalata sikeres felmodással, kérem írjon valami biztatót!
Hát én a következőt tapasztaltam: Tönkre ment a sip modemünk (amit ők adtak még annak idején, ez a kis cucc ami a kapcsolatot létesíti a telefon és a net között ha jól tudom de eben az esetben mindegy is), felhívtam az ügyfélszolgálatot ahol fogadták a hibát, tönkrement, szeretnénk kérni pontos címet amihet felcsatlakozhatunk, mert időközbe lett új eszköz, rendben majd visszahívnak ha feldolgozták. Még aznap visszahívtam őket hogy ugyan már mikorra várható a (hű de nehéz 5 perces infó feldolgozás amit az ügyfélszolgálatos is szerintem megmondhatott volna) visszahívás, tájékoztatnak hogy amúgy 72 órás feldolgozási idejük van a weboldalon 24-et írnak de sebaj... (itt mondtam el másodszorra hogy már így is milliókat bukott a cég) jó lenne ha megmondanák az adatokat erre kijelentette hogy adatbiztonsági szempontból nem adhatják ki és várjam meg a feldolgozást...
Másnap felhívtak hogy ja amúgy nem adhatjuk ki az adatokat mert adatbiztonsági szempont meg hasonló ,megkérdeztem hogy ha be tudna kapcsolni az eszköz és kiszedném az adatokat akkor az milyen adatbiztonság? Nem jelszót és felhasználó nevet kértem csak egy ip-t vártam(ami mindenkinél ugyan az) hogy tudjunk rá csatlakozni(mert lett új eszköz). Tájékoztattak hogy új eszközt tőlük kell venni, vagy vegyek máshonnan és majd átdelegálják a már a használt eszközt de persze hatalmas az adatbiztonság... Mondom rendben meg kell beszélnem feletessemel mert ő hagyathat jóvá bármi kiadást amúgy 22.000Ft maga az eszköz. Visszahívom őket hogy szeretném akkor megrendelni, rendben de előtte teljesíteni kell az eddig számlát(ez nemgond) és utána lehet az eszközről szó, rendben odaadom a telefont a pénzügyes kollégának aki mondja hogy hát valami előleg bekérő számlát küldjenek az eszközről mert ugye cég és hát papír az kell, hát ők ilyet nem adnak mert hogy bankkártyával lehet csak fizetni, utalás nincs és bankkártyával is úgy hogy be kell diktálni a kártya adatokat!! igen 2017-ben mondjuk meg a kártya adatokat amivel kb teljesenvisszaélhetnek. DE NÁLUK ADATBIZTONSÁGI SZEMPONT AZ VAN! :D És mondtuk hogy nem, hiszen ki az aki azokat az adatokat bárkinek is kiadja amivel bármekkora összeget lehet fizetni, ezután a kollégáim szerint igen flegma és lekezelő hangnemben próbáltak minket meggyőzni hogy nincs igazunk, majd addig erősködtek amég úgy döntöttük külön fogjuk az utunkat folytatni.
Senkinek nem ajánlom őket, kész katasztrófa a cég ügyfélkezelése, maga a szolgáltatásukkal semmi bajunk nem volt működött x évig.
Tudták, hogy lejárt a hűségideje a vezetékes telefonra, becsengettek hozzá és rábeszélték, hogy kedvezőbb havi díjjal tudja a szerződését a Telekommal megújítani.
Az első meglepetés akkor jött, amikor megjött a havi számla a Telekomtól, majd ezt követően az ACN-től is. A leggusztustalanabb az, hogy édesanyám a vezetékes telefont kizárólag az ELMŰ és Gázművek havi bediktálásához használja, ezeket pedig az ingyenesen hívható zöld számon teszi meg. Az ACN ez után a havi 2 ingyenesen hívható szám után számlázott neki.
Mivel aláírta velük a hűség idős szerződést, összeszorította a fogát és fizette a havi 2 számlát inkább.
2016. október végén levelet írt az ACN-nek, hogy fel szeretné bontani a szerződést 2016. november 1-el. Ezt az ACN vissza is igazolta levélben. Ehhez képest a mai napig kapja a számlákat minden hónapban.
Először 2016.12.08-án kerestem meg az ACN-t, akkor még nem lehetett telefonon élő emberhez eljutni, így a chat programukon belül beszéltem egy alkalmazottal, aki vissza igazolta a felmondást, és hivatkozott egy technikai átállásra, ami sajnos csúszásban volt, de biztosított arról, hogy a késedelmes szétkapcsolás miatt felszámolt havidíjak jóváírását kezdeményezi a pénzügyi osztálynál.
2017.01.24-én átvariálták a rendszerüket, a chat megszűnt, de már tudtam élő emberrel beszélni, aki ekkor szintén a technikai átállásra hivatkozott (látta a rendszerben a korábbi chat beszélgetést), valamint hogy jóváírásra kerülnek a számlák.
Mai napig se számla jóváírás, se végszámla nem érkezik csak a havi számlák.
Eddig ez csont nélkül ment. Az új számlához megkaptam az értesítést, és a linkre kattintás után a böngészőm (chrom, de a safari, firefox böngészőkkel is próbálva) a tűzfal vírusírtó, kikapcsolása után sem tudom megnyitni az oldalt.
A chrom az alábbi hibaüzenetet küldi:
A webhely nem képes biztonságos kapcsolatot nyújtani
A(z) hu.myacn.eu egy nem támogatott protokollt használ.
ERR_SSL_VERSION_OR_CIPHER_MISMATCH Az ügyfél és a szerver nem támogatnak ugyanolyan SSL-protokollverziót vagy rejtjelezési csomagot. Ennek valószínűleg az az oka, hogy a szerver RC4-támogatást követel meg, amely már nem számít biztonságosnak.
Kérdésem: hozzá tud valaki ehhez szólni?
Az ügyfélszolgálatot remélem el tudom érni a következő 2 hétben a számlafizetés határidő lejárta előtt.
2014-ben járt le a hűségidőm.Nem voltam elégedetr az ACN-nel,ezért 2015.12.15.-ÉN TÖBBSZÖR IS HÍVTAM AZ ÜGYFÊLSZOLGÁLATOT,DE SENKI SEM VETTE FEL. AZ AUTOMATA ÜGYFÊLSZOLGÁLATON ADATAIM PONTOS BEBILLENTYŰZÉSÉVEL MONDTAM LE A SZERZŐDÉST,MELYET A RENDSZER AZNAP 16 ÓRA UTÁN AZ ALÁBBI HANGÜZENETTEL HAGYOTT JÓVÁ: "SZOLGÁLTATÁSÁT TÖRÖLTÜK" . Ehhez képest azóta is sorra jönnek a számlák a már nem létező számomra (ACN,ÉS INVITEL szerződésemet egyaránt 2015.12.15.-én mondtam fel.) A 2015.12.15. UTÁNI IDŐSZAKRA KÜLDÖTT, MINDEN JOGALAP NÉLKÜLI CSEKKEKET NEM FIZETEM BE!
Felháborodásomat fokozza,hogy az ACN magyar oldalán nincsenek olyan elérhetőségek, melyen a cég el is érhető! Ezt bizonyítandó írtam a sikertelen hívásaimról és mellékelem az eredménytelen e-mailküldéseim fotóit.Levelem elküldése után közzéteszem a neten azon valós elérhetőségeket,melyekről Önök Elfelejtették a klienseket tájékoztatni...."
Mindenkit óva intek az ACN-től! Címeres ökör voltam,amikor szerződést kötöttem velük. Két évnyi kálvária után döntöttem úgy,hogy felmondom az ACN-nel való szerződésemet.
Ennek két oka volt.Megszoktam,hogy a kiállítás dátumához képest jóval később kaptam meg az aktuális csekkeket,amelyeken feltüntetett összeg befizetése emiatt a kézbesítés napján "tegnapra kellett",de azt nem,hogy volt,amikor nem is jött meg az aktuális csekk!
Csak a Fizetési Emlékeztetőből látszott,hogy kapnom kellett volna..Amikor önhibámon kívül csak ezt a csekket tudtam befizetni,nagyon kiszúrtak velem! Érdekesmód másnap jött a következő aktuális csekk,persze az általam előtte való napon befizetett összeggel megemelten,1000 forintot rászámítva a késésért.Szándékosan küldték két egymás utáni napon,meg se várva a pénz beérkeztét,hogy a klienseket további költséggel terheljék! Amikor aláírtam anno a szerződêst,szinte ingyen használtam a szolgáltatást,időközben felvitték a havidíjat,ami skandallum!2500 forint úgy,hogy még nem is telefonáltam..
A vonal minősége pedig szinte mindig olyan volt,mintha Alaszkába telefonáltam volna.. Úgyhogy minden szempontból betelt a pohár. A hab a tortán az volt,amit az előbb ACN-nek küldött levelemből másoltam ki,melyet a következő bejegyzêsemben teszek közzé.
2014-ben járt le a hűségidőm.Hosszú ideje nem voltam az ACN szolgáltatásával megelégedve. 2015.12.15.-ÉN TÖBBSZÖR IS HÍVTAM AZ ÜGYFÊLSZOLGÁLATOT,DE SENKI SEM VETTE FEL. AZ AUTOMATA ÜGYFÊLSZOLGÁLATON ADATAIM PONTOS BEBILLENTYŰZÉSÉVEL MONDTAM LE A SZERZŐDÉST,MELYET A RENDSZER AZNAP 16 ÓRA UTÁN AZ ALÁBBI HANGÜZENETTEL HAGYOTT JÓVÁ: "SZOLGÁLTATÁSÁT TÖRÖLTÜK" . Ehhez képest azóta is sorra jönnek a számlák a már nem létező számomra (ACN,ÉS INVITEL szerződésemet egyaránt 2015.12.15.-én mondtam fel.) ezért A 2015.12.15. UTÁNI IDŐSZAKRA KÜLDÖTT, MINDEN JOGALAPOT NÉLKÜLÖZŐ CSEKKEKET NEM FOGOM BEFIZETNI!
Felháborodásomat fokozza,hogy az ACN magyar oldalán nincsenek olyan elérhetőségek,melyen a cég el is érhető! Ezt bizonyítandó írtam a sikertelen hívásaimról és mellékelem jelen levelemhez az e-mailküldési sikertelenségeim fotóit. Levelem elküldése után közzéteszem a neten azon valós elérhetőségeket,melyekről Önök Elfelejtették a klienseket tájékoztatni"
Mindenkit óva intek az ACN-től! Címeres ökör voltam,amikor szerződést kötöttem velük. Két évnyi kálvária után döntöttem úgy,hogy felmondom az ACN-nel való szerződésemet.
Ennek két oka volt.Megszoktam,hogy a kiállítás dátumához képest jóval később kaptam meg az aktuális csekkeket,amelyeken feltüntetett összeg befizetése emiatt a kézbesítés napján "tegnapra kellett",de azt nem,hogy volt,amikor nem is jött meg az aktuális csekk!
Csak a Fizetési Emlékeztetőből látszott,hogy kapnom kellett volna..Amikor önhibámon kívül csak ezt a csekket tudtam befizetni,nagyon kiszúrtak velem! Érdekesmód másnap jött a következő aktuális csekk,persze az általam előtte való napon befizetett összeggel megemelten,1000 forintot rászámítva a késésért.Szándékosan küldték két egymás utáni napon,meg se várva a pénz beérkeztét,hogy a klienseket további költséggel terheljék! Amikor aláírtam anno a szerződêst,szinte ingyen használtam a szolgáltatást,időközben felvitték a havidíjat,ami skandallum!2500 forint úgy,hogy még nem is telefonáltam..
A vonal minősége pedig szinte mindig olyan volt,mintha Alaszkába telefonáltam volna.. Úgyhogy minden szempontból betelt a pohár. A hab a tortán az volt,amit az előbb ACN-nek küldött levelemből másoltam ki,melyet a következő bejegyzêsemben teszek közzé.
Mivel én csak képviselő vagyok így személyesen nem tudok, csak a saját ügyfeleimnek segíteni. Viszont van pár lehetőség: Az egyik lehetőség, hogy aki ajánlotta maguknak az ACN-t, és segített a szolgáltatás megkötésekor azt fel kellene keresni mert, Ő a maguk képviselője. Ha Ő már nem ACN képviselő vagy nem lehet megtalálni, akkor az ügyfélszolgálathoz kellene fordulni. Én csak a saját ügyfeleim ügyében tudok eljárni. Ide írok 1-2 elérhetőséget, amin keresztül remélhetőleg el tudja intézni a lemondást.
Ügyfélszolgálat telefonszáma: 06-1-920-5000 Postacím ajánlott levélben elküldve kérelmét. ACN Communications Hungary Kft. 1132 Budapest Váci út 22-24, V. emelet Magyarország (Ajánlott küldemények postacíme Képviselőknek és Ügyfeleknek) Remélem tudtam segíteni, és sikerül megoldani az ügyét.
Tisztelettel, Potocsnik Károly, ACN független képviselő.
Olvasgattam itt a hozzászólásokat, megnyilvánulásokat. Szeretném tudatni, hogy minden szolgáltatót büntettek már meg tisztességtelen ajánlatért. Minden üzletben vannak csalók, tisztességtelen emberek, képviselők. Remélem egyre kevesebben, sajnos az ilyen emberek rosszat tesznek az üzletnek. Vannak elégedetlen ügyfelek, de ha megkérdezel 100 embert a szolgáltatókról majdnem biztos, hogy tud olyat mondani, amelyiknél már volt baja a számlázással vagy szolgáltatásokkal. A cég nem fantomcég. Igen MLM rendszerben keresik a képviselőket, de az ügyfeleket nem! Én a kis csapatomnak azt tanítom, hogy tisztességesen járjunk el, nem kell több száz ügyfél egy képviselőnek! Inkább kevesebb és biztosabb, akikkel tudunk foglalkozni, mint, hogy legyen sok ügyfél, akikre nem tudunk odafigyelni. Szerintem ha ilyen képviselővel találkoztok, vagy veszitek fel a kapcsolatot, akkor nem fog csalódás érni. Ha nem akarsz szerződést kötni nálunk, nem fogjuk erőltetni. Láttam olyan telefonszámot is kiírva, ami nem létezik. Az ügyfélszolgálatnak más a telefonszáma, és magyarul jelentkeznek be munkatársaink.
Ha információra lenne szüksége, írjon nyugodtan az alábbi e-mail címre megnézzük tudunk-e segíteni.
e-mail: acnkary1@indamail.hu
Az e-mail tárgya legyen : ACN(innen fogom tudni, hogy nem valami reklám, és nem törlöm azonnal)
Van két Linksys SPA2102-es VOIP adapteren. Mindkettőre azt mondták, hogfy független. Valójában az ACN hálózatára zárt. Sajnos semmilyen beállítást nem lehet elvégezni, mert jelszót kér. Van valak,inek ötlete, hogy lehetne "függetleníteni"?
Még a legeleje közelében vettem tőlük egy kütyüt, ami IP modem, vagy mi (VoicIP adapter és router), a lényeg, hogy normál telcsivel használjuk: kapott körzetszámot, hívható... azóta kiválóan működik bárhonnan, ahol eddig próbáltam: tegnap óta viszont elérhetetlen a számunk, és kifelé se megy hívás róla: ÉS nem kapcsolható a központi számuk :-(
Sajnos ma kiderült, hogy nemrégiben nagypapám (83) behúzták ebbe az ACN-es témába!
Valaki tudja, hogy lehet ebből kilépni, lemondani a szolgáltatást? Mint egyedül élő nyugdíjas nem telefonál szinte semennyit, és most 2 számla jön neki!
Anna rokonságától értesült, hogy a hírhedt MLM-es "távközlési" cég, az ACN immár hazánkban is megkezde áldásos agymosó tevékenységét. Amíg megkapjuk az első felháborodott videotelefonos ügyfél panaszát, nézzünk egy egyszerűbb esetet, amikor csak simán a rövidlátó[...] Bővebben!Tovább »
A tartozást meg szerintem minden cég igyekszik behajtani.
Az ACN-nek vannak jó ajánlatai, természetesen nem mindenkinek felelnek meg, de ha nem tetszik nem kötelező megkötni (ehhez nem kell lángésznek lenni). Mellesleg a voda ajánlatait is értékesítik.