Keresés

Részletes keresés

dave00 Creative Commons License 2017.08.28 0 0 411

Ok, azt megtudnád mondani, hogy milyen formában tudtál velük kommunikálni? Én nem látom hol tudnám őket felhívni :(

Előzmény: marton41 (410)
marton41 Creative Commons License 2017.08.01 0 0 410

ACN Communications Hungary Kft

Hát én a következőt tapasztaltam:
Tönkre ment a sip modemünk (amit ők adtak még annak idején, ez a kis cucc ami a kapcsolatot létesíti a telefon és a net között ha jól tudom de eben az esetben mindegy is), felhívtam az ügyfélszolgálatot ahol fogadták a hibát, tönkrement, szeretnénk kérni pontos címet amihet felcsatlakozhatunk, mert időközbe lett új eszköz, rendben majd visszahívnak ha feldolgozták. Még aznap visszahívtam őket hogy ugyan már mikorra várható a (hű de nehéz 5 perces infó feldolgozás amit az ügyfélszolgálatos is szerintem megmondhatott volna) visszahívás, tájékoztatnak hogy amúgy 72 órás feldolgozási idejük van a weboldalon 24-et írnak de sebaj... (itt mondtam el másodszorra hogy már így is milliókat bukott a cég) jó lenne ha megmondanák az adatokat erre kijelentette hogy adatbiztonsági szempontból nem adhatják ki és várjam meg a feldolgozást...


Másnap felhívtak hogy ja amúgy nem adhatjuk ki az adatokat mert adatbiztonsági szempont meg hasonló ,megkérdeztem hogy ha be tudna kapcsolni az eszköz és kiszedném az adatokat akkor az milyen adatbiztonság? Nem jelszót és felhasználó nevet kértem csak egy ip-t vártam(ami mindenkinél ugyan az) hogy tudjunk rá csatlakozni(mert lett új eszköz).
Tájékoztattak hogy új eszközt tőlük kell venni, vagy vegyek máshonnan és majd átdelegálják a már a használt eszközt de persze hatalmas az adatbiztonság... Mondom rendben meg kell beszélnem feletessemel mert ő hagyathat jóvá bármi kiadást amúgy 22.000Ft maga az eszköz.
Visszahívom őket hogy szeretném akkor megrendelni, rendben de előtte teljesíteni kell az eddig számlát(ez nemgond) és utána lehet az eszközről szó, rendben odaadom a telefont a pénzügyes kollégának aki mondja hogy hát valami előleg bekérő számlát küldjenek az eszközről mert ugye cég és hát papír az kell, hát ők ilyet nem adnak mert hogy bankkártyával lehet csak fizetni, utalás nincs és bankkártyával is úgy hogy be kell diktálni a kártya adatokat!! igen 2017-ben mondjuk meg a kártya adatokat amivel kb teljesen visszaélhetnek. DE NÁLUK ADATBIZTONSÁGI SZEMPONT AZ VAN! :D
És mondtuk hogy nem, hiszen ki az aki azokat az adatokat bárkinek is kiadja amivel bármekkora összeget lehet fizetni, ezután a kollégáim szerint igen flegma és lekezelő hangnemben próbáltak minket meggyőzni hogy nincs igazunk, majd addig erősködtek amég úgy döntöttük külön fogjuk az utunkat folytatni.

 

Senkinek nem ajánlom őket, kész katasztrófa a cég ügyfélkezelése, maga a szolgáltatásukkal semmi bajunk nem volt működött x évig.

dave00 Creative Commons License 2017.04.23 0 0 409

Üdv! A nagypapámat is átvágta a csuda banda. Persze a papa nem találja a szerződést sem. Csak jön a csekk.

Tudja valaki mi a felmondás pontos menete? 

Előre is köszönettel!

BoglarkaBartus Creative Commons License 2017.03.10 0 0 408

Kedves ildici88!

 

Felvenném Önnel a kapcsolatot ACN ügyben e-mailen. Fontos lenne.

Előzmény: ildici88 (407)
ildici88 Creative Commons License 2017.02.24 0 0 407

Édesanyámat a Telekomra hivatkozva "fűzték be". 

http://index.hu/gazdasag/2014/11/21/idoseket_vert_at_az_acn/

Tudták, hogy lejárt a hűségideje a vezetékes telefonra, becsengettek hozzá és rábeszélték, hogy kedvezőbb havi díjjal tudja a szerződését a Telekommal megújítani.

Az első meglepetés akkor jött, amikor megjött a havi számla a Telekomtól, majd ezt követően az ACN-től is. A leggusztustalanabb az, hogy édesanyám a vezetékes telefont kizárólag az ELMŰ és Gázművek havi bediktálásához használja, ezeket pedig az ingyenesen hívható zöld számon teszi meg. Az ACN ez után a havi 2 ingyenesen hívható szám után számlázott neki.

Mivel aláírta velük a hűség idős szerződést, összeszorította a fogát és fizette a havi 2 számlát inkább.

2016. október végén levelet írt az ACN-nek, hogy fel szeretné bontani a szerződést 2016. november 1-el. Ezt az ACN vissza is igazolta levélben. Ehhez képest a mai napig kapja a számlákat minden hónapban. 

Először 2016.12.08-án kerestem meg az ACN-t, akkor még nem lehetett telefonon élő emberhez eljutni, így a chat programukon belül beszéltem egy alkalmazottal, aki vissza igazolta a felmondást, és hivatkozott egy technikai átállásra, ami sajnos csúszásban volt, de biztosított arról, hogy a késedelmes szétkapcsolás miatt felszámolt havidíjak jóváírását kezdeményezi a pénzügyi osztálynál.

2017.01.24-én átvariálták a rendszerüket, a chat megszűnt, de már tudtam élő emberrel beszélni, aki ekkor szintén a technikai átállásra hivatkozott (látta a rendszerben a korábbi chat beszélgetést), valamint hogy jóváírásra kerülnek a számlák. 

Mai napig se számla jóváírás, se végszámla nem érkezik csak a havi számlák.

Hogyan lehet megszabadulni tőlük?

famulus3 Creative Commons License 2016.03.28 0 0 406

Hallo,

A számlákat interneten kapom az ACN-től és a https://hu.myacn.eu/registration/Login.aspx linkkel lépek be az oldalra számla kifizetésére.

Eddig ez csont nélkül ment. Az új számlához megkaptam az értesítést, és a linkre kattintás után a böngészőm (chrom, de a safari, firefox böngészőkkel is próbálva) a tűzfal vírusírtó, kikapcsolása után sem tudom megnyitni az oldalt.

A chrom az alábbi hibaüzenetet küldi:

A webhely nem képes biztonságos kapcsolatot nyújtani

A(z) hu.myacn.eu egy nem támogatott protokollt használ.

ERR_SSL_VERSION_OR_CIPHER_MISMATCH Az ügyfél és a szerver nem támogatnak ugyanolyan SSL-protokollverziót vagy rejtjelezési csomagot. Ennek valószínűleg az az oka, hogy a szerver RC4-támogatást követel meg, amely már nem számít biztonságosnak.

 

Kérdésem: hozzá tud valaki ehhez szólni?

 

Az ügyfélszolgálatot remélem el tudom érni a következő 2 hétben a számlafizetés határidő lejárta előtt.

 

Törölt nick Creative Commons License 2016.02.06 0 0 405

 

Íme a tegnapi levélrészlet

 

"Tisztelt Cím!

2014-ben járt le a hűségidőm.Nem voltam elégedetr az ACN-nel,ezért 2015.12.15.-ÉN TÖBBSZÖR IS HÍVTAM AZ ÜGYFÊLSZOLGÁLATOT,DE SENKI  SEM VETTE FEL.
AZ AUTOMATA ÜGYFÊLSZOLGÁLATON ADATAIM PONTOS BEBILLENTYŰZÉSÉVEL MONDTAM LE A SZERZŐDÉST,MELYET A RENDSZER AZNAP 16 ÓRA UTÁN AZ ALÁBBI HANGÜZENETTEL HAGYOTT JÓVÁ: "SZOLGÁLTATÁSÁT TÖRÖLTÜK" .
Ehhez képest azóta is sorra jönnek a számlák a már nem létező számomra (ACN,ÉS INVITEL szerződésemet egyaránt 2015.12.15.-én mondtam fel.) A 2015.12.15. UTÁNI IDŐSZAKRA KÜLDÖTT, MINDEN JOGALAP NÉLKÜLI CSEKKEKET NEM FIZETEM BE!

Felháborodásomat fokozza,hogy az ACN magyar oldalán nincsenek olyan elérhetőségek, melyen  a cég el is érhető! Ezt bizonyítandó írtam a sikertelen hívásaimról és mellékelem az eredménytelen e-mailküldéseim fotóit.Levelem elküldése után közzéteszem a neten azon valós elérhetőségeket,melyekről Önök Elfelejtették a klienseket tájékoztatni...."

 

Megj. ACN elérhetőségek:

 

Automata ügyfélszolgálat : +3619205001

E-mail: magyar.digital@myacn.eu

Törölt nick Creative Commons License 2016.02.06 0 0 404

 

Mindenkit óva intek az ACN-től! Címeres ökör voltam,amikor szerződést kötöttem velük. Két évnyi kálvária után döntöttem úgy,hogy felmondom az ACN-nel való szerződésemet. 

Ennek két oka volt.Megszoktam,hogy a kiállítás dátumához képest jóval később kaptam meg az aktuális csekkeket,amelyeken feltüntetett összeg befizetése emiatt a kézbesítés napján "tegnapra kellett",de azt nem,hogy volt,amikor nem is jött meg az aktuális csekk!

Csak a Fizetési Emlékeztetőből látszott,hogy kapnom kellett volna..Amikor önhibámon kívül csak ezt a csekket tudtam befizetni,nagyon kiszúrtak velem! Érdekesmód másnap jött a következő aktuális csekk,persze az általam előtte való napon befizetett összeggel megemelten,1000 forintot rászámítva a késésért.Szándékosan küldték két egymás utáni napon,meg se várva a pénz beérkeztét,hogy a klienseket további költséggel terheljék! Amikor aláírtam anno a szerződêst,szinte ingyen használtam a szolgáltatást,időközben felvitték a havidíjat,ami skandallum!2500 forint úgy,hogy még nem is telefonáltam..

A vonal minősége pedig szinte mindig olyan volt,mintha Alaszkába telefonáltam volna.. Úgyhogy minden szempontból betelt a pohár. A hab a tortán az volt,amit az előbb ACN-nek küldött levelemből másoltam ki,melyet a következő bejegyzêsemben teszek közzé.

 

Törölt nick Creative Commons License 2016.02.06 0 0 403

"Tisztelt Cím!

2014-ben járt le a hűségidőm.Hosszú ideje nem voltam az ACN szolgáltatásával megelégedve. 2015.12.15.-ÉN TÖBBSZÖR IS HÍVTAM AZ ÜGYFÊLSZOLGÁLATOT,DE SENKI  SEM VETTE FEL.
AZ AUTOMATA ÜGYFÊLSZOLGÁLATON ADATAIM PONTOS BEBILLENTYŰZÉSÉVEL MONDTAM LE A SZERZŐDÉST,MELYET A RENDSZER AZNAP 16 ÓRA UTÁN AZ ALÁBBI HANGÜZENETTEL HAGYOTT JÓVÁ: "SZOLGÁLTATÁSÁT TÖRÖLTÜK" .
Ehhez képest azóta is sorra jönnek a számlák a már nem létező számomra (ACN,ÉS INVITEL szerződésemet egyaránt 2015.12.15.-én mondtam fel.) ezért A 2015.12.15. UTÁNI IDŐSZAKRA KÜLDÖTT, MINDEN JOGALAPOT NÉLKÜLÖZŐ CSEKKEKET NEM FOGOM BEFIZETNI!

Felháborodásomat fokozza,hogy az ACN magyar oldalán nincsenek olyan elérhetőségek,melyen  a cég el is érhető! Ezt bizonyítandó írtam a sikertelen hívásaimról és mellékelem jelen levelemhez az e-mailküldési sikertelenségeim fotóit.
Levelem elküldése után közzéteszem a neten azon valós elérhetőségeket,melyekről Önök Elfelejtették a klienseket tájékoztatni"

 

Megj. ACN elérhetőségek:

 

Automata ügyfélszolgálat : +3619205001

E-mail: magyar.digital@myacn.eu

Törölt nick Creative Commons License 2016.02.06 0 0 402

Mindenkit óva intek az ACN-től! Címeres ökör voltam,amikor szerződést kötöttem velük. Két évnyi kálvária után döntöttem úgy,hogy felmondom az ACN-nel való szerződésemet. 

Ennek két oka volt.Megszoktam,hogy a kiállítás dátumához képest jóval később kaptam meg az aktuális csekkeket,amelyeken feltüntetett összeg befizetése emiatt a kézbesítés napján "tegnapra kellett",de azt nem,hogy volt,amikor nem is jött meg az aktuális csekk!

Csak a Fizetési Emlékeztetőből látszott,hogy kapnom kellett volna..Amikor önhibámon kívül csak ezt a csekket tudtam befizetni,nagyon kiszúrtak velem! Érdekesmód másnap jött a következő aktuális csekk,persze az általam előtte való napon befizetett összeggel megemelten,1000 forintot rászámítva a késésért.Szándékosan küldték két egymás utáni napon,meg se várva a pénz beérkeztét,hogy a klienseket további költséggel terheljék! Amikor aláírtam anno a szerződêst,szinte ingyen használtam a szolgáltatást,időközben felvitték a havidíjat,ami skandallum!2500 forint úgy,hogy még nem is telefonáltam..

A vonal minősége pedig szinte mindig olyan volt,mintha Alaszkába telefonáltam volna.. Úgyhogy minden szempontból betelt a pohár. A hab a tortán az volt,amit az előbb ACN-nek küldött levelemből másoltam ki,melyet a következő bejegyzêsemben teszek közzé.

 

 

 

pekaroly Creative Commons License 2015.11.25 0 0 401

Mivel én csak képviselő vagyok így személyesen nem tudok, csak a saját ügyfeleimnek segíteni. Viszont van pár lehetőség: Az egyik lehetőség, hogy aki ajánlotta maguknak az ACN-t, és segített a szolgáltatás megkötésekor azt fel kellene keresni mert, Ő a maguk képviselője. Ha Ő már nem ACN képviselő vagy nem lehet megtalálni, akkor az ügyfélszolgálathoz kellene fordulni. Én csak a saját ügyfeleim ügyében tudok eljárni. Ide írok 1-2 elérhetőséget, amin keresztül remélhetőleg el tudja intézni a lemondást. 

Ügyfélszolgálat telefonszáma:
06-1-920-5000
Postacím ajánlott levélben elküldve kérelmét. 
ACN Communications Hungary Kft.
1132 Budapest
Váci út 22-24, V. emelet
Magyarország
(Ajánlott küldemények postacíme Képviselőknek és Ügyfeleknek)
Remélem tudtam segíteni, és sikerül megoldani az ügyét.

Tisztelettel, Potocsnik Károly, ACN független képviselő.

 

Előzmény: pekaroly (400)
pekaroly Creative Commons License 2015.03.29 0 0 400

Sziasztok! Az ACN független képviselője vagyok.

Olvasgattam itt a hozzászólásokat, megnyilvánulásokat. Szeretném tudatni, hogy minden szolgáltatót büntettek már meg tisztességtelen ajánlatért. Minden üzletben vannak csalók, tisztességtelen emberek, képviselők. Remélem egyre kevesebben, sajnos az ilyen emberek rosszat tesznek az üzletnek. Vannak elégedetlen ügyfelek, de ha megkérdezel 100 embert a szolgáltatókról majdnem biztos, hogy tud olyat mondani, amelyiknél már volt baja a számlázással vagy szolgáltatásokkal. A cég nem fantomcég. Igen MLM rendszerben keresik a képviselőket, de az ügyfeleket nem! Én a kis csapatomnak azt tanítom, hogy tisztességesen járjunk el, nem kell több száz ügyfél egy képviselőnek! Inkább kevesebb és biztosabb, akikkel tudunk foglalkozni, mint, hogy legyen sok ügyfél, akikre nem tudunk odafigyelni. Szerintem ha ilyen képviselővel találkoztok, vagy veszitek fel a kapcsolatot, akkor nem fog csalódás érni. Ha nem akarsz szerződést kötni nálunk, nem fogjuk erőltetni. Láttam olyan telefonszámot is kiírva, ami nem létezik. Az ügyfélszolgálatnak más a telefonszáma, és magyarul jelentkeznek be munkatársaink.

Ha információra lenne szüksége, írjon nyugodtan az alábbi e-mail címre megnézzük tudunk-e segíteni.

e-mail: acnkary1@indamail.hu

 

Az e-mail tárgya legyen : ACN(innen fogom tudni, hogy nem valami reklám, és nem törlöm azonnal)

 

 

 

pekka2002 Creative Commons License 2015.01.06 0 1 399

Más telekom cég is ugyanúgy bírságot kap, semmit nem jelent. A GVH úgy osztja ezeket, mint cukros bácsi a cukorkát.

Landsmann_ Creative Commons License 2014.11.27 0 0 398

Van két Linksys SPA2102-es VOIP adapteren. Mindkettőre azt mondták, hogfy független. Valójában az ACN hálózatára zárt. Sajnos semmilyen beállítást nem lehet elvégezni, mert jelszót kér. Van valak,inek ötlete, hogy lehetne "függetleníteni"?

Törölt nick Creative Commons License 2014.11.21 0 0 397

Időseket vert át az ACN

Azt mondták, hogy a telefonszolgáltatójuktól keresik őket és látatlanban olcsóbb terméket ajánlottak. Tovább »

forrás: Index.hu

Törölt nick Creative Commons License 2014.11.19 0 0 396

Most próbáltam ki, működik. Jó az internetkapcsolatod?

Előzmény: titkom (395)
titkom Creative Commons License 2014.11.19 0 0 395

Még a legeleje közelében vettem tőlük egy kütyüt, ami IP modem, vagy mi (VoicIP adapter és router), a lényeg, hogy normál telcsivel használjuk: kapott körzetszámot, hívható... azóta kiválóan működik bárhonnan, ahol eddig próbáltam: tegnap óta viszont elérhetetlen a számunk, és kifelé se megy hívás róla: ÉS nem kapcsolható a központi számuk :-(

pekka2002 Creative Commons License 2014.07.29 0 0 394

Én tudok segíteni, küldj valami infot, hogy mi történt, mit használ, ha tudsz, küldj egy számlát is.

pekka2002  gmail

Üdv

Előzmény: Pixi-trabi_ (392)
Bolivian Dancer Creative Commons License 2014.07.01 0 0 393

Ha valakit valami értelmes is érdekel:

 

https://www.browsercalls.com

 

Nincs havidíj. A saját számod használod. Használhatod:

- saját vezetékes telefon,

- számítógép head-set-ttel,

- okostelefon VOIP klienssel. WIFI-n tökéletesen, mobilnettel 85%-osan müködik. Kell hozzá egy legalább 1 Ghz-s procis telefon és RAM.

 

Árak: minimális feltöltés PayPalon 10 usd (2300,- Forint). Februárban töltöttem fel, és szinte mindent ezen intézek, és még van 3 dollárom.

 

Hungary (Landline) SuperDeal!**Ft 0.2273 Ft 0.2727

Hungary (Mobile) Ft 1.1364 Ft 1.3182

 

Tehát az összes magyar vezetékes 0.27 forint, az összes magyar mobil 1.3182 Forint / perc.

Pixi-trabi_ Creative Commons License 2014.06.21 0 0 392

Sziasztok!

 

Sajnos ma kiderült, hogy nemrégiben nagypapám (83) behúzták ebbe az ACN-es témába!

Valaki tudja, hogy lehet ebből kilépni, lemondani a szolgáltatást? Mint egyedül élő nyugdíjas nem telefonál szinte semennyit, és most 2 számla jön neki!

Aki tud segítsen!

 

üdv

PIXI

Kotit Creative Commons License 2014.02.21 0 0 391

Nem tudom a csomag nevét, de minden hónapban ennyit fizetek...

Előzmény: Mutual Friend (389)
Mutual Friend Creative Commons License 2014.02.17 0 0 390

Már Magyarországon is térít az ACN

Anna rokonságától értesült, hogy a hírhedt MLM-es "távközlési" cég, az ACN immár hazánkban is megkezde áldásos agymosó tevékenységét. Amíg megkapjuk az első felháborodott videotelefonos ügyfél panaszát, nézzünk egy egyszerűbb esetet, amikor csak simán a rövidlátó[...] Bővebben! Tovább »

forrás: Blog.hu

 

Közben egy kis pozitiv reklám .,...

Előzmény: Kotit (387)
Mutual Friend Creative Commons License 2014.02.17 0 0 389

https://www.myacn.eu/HU_HU/fixed.html

 

 

Hogy is jön ki az a 2300 ft ?

Előzmény: Kotit (387)
Mutual Friend Creative Commons License 2014.02.17 0 0 388

Milyen csomagod van ott ?

Előzmény: Kotit (387)
Kotit Creative Commons License 2014.02.17 0 0 387

Miért is? Kb. 2 éve van ACN-es telefonom, Németországba telefonálok rendszeresen, néha Olaszországba havi 2.300-ért bármennyit.

Ha valaki sok vezetékest hív otthonról vagy munkahelyről szvsz nem talál jobb ajánlatot...

Előzmény: Mutual Friend (386)
Mutual Friend Creative Commons License 2014.02.02 0 0 386

Nem kicsi átbaszása az ügyfeleknek ...

Előzmény: liliana01 (-)
Kotit Creative Commons License 2013.11.19 0 0 385

Hm, a 9900 az olcsó, a 350 meg kifizethetetlen?

A tartozást meg szerintem minden cég igyekszik behajtani.

 

Az ACN-nek vannak jó ajánlatai, természetesen nem mindenkinek felelnek meg, de ha nem tetszik nem kötelező megkötni (ehhez nem kell lángésznek lenni). Mellesleg a voda ajánlatait is értékesítik.

Előzmény: Lángész69 (384)
Lángész69 Creative Commons License 2013.11.14 0 0 384

Normal 0 21 MicrosoftInternetExplorer4

/* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Normál táblázat"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin:0cm; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:10.0pt; font-family:"Times New Roman";}

Szerintem ennek a cégnek nincs létjogosultsága a magyar piacon!

A TELE2 bebizonyította!

Aki igazán olcsón sokat  akar telefonálni az valamelyik mobilszolgáltató 9900 forintos teljesen korlátlan csomagját veszi.

A nagy cégek pedig  valamelyik VOIP szolgáltatót használják.

Nálunk is a faluban csak 80 év feletti tudatlan nyugdíjasokat vertek át azzal a dumával, hogy nem kell semmit fizetni ha nem használja.

Azután kiderült, hogy minimum havi 350Ft kötelező telefonálás van és akkor is ki kell fizetni ha nem telefonálsz egy másodpercet sem.

Ha nem fizet akkor végrehajtóval letiltják a nyugdíjából.

Ez a cég EGY MOCSKOS ÉS ALJAS BANDA !

Brutusz76 Creative Commons License 2013.10.23 0 0 383

Szia Kedves László!

Csak annyi kérdésem lenne,hogy téged nem zavar az, hogy egy ilyen nagy cégnek van bejegyzett telephelye de mégsem találhatók meg ott?

Ha problémád adódna bármi nemü kifizetéssel akkor hová fordulsz?

Én mint befektető mennék a céghez de ez a tudat alapjaiba rengeti meg az egész befektetői hajlandóságomat!

Válaszodat várom!

Üdv. Ákos

Előzmény: Rózsahegyi László (378)
Dalit Creative Commons License 2013.09.10 0 0 382

Ma voltam meghallgatni ezt a remek lehetőséget. 

Az elég hamar kiderült, hogy ez egy MLM, de ahogy megpróbáltam kiszedni, hogy mi is a konkrét dolog, amit eladnak, elég vicces volt. Kiderült, hogy nagyon olcsón lehet vezetékesen telefonálni, ahogy ma már egyre kevesebben.

Meg lehet venni tőlük a vodafon red szolgáltatását, de hogy ehhez miért kellenek, azt nem tudom. 

Amúgy nagyon gyorsan sokat fogok keresni, mert közösséget építünk. 

 

De ez még a szokásos, de a volt pénzügyi igazgatóm hívott fel ezzel. Ez döbbenetes volt.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!