Ha valaki olvassa még ezt a topicot, lenne pár kérdésem kezdő játékosként.
Egy csomó feladatról nem tudom, hogy pontosan mit is jelent.
Tyliumbányászat: Csak az aszteroidákból lehet tyliumot bányászni?
Rendszerőrjárat: Ez mit jelent??
Titánbányászat: Hol találok titánt? Az aszteroidákban eddig csak tyliumot találtam. Valamelyikben van titán is? Milyen gyakori ez, mert ha csak minden 500.-ban van, az elég lehangoló...
Ellenséges műveletek zavarása:Ez mit jelent, mit kell csinálni?
Tartalékkiosztás: 3/4 megvan, de nem tudom, hogyan, nem tudom, mit csináltam. Mit jelent ez?
Aszteroidakutatás: 0/20-at mutat, de már egy csomó aszteroidát megvizsgáltam, és amelyikben tylium volt, azt szétlőttem, akkor meg mit jelent az, hogy aszteroidakutatás, ha nem ezt??
Sziasztok! Kezdő vagyok a játékban, megkaptam a küldetéseket Apollótól, de van kettő amit nem tudok végrehajtani. Segítsetek légyszi! Egyik az ellenséges játékos megsemmisítése. A másik a fegyverrendszer kikapcsolása. Ezt sejtem micsoda, de folyton meghalok közben... :) Előre is köszi!
Egy furcsa dolog történt. Körülbelül 1-2 hete nem léptem be a játékba, de addig 9-es szintre fejlődtem. Ma beléptem, és mikor elindul a játék, felajnálja, hogy válasszak az emberek és a cylonok közül. Most akkor törlődött az előző játékom vagy mi történhetett? Van megoldás?
mindig félgázon menni, hogyha befogsz egy raider-t vagy akármit, az gyorsabban szokott menni, így elég csak utánnafordulgatni és kész
(ebben az üzemmódba én a 7-es szintűeknek is nekimentem, miközbe én 3-as vagyok jelenleg)
a másik meg vagy reggel, vagy késő este kell próbálkozni, így nem fordul elő, hogy 4en lőnek egyvalakit, és másé a pont, mert ugye te a 450/450-ről leverted 50/450-re az életerejét, azt a kicsit meg már más lövöldözi ki...
az Artemis célzókompjútert érdemes beszerezni rögtön az elején, meg nem árt egy rakétás egység is, miindig olyan szektorba kell nyomulni,, ahol az ellenséges aktivitás 4-6, mert nagyobb értéknél kifingatnak rögtön