A tendencia az, hogy egy évjárat gyengeséget kiküszöbölve, a motorblokk módosítása során beleraknak egy másikat. Mert nem hiszem el, hogy a mérnökök ne látnák előre, hogy az adott alkatrész ki fog fingani.
Az enyém '99-es volt (VT600C). Az volt a "pótkávé", amíg nem lett "igazi". Viszont nekem soha sem kellett szerelnem. A Harley már betegesebb 2004-es. Én minőségben a Japánra szavazok. Azokkal a régi Harleykkal rengeteg a baj. És csak a "legenda", nem a minőség miatt pörögnek annyira. A "legenda" meg egy jól felépített reklám.
Előtte meg csak az EVO mentette meg a seggüket. Az összehasonlítás kicsit sántít. A japók utána ('77-'78 környéke) kezdtek el minőségi motort gyártani. Amitől a Harley igencsak felköthette a gatyáját. Persze addig is egy kis állami támogatással védővám kivetése került a külföldi nagymotorokra Amerikában. Harley-t szigorúan csak az vegyen, aki Harley-t AKAR venni. Senki másnak nem ajánlom! Nem tudok ész érvet felhozni a Harley mellet csak érzelmit. Szvsz.
Hát igen, egy nagyon jó kiállítás volt. De legalább stílusban búcsút veszünk :-)
Viszont megyünk tovább ! Az ACA (Austrian Custom Associatian) , aki a Osztrák Nemzeti Motorépítési Bajnokságának és a Pannónia Custom Show-nak a tulajdonosa, tovább lép. Szeptember 28-29 Salzburgban átköltözünk a Biker's World nevű rendezvényre www.biker-s-world.com
Idén azon a rendezvényen megtartjuk a 2019-es ACA Osztrák Nemzeti Motorépítési Bajnokságot. Mi lesz utána ? Még nem tudjuk. A hivatalos honlap www.motomotion.atszerint 2022-ben újra lesz Pannónia Custom Show. Viszont addig még sokat történhet.
Lehet butaságot kérdezek, de erre a kipufogóra ami most rajta van nem lehetne valami hangtompítót szerelni? A válaszokkal nagyon sokat segítetek! Köszönöm szépen!
Amúgy korábban nem motoroztam, azt sem tudom hogy szerencsés választás volt a HD sportster vagy nem!? Ezt megláttam megszerettem és megvettem anélkül hogy egy pillanatig is gondolkoztam volna. Még jogosítványon sem volt!
WinTe, Merné Köszönöm szépen nagyon rendesek vagytok! Erdélyben élek a spori forgalomba van helyezve, itt Romániban, nem volt egyszerű a műszaki vizsgán átmenni, be kellett segíteni :)
A legnagyobb gond itt, hogy nincs egy szerviz ahol ezekhez a -motorokhoz értenek, össze vissza beszél itt mindenki...nekem meg fogalmam sincs...Mivel éltem amerikaban ott a Vince&Hines a menő, viszont sokat nem tudok róla. Amúgy a motor tökéletesen működik csak hangos, amiért a forgalmi engedélyt attól tartok előbb utóbb bevonják...
Én meg azt ajánlom, ha látványilag inkább a 2 a 2-ben tetszik jobban, nyugodtan vegyél olyat. Valóban teljesítményileg a 2az 1-ben a legszerencsésebb, ha viszont csak egy halkabbat szeretnél azok is teszik a dolgukat. Te most azért vagy nehéz helyzetben, mert a könyök is hiányzik a motorodról és azt nehezebb találni, mint hangtompítót. Ha megvan a könyök választhatsz hozzá hangtompítót bőséggel. Szerintem a Screaming Eagle II. is jó lehet. Vagy veszel egy olyan egyrészes rendszert mint a mostani csak halkabb kivitelben.
Viszont akár hogy is döntesz, ha nincs valami kapcsolat vizsga terén, szükséges lesz egy gyári rendszer is a vizsgákhoz. Ebből a szempontból szerencsésebb a két részből álló, mert ott csak feldobod a hangtompítót és mehet a motor műszakira.