és miért ugyanazon a márkanéven? nekem semmi bajom nem lenne ezzel, és az adios sportcipőt is megveszik. az viszont undorító, hogy gyanazon a márkanéven árulnak más minőséget
"A korábban takarékszövetkezeti pénztárként működő HBW Expressben..."
az a baj, hogy ebben az országban mindenki mindenhez ért, aztán meg nekiáll sértegetni, amikor kiderül, hogy valaki jobban képben van, és ő maga hülyeségeket beszélt - mint te
Majd ha Magyarországon újra 13 millió sertést vágnak évente mint a "rendszerváltásnak" köszönhető átalakítások előtt és nem 3 milliót mint most, akkor nemcsak a töpörtyű, hanem a színhús ára is lemegy.
Különöse úgy hogy a mesterséges árletöréshez Hollandiaából importálnak olcsó sertést...
Igen ám, de legtöbb esetben a holland import minősége nem felel meg annak a követelményrendszernek amit a magyar termelőtől elvárnak...
Miert lenne mellektermek? De nem az szamit hanem a bekerules. Szetbontjak a disznot addig van egy koltseg ugyanannyi a fejhusra ,mint a szuzermere,az arkulonbseg itt a minosegi kulonbseg es eladhatosag miatt van,ha hozzateszznek meg egy technologiai lepest pl kisutik a zsirszalonnat, pacoljak ,fustolik a sonkat annak a ber,energia stb koltsegei szinten hozza kell kalkulalni a termelesi koltseghez
Ha bármikor bármilyen vezetékrendszert terveztél volna, akkor tudnád, hogy soha, semmi sem szív teljesen alulról, pont azért, hogy a kiülepedő szennyeződéseket, és/vagy folyadékokat (pl. éépen víz) ne szívja fel.
Szerintem meg a valódi ok az, hogy mivel a hazai gazdaság a béka segge alatt van, nincs konkurrenciája a külföldi szemétnek, oda süllyesztik a színvonalat és emelik az árat, ahová akarják.
Arra tippelek, hogy izo-cukrot valamennyivel olcsóbban tudtak Mo-on szerezni. Megkérdezték a vegyészeiket, hogy belefér-e a technológiába, aztán legyártottak százezer palacknyit próbaként. A vevők ugyanúgy megvették, megitták, nem volt panasz, így maradt. A cég pedig nyer literenként 3 centet rajta ... egészen addig, amíg a vevők veszik.
Figyelj, nem iszonyat nagy mennyiségekről van szó. A motorvezérlőegységnek már az is elég, hogy a benzin sűrűsége nem 0,73, hanem 0,74, már ez megváltoztatja a befecskendezett mennyiséget. Ugyanis (bár nem értek a fizikához ugye), a motorvezérlőegység szoftvere tartalmazza a befecskendező átmérőjét, a benzin nyomását, a BENZIN sűrűségét (ezek elvileg állandó értékek), és ezekből + a befecskendező nyitási idejéből (ami alapjárat környékén pl. 2 ms, és EZT változtatja a különböző üzemállapotoknak megfelelően a vezérlőegység), határozza meg a befecskendezendő mennyiséget.
Ha a benzin sűrűsége eltérő, az ideálishoz képest eltérő mennyiségű benzin kerül befecskendezésre, ami 'összezavarja' a rendszert. De nem értek hozzá, csak gagyogok itt össze-vissza. Benzin víztartalmával kapcsolatban pedig vedd hozzá, hogy már jó ideje tartalmaz a benzin 5tf% etanolt, mostantól pedig lehet 10tf% is, és az etanol viszont megköti a vizet.
És továbbra sem nagy mennyiségről van, szó, ha egy 24000 literes tartály benzinhez keverünk 0,5tf% vizet, amit simán felvesz, az is 120 liter benzinnyereséget jelent.
És az sem feltétlenül biztos, hogy nem egyéb térfogatnövelő, de jól keveredő anyagot használnak, ez lehet pl. n-heptán, vagy benzol, vagy éter, stb.