Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Beer Monster Creative Commons License 2017.01.17 0 0 12

Úgy tűnik, hogy elérkeztünk egy fordulóponthoz. Az illetékes döntéshozók álláspontja szerint "rajtunk" múlik, hogy kérjük-e:

 

http://www.napi.hu/magyar_gazdasag/olcsobb_sztradamatrica_csak_az_autosokon_mulik.627334.html

Beer Monster Creative Commons License 2014.05.30 0 0 11

Kicsit megkésve reagálok, de tökéletesen igazad van. Nemcsak legbiztonságosabb, hanem talán az egyetlen civilizált módja az országutakkal átszelt települések lakóíra nézve. A miértre ellenben egyszerű a válasz, mert megtehetik.


Hol tart most ez a fiaskó?

Előzmény: DMA (10)
DMA Creative Commons License 2011.03.26 0 0 10

Ez így hogy? Adóinkból törlesztjük a pályát míg élünk és még vastagon fizetünk is!

Pályán közlekedni a legbiztonságosabb. Inkább felfelé kéne terelni a forgalmat mint vissza.

wartburger Creative Commons License 2011.03.26 0 0 9

Szép nagy forgalom lesz a kétszámjegyű mellékutakon! 

Előzmény: tmbg (3)
Péter az állat Creative Commons License 2011.03.25 0 0 8

Messzire fuvaroztatna? Akkor itt van még egy 10-20%-os fuvardíj emelés, ami ráadásul egyből állam bá' zsebébe vándorol.

Előzmény: jazzcool1,2 (6)
jazzcool1,2 Creative Commons License 2011.03.25 0 0 6

az a 6 ft nettót jelent, azaz 7.50 áfával 2010-as árszinten. de nem érdemes előre szaladni, a személyautókra ez nem holnap lesz.

Előzmény: gamohunter (2)
Kanalas Dzsoki Creative Commons License 2011.03.25 0 0 5

Ez egy egyszerű képlet: az embereknek nincs munkájuk = nincs pénzük, de van sok szabadidejük. Hülyék lennének díjat fizetni azért, hogy kevesebb pénzük és még több szabadidejük legyen. Ehelyett mennek majd az országúton, hogy több pénzük maradjon, és áldoznak a szabdidejükből (mer az van). A pályák olyan kihaltak lesznek, mint, anno a koncessziós M5. Ezért érdemes volt elvinni Nagykanizsától Vásárosnaményig a pályát.

Előzmény: Beer Monster (4)
Beer Monster Creative Commons License 2011.03.25 0 0 4

Legfeljebb azonos sebességnél kell összehasonlítani, mert akik nem tudják kifizetni az autópályadíjat, azok a pályán sem küldenék meg 140-nel.

tmbg Creative Commons License 2011.03.25 0 0 3

Autópályán időt spórolsz, üzemanyagot biztosan nem. Egyébként arról volt szó, hogy az egyszámjegyű párhuzamos utakra is kiterjesztik, tehát választási lehetőség nem lesz.

Én azt nem értem a cikkből, hogy minek ezt túlbonyolítani (persze a korrupció miatt), ha a rendszám és a renszámleolvasó tökéletesen alkalmas erre (ugyanígy a belvárosi parkolás megfizettetetésére is alkalmas lenne a mai drága (és persze elsősorban korrupt) megoldás helyett).

Előzmény: Beer Monster (-)
gamohunter Creative Commons License 2011.03.25 0 0 2

Saját tapasztalat szerint az üzemynag megtakarításra nem az autópálya a megoldás, hanem a településeket elkerülő országút. Az autópálya az időre megoldás. Nagyon drága viszont az a 6 Ft/km amit személyautókra emlegetnek, így is, meg úgy is, mindenhogy.

Előzmény: Beer Monster (-)
gamohunter Creative Commons License 2011.03.25 0 0 1

Mármint, hogy első. Ilyen sem volt még.

gamohunter Creative Commons License 2011.03.25 0 0 0

Csak nem?!

Beer Monster Creative Commons License 2011.03.25 0 0 topiknyitó

Már csak kérdés, hogy nem fogja-e túllépni a díj az 1 km-re jutó megtakarított üzemanyagot.
Mert ha igen, akkor a települések gondja előreláthatólag semmilyen mértékben nem oldódik meg.

 

Rendszerváltás a sztrádákon

Módosítják a sztrádákon a díjfizetés rendszerét: jön a kilométerdíj, s előbb-utóbb megy a matrica. A most még képlékenynek tűnő nagy rendszerváltás 2013-ban indul, de tíz évig is eltarthat. A változások még jó ideig nem érintik az autósokat, motorosokat. Tovább »

forrás: totalcar.hu

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!