Az Ön által felkeresett topic fegyverek, ill. annak látszó eszközök
forgalmazásával kapcsolatos adatokat is tartalmazhat.
Felhívjuk figyelmét, hogy csak akkor lépjen be, ha Ön fegyverek forgalmazásával
vagy felhasználásával hivatásszerűen foglalkozik, és a honlap látogatása nem
eredményezi valamely Önre vonatkozó jogszabály vagy egyéb szabályozás
rendelkezéseinek megsértését.
Az Port.hu Kft. a fórum számára kizárólag tárhelyet szolgáltat, a honlapon
megjelenő információk vonatkozásában szerkesztői felelősséget nem vállal.
Amennyiben megítélése szerint a honlapon jogellenes tartalom jelenik meg, úgy
azt kérjük, jelezze az Port.hu Kft. mint tárhelyszolgáltató felé.
Tökéletes műszaki állapotban van. Barnítása kicsit fakó, de sehol nem rozsdás. Műszakilag átnézve, nincs rezonancia vagy a Slaviákra jellemző berregő rugóhang.
Képet továbbra sem tudok felrakni, emailban küldök.
Csak tanács nehogy valaki meg öljön :) A felhúzókar aljából ami a dugattyút tolja hátra felhúzáskor egy kicsit le kell csiszolni. Ez az orvosság a felhúzáskor keletkező rugós zajra is.
Persze kell hozzá érzék hogy mennyit. De ezek a rendellenességek inkább akkor alakulnak ki amikor cső vagy légtár csere van.
Igaz gyárilag stimmel,de sokszor a gyakorlat nem ezt igazolja.
Nincs sok tapasztalat, de azt látom, hogy a két részes felhúzókar előbb ráfekszik a légtárra és a főrugó erejétől föggőeh - főleg ha kenetlen - eszi a légtárat. A régebbi LP1-knél pl egy bemarás van a felhúzókar egyenes részében ahol felfekszik, és abban egy csusztató félkorong.
Trombitalemezből szabnék egy megfelelő hosszxszél téglalapot, azt a henger és a tusa közé tennémm csusztatónak. A felfogatócsavaroknál lévő lyukasztás segítségével tartaná a poziciót. Egy próbárt megér, akár sörösdoboz lemezéből megalkotva. Jó lehet posztó is, de az hamar cserés.
Sziasztok ! van egy Slavia 630 aminek a léghengerébe a felhuzó kar aluról szép mély barázdát vájt. Tusaban a laprugó a helyén van , Mi okozhatja , Hogyan lehet megszüntetni, hogy a továbbiakban nem vájjon árkot ?
Bármennyire igazat kell adjak neked, de a manapság magyarban tomboló Slavia őrületben ezek eladhatók akár még annyiért is. Távolról úgy tűnik szépen rendbe van rakva, közelről nem tudni mi a helyzet.
Ha rendben van és műszakilag is szervizelve van, akkor eladható annyiért. Egy cucc annyit ér amennyiért megveszik. Az hogy egy Diana vagy HV magasan többet tud ugyanennyiért az más kérdés.
Én legutóbb egy HW35-öt 80-ért tudtam eladni. Nagy dünnyögve vette meg az illető. Azóta ugyan megváltozott a véleménye és örül, hogy rám hallgatott, de ez nem általános. Volt olyan akinek nem kellett a HW35 80-ért inkább a (gyári állapotú) Slavia631-est vitte el 100-ért. Ha megvette had vigye :-))