Ezt a topicot azért nyitottam, mert a rendszámos topic sokszor (legtöbbször esténként) már nem úgy funkcionál, mint ahogy azt kéne. Az ottani csevegéseket ITT nyugodtan le lehetne folytatni, hogy a rendszámos topic továbbra is átlátható maradjon.
No, akkor itt folytathatjuk a vitát, bár szerintem megint magamra maradok, mint általában, mert oda nagyon nagy mellénnyleg szoktak írni a kedves tt.-ak, de ide már elfogy az erő, vagy nem tom.
Humarcinak üzenném, hogy reggel várom a dombtetőn, hogy végre megküzdjünk egymással, de a pajzsot ne hagyd otthon, szükség lesz rá :D
Nem büntetésnek szántam. Kétlem, hogy ettől bárki is bűnhődött volna. Az egy hét pedig emlékeim szerint letelt már, azért írtam be a rendszámokat. Utólag. És? Beírtam volna őket mindennap, de amit a sulinet rendezett a hét elején, inkább hanyagoltam ezt. Írtam magamnak a telefonomba, és a hét végén írtam be őket.
Amúgy hidd el, van olyan -hasonló okok miatt már nem aktívan fórumozó- topictárs, aki örül a rendszámoknak, mert tud mit kezdeni velük utólag is.
Bocs a belevauért! A rendszámberás biztos, hogy a fotózás miatt van? Ennyi erővel akkor a 18 óra után beírt rendszámok is feleslegesek, hogy mi volt aznap reggel...
Itt regálnék akkor kedves BPI-553. Szerintem amikor 10.23-án beírod a 10.15-én lévő rendszámot, az totálisan felesleges. Az égvilágon semmi értelme. Mert ha az adott napon beírod, a többiek látják, elmehetnek fotózni, de hogy 8 nappal ezelőttit... Semmi értelme, és mellesleg szerintem már nem is nagyon érdekel senkit. Arról már nem is beszélve, hogy azt ígérted, hogy megbüntetsz minket, ezért egy hétig nem írsz be rendszámokat.
"Ja értem, ez így logikusan hangzik. Tehát akkor aug.31 - ig volt elég ember ahhoz, hogy kiadjuk a vonalat, de szept. 01 - től már nem, mert egyszerre legalább 20 embert elnyelt a föld. Gratulálok..."
Aug 31 -> Kiiktatás = kevesebb busz, kevesebb vezető
Szept 01 -> Normál menetrend = kiiktatáshoz képest több busz = több vezető (sztem ezt neked nem is kéne mondani, de mégis... :-/ )
Nyáron pedig történhettek elbocsájtások, lehetett olyan munkavállaló(k), akik kiléptek a cégtől vagy nyugdíjba vonult(ak). Az ilyenekből 2,5-3 hónap alatt lazán összejöhet Xnéhány fő, amiért a szeptemberi iskolakezdésnél már szarban lehet a garázs.
Nem hittem volna, hogy valaha is sikerül egy ilyen napot összehozni a rendszámos topicban. Nem volt semmi duma, tisztán csak a rendszámok. Ugye mennyivel áttekinthetőbbek így a beírt rendszámok? Nem kell 3-4-5 oldalt visszalapozni, hogy a reggel beírt rendszámokat meg lehessen nézni.
Innen látszik, hogy egy nap kb 15-20 hozzászólásban szerepelnek rendszámok, a ma reggeli rendszámok is még az első oldalon vannak. Nem kell lapozni se értük, tisztára áttekinthető a mai kocsikiadások, amiket beírtunk. (Ahogy ez kb 4 évvel ezelőtt is így volt a rendszámosban, csak akkor napi rendszerességgel). Amikor 4-5 oldalt kell lapozni a reggeli rendszámokhoz, az kb 120-150 "csevegős" hsz. Még ha buszokról is van szó bennük. Végülis ezért nyitottam ezt a topicot, hogy a rendszámosban valahogy így, ekkora nyugi és áttekinthetőség legyen. Ma ez részben teljesült is. :-)
Nem, egyátalán nem mondtam, h a 04-73 szar lett. Csak azt, hogy lelakott. Nem mindegy, h csapba szarsz vagy szarba csapsz.
Kössz, annyira azért nem unatkozom. A BKV-nak kéne kitakarítania, majd talán azért dobok egy levelet, de annál többet biztosan nem teszek.
Mivel a 759 legalább annyira füstöl, mint a 825, ha nem jobban, ezért kétlem, hogy megkegyelmeznének neki, csak azért, mert ráncos és sokan szeretik...
Szóval ha ott jó volt, akkor valószínűleg itt lett rossz. Megfogalmazás kérdése... :D
A takarításért nyavajogtatok már párszor. Sztem ha írtok egy mailt a BKV-nak, hogy vállalnátok a busz(ok) kitakarítását, nem 30 napon belül, hanem 2 percen belül jönne a válasz mail, hogy azonnal mehettek, adnak rongyot, tisztítószert meg minden, csináljtáok csak nyugodtan. :)
Szerintem az NKH-sok már látták párszor a 759-est is. Nem csak Kelenföldön tartanak ellenőrzést, elhiheted. :-) Aztán lehet, hogy kurva mákos volt ez a kocsi, és még egyszer sem futott bele az NKH-ba, de ennek sztem kicsi az esélye.
Lehet, akkor új közlekdési eszközt kéne keresned, mert a BKV buszok többség SZAR állapotban van. Elég megnézni a 8-asaid nap, mint nap. Naponta többször is beírod, hogy mit mire cseréltek le és már hányadszorra. 17-59 legalább kibírja a napot. Lehet, hogy öreg, lehet, hogy neked nem tetszik a hangja, mert a szívó motor neked nem bejövős, ezért inkább fikázod, lehet, hogy nem egy erőgép, de legalább megy és kibír egy egész műszakot, ellenben a többi kelenföldi szutyokkal. Olyan jó nálatok a szarbantartás, hogy 3 csuklós forgalmi enegdélyét is visszavonta az NKH. 17-59 pedig rendületlenül megy azóta is, és ha jól tudom, neki NKH-s bajai még nem is voltak.
04-73-ért meg sírsz-rísz, hogy takarítsák ki. Nem attól lesz jó egy busz, hogy tiszta-e az utastere. Dél-pesten volt vele eyik iserősöm még valamikor a tavasszal asszem, és ő sem volt oda a 473-ért. Na, akkor most te is egy szarért nyavajogsz állandóan? 759 nem kell, de 473 meg kell? Hogy is van ez? (Tudom, most jön a jó kis védőduma, hogy "de azt a buszt Dél-pesten rontották el, Kelenföldön semmi baja nem volt, etc, etc, etc...")
Ma pont találkoztunk azzal a kollégával, aki volt vele a 233E-n. Hát... jó szava nem igazán volt, inkább színes magyar nyelvünk kevésbé szép jelzőivel volt tele a mondanivalója au autóról...
És igen, én ilyen vagyok. Ami szar, arra nem fogom azt mondani h jó... a 04-73, amit persze elvittek, na az jó volt. Ezt meg a festék tartja össze...
Ha rám céloztál:
2) Válaszoltam ott a kérdésre, majd írtam, hogy aki akar hozzá valamit fűzni/válaszolni, akkor inkább itt tegye meg, hogy ne a rendszámosba szülessenek a további off hsz-ek. Ide azóta se jött hsz azzal a hsz-el kapcsolatban, magammal pedig nem fogok itt beszélgetni.
Más egyéb problémád van még? :o)
Na a végén még beindul ez a topic is... Úgy imádom h a rendszámos topicot néha telenyomják hülyeséggel, és mostanában mindenki a hsz. végén odaírja h folytassuk itt, ugyanakkor 1. ide már általában nem jut el az illető, 2. azért oda ugyanúgy leírja az off-okat, csak 1 sorral hosszabb lesz, miszerint folytassuk itt...
2006-ban megjelentek az 54-esen is a volvok. Bácsi nézi a kijelzőt a végállomson, majd mikor jött a vezető, megkérdezte tőle, hogy mostantól a zöld 54-es busz fog-e közlekedni. -.-' :-D
A Mikor indul és társaira annyi a válaszom. Ott a menetrend, nézd meg. Amúgy meg nem kurva mindegy? Attól még nem fog előbb elindulni, hogy Te már ott vagy.
Savoyában 3 nappal ezelőtteste 8 óra. Melyik indul előbb?
Hát úgy nagy vonalakban ezt nem is gondoltam, hogy ezt a kérdést nekem tették fel.
A környéken nem volt más busz, se 250,se 250A se 58. Se a tárolóhelyen, se sehol. Kérdeztem tőle, hogy ezt most komolyan kérdezte? Meg volt sértődve. Komolyan mondom, az utas az utcára lépve mélyen magába temeti a gonolkodást?
De ez túl egyszerű. De csodálkoznak, ha egy ilyen kérdés után hasonlót válaszolsz, pedig sokszor ezt csnálják. Pl. hányadik megálló a Költő utca, Svábhegyi, Kempelen stb., mindezt táblás kocsin. Csak kevés olyan van, aki leül és megvárja h szóljanak neki.
A másik kedvencem, amikor 5 percig viszlatja a táblát, majd: - megáll az Orbán téren? - mikor indul?
Ezektől agyfaszt kap az ember.
Az "ez hányas busz?" című kérdésre már szerencsére elég sokféle válasz születik, embere válagatja.
Inkább ne is nyissa ki a száját. Menjen oda a táblához, és nézze meg, döntse el, valójában mit is akar.
Az utasok agya legtöbbször a számolásig jut el.
- Hányadik megálló a Vas Gereben utca? Mindenzt a Zoltán utcától. Ott a tábla azt számolgassa meg. Én bemondom a megállókat, ő meg ott száll le ahol akar.
- Merre megy a busz? Most ha elkezdem neki fejtegetni, hogy a 3. utcán befordulunk jobbra, aztán elmegyünk a út végéig, ott megint balra fordulunk, az első utcán jobbra... akkor megsértődik. Ha azt mondom, hogy előre, azon is. Pedig Én csak a kérdésre adok választ.
- Hol fog legközelebb megállni a busz? Vagy egy piros lámpánál, vagy a következő megállóban.
- Megáll a következő megállóban? Igen. (ha a tisztelt utas jelzi leszállási szándékát).
De ha azzal jönne oda, hogy a Liszt Ferenc utcánál szeretne leszállni, akkor tudnám neki mondani, hogy ülljön le, majd szólok, és elmondom neki melyik megálló után kell felkészülnie a leszálláshoz.