Keresés

Részletes keresés

Feco32 Creative Commons License 2017.01.04 0 0 185

Volt egy régebbi fórum, a pgc2, nem a facebook-os.

Valaki, valakire megharagudott, így megszüntették, bár az írások még egy jó ideig olvashatóak voltak.

Akadtak rajta "érdekes" hozzászólások.

 

zimi78 Creative Commons License 2017.01.04 0 0 184

Jó. Úgy néz ki, az ET-transzparenseket elfelejthetjük, ezért inkább ajánlom figyelmetekbe Laci bácsi régi-új könyvét, amire erős idegzetű próbaolvasókat toboroz. Az erős idegzet itt tényleg szükséges!
Szóval aki nyugodt embernek érzi magát, az most letesztelheti olvasókáját:
(jó szórakozástot - izé, túlélést):
(!!! Még valami. A regény elolvasásból származó károkért felelősséget se a szerző, se senki nem vállal! Csakis saját felelősségre olvasd el !!!)
http://5mp.eu/fajlok2/paramania/lepkepatkok_www.5mp.eu_.pdf

Leszállópálya Creative Commons License 2017.01.03 0 0 183

Ne tedd! Ez nem televizió és nem kívánságműsor, mi pedig nem vagyunk adásszerkesztők, hogy bejátszhassuk a kért számot. Majd aki ide akar jönni az idejön. Ilyen egyszerű!

Előzmény: zimi78 (182)
zimi78 Creative Commons License 2017.01.03 0 0 182

Jajjurramisten! Hát miket írok én ide! :-D

Előzmény: zimi78 (181)
jgydk Creative Commons License 2017.01.03 0 0 180

Na, látjátok, máris egy kis élet költözött a fórumba, csak az E.T. kellett kozzá. Már 10 fölötti bejegyzést keltett csak a puszta felemlegetése...Ja, ha beleveszem a másik fórumot, a pilóta-repülőgépek-rep. szerencsétlenségek, ott is hozott némi aktivitás emelkedést. Mondom én, kell ide az E.T. !

Majd valami demonstrációra kéne majd még rászervezni, táblákkal. A felírat lehetne valami ilyesmi: E.T.-t a fórumra!

zimi78 Creative Commons License 2017.01.02 0 0 179
Előzmény: Leszállópálya (175)
zimi78 Creative Commons License 2017.01.02 0 0 178

Azt hiszem ha lesittelték volna, a kenyérbe csomagolt aksis-kisflex elküldését bevállaltam volna. Legfeljebb mellésitteltek volna, ha kiderül. Bár, ha belegondolok, milyen gyilkos a szövege, az tényleg büntetés lett volna a számomra.. :-D

Előzmény: jgydk (173)
Törölt nick Creative Commons License 2017.01.02 0 0 177
jgydk Creative Commons License 2017.01.02 0 0 176

"elpazarolt tehetség" volt a nick neve, 2013-ban látható utoljára.

Előzmény: Leszállópálya (175)
Leszállópálya Creative Commons License 2017.01.02 0 0 175

Nem találok ezen a néven "élő" felhasználót, akinek köze lenne a repüléshez.

Előzmény: .ZsL. (174)
.ZsL. Creative Commons License 2017.01.02 0 0 174

Ha tudnám, miképp lehet kérvényezni a rehabilitását ezen a Fórumon, megtenném.

Ha kitiltásban "életfogytiglant" kapott is, a jó magaviselete miatt (tekintettel arra, hogy kitiltása óta semmi rosszaságot nem követett el), kaphatna egy megbocsátó enyhítészetet ebben a bizakodásra okot adó új évben. Melyhez hasonló jókat kívánok valamennyiünknek!

Előzmény: jgydk (173)
jgydk Creative Commons License 2017.01.01 0 0 173

Ezek szerint E.T. írását meg sem értettem teljes terjedelmében;hiába, az e-mailen átküldött szöveget csak szolgaian bemásoltam az idézőjelek közé oszt kész-gondoltam.

A lelkiismeretem tisztázásához tartozik-erre siklóernyős tanúim is vannak-terveztem anno, hogy meglátogatom a kórházban, de ez nem jött össze -E.T. hamarabb hazakerült. Viszont a sorait mégegyszer elolvasva, most fogtam csak fel ,hogy akár még a sitten is látogathattuk volna? Na ez érdekes. Jól odab@szódott a földhöz gyróstul együtt, és még le is csukják. Ez tényleg szép sztori lehetett volna.

Én mondogattam is neki, maradjon a gyalogernyőnél, ott is elég adrenalin van körülötte. Mármint nem a tudására-gyakorlatára célzok-azzal minden rendben-hanem a horror időkben mindíg az elsők közt van, aki a festék szerepét bevállalja. Sosem felejtem el azt az Óbudát, mikor viharban, északias-erősen balosos szélben elstartoltunk együtt -ráadásul estefelé. De azért kiértünk, éppenhogycsak a leszállóig, közben volt ott mindenféle rockendroll a levegőben. Nem is jött senki utánunk-mindenki azonnal összecsomagolt...

Remélem jön a következő adag e-mail tőle, és hátha valahogy majd rehabilitálják-visszakerülve ide -újra irodalmi értéket adva ennek a fórumnak.

zimi78 Creative Commons License 2017.01.01 0 0 172

Hűha! rég olvastam ET bátyóról. Meg aztán már én is eléggé lazára veszem a fórumozástot...
ET gyros balesetéről már hallottam valahol, de részleteket nem tudtam...
Hát, igen. A T. Hatóság... No comment...
Persze ET se egyszerű eset, de talán ezért ilyen bestseller még a T. Hatóságnál is. Úgy értem, hogy egészen tutisan osztott bennünket, hogy már repülni is alig mertünk elmenni, nehogy a fórumon ránkdörögje zengzetesen mennydörgős szófordulatait. Hozzáteszem, a 9x-en voltak olyan megnyilvánulásai, amik egészen rokonszenvesnek bizonyultak egy-egy T. díler úrral kapcsolatban. Illetve olykor beleszólt a nagymenő háti-lekvárkeverősök dolgába, amiből lett egy-egy adok-kapok, osztok-szorzok. Én, mint rutinos, ET-t ismerő fórumozó és tanulókategóriás vajköpülő, inkább nem szóltam bele a nagyok dolgába, noha elég szépen viszkettek az ujjhegyeim, egy kis fórumkopácsolás kivitelezésére. De aztán letettem róla. Inkább mentem repülni.
Szóval sajnálom ET-t, a T. Hatósággal nem jó ujjat húzni, főleg mert a T. Hatóság alapból büntis hangulatú szervezet, akiket csakis az Atyaúristen ellenőriz, de ő is csak akkor, miután már Szent Péter megtette velük kapcsolatban a T. javaslatát. Persze mifelénk a Péterféle féisteneket inkább Viktornak hívják ... persze ez csupán egy magyar tájegységi kuriózum.
Pont, mint ET a fórumon. Szóval hiányolni fogjuk legkedvesebb Kakukkunkat, dehát manapság a fórum is leginkább csupán a döglődésről szól. Megjegyzem, hogy a facebook térhódításával arrafelé böszme (vajon ezt a szót helyesen írtam?) módon megszaporodtak a siklóernyős csoportok, akiknek tagjai minden hülyeséget kommentelnek, sőt minél nagyobb hülyeséggel riagatják a népet, annál parázsbb viták bontakoznak ki a nagy semmiről. Szóval épp olyan, mintha nem egy ET, de mindjárt jókora adag ET-k trollkodnának minden apró marhaságot szétbontva tizedmásodperces okosságokra.

A magam részéről tudomásul vettem a "kockázatokat" és "mellékhatásokat", ezért úgy döntöttem, nem idegesítem magam a témában. Így megmaradtam nyugis siklóernyősnek, aki tojik a kor divatirányzataira, így a gyrokkopterre is. Persze ehhez hozzájárul alaposan lapos pénztárcám, ami nem alkalmas gyrokopteres beruházásra. Ez van....

Előzmény: jgydk (171)
jgydk Creative Commons License 2017.01.01 0 0 171

Na, nosztalgiázzunk egy kicsit; mikor is volt már az, amikor ez a fórum még irodalmi értékkel bírt? Hát, bizony, már jó régen, amikor még E.T. bejegyzések adták a repülős kalandtörténeti irodalom legjavát. Bizony, ennek már 3 éve , az utolsó bejegyzés 2013 közepe tájékán lehetett. Hát, bizony,E.T. azóta persona non grata lett itten.Hát, nagy kár. Na de azért mi hallunk ám róla a starthelyeken, sőt személyesen, élőszóban kapjuk azt, ami egyébként meg innen hiányzik.Ezért(is) érdemes siklóernyőzni!Na, mit nem hoz az új esztendő, hát olvassátok az idézőjelek közé tett eredeti E.T.-t!Ja,  csak a beavatottak ismerik E.T siklóernyő utáni  gyro-s korszakát. E sorok írója a beavatottak közül való...Tehát, szóljon E.T. balesetének tanulsága saját forrásból. Azért E.T. sebészeti beavatkozásainak fórumon való megjelentetése is bestseller lenne! Lehet, hogy azt majd egyszer én írom meg, ha megkapom a hozzájárulást.

 

"Gyerekek! Ez annyira édes, hogy írásra sarkallt.

Idáig a börtön árnyéka vetült az írhatnékomra, de most, hogy eldőlt; szabadlábon maradok, érdemes a poén, az igazság, és a

 

tanulság kedvéért elmesélnem a gyiro balesetet Budaörsön.

Egy hozzászólással kezdem, amiből kiderül, milyen fontos, és pontos információkhoz juthatunk a szemtanuktól (nem XANTIi

 

sara, ő csak leírta)

 

XANTIi Creative Commons License 2015.11.24     0 0 84588 

 

"Szemtanú beszámolója szerint a budaörsi repeseménynél a pájlot túl hamar rántotta fel a gépet. Vagy túlhúzta vagy nem

 

volt meg a felpörgetés kellően. Már napok óta igen merészen emberkedett. Rá is szóltak egy alkalommal másik kisgépből,

 

hogy ne a hangárra akarjon esni, de kiderült, hogy nem is rádiózott."

 

Képzelhetitek, mekkora "emberkedést" vágtam én ott le, azokban a napokban, mivel ez lett volna életem első startja

 

Budaörsön! :)

Persze könnyű lehetett összekeverni valaki mással, hiszen egy fekete gyro se volt Budaörszön, sőt akkor emlékeim szerint

 

talán az enyém volt az egyetlen MT 03, de ebben nem vagyok biztos.

Nyilván egy szemtanu azt sem hallhatja (ha nincs rádió közelben) hogy szabályos rádióforgalmazás mellett készültem

 

elstartolni...ennek ellenére mégis valahogy "kiderült, hogy nem is rádióztam." Hiába, isten szeme mindent hall :) De miket is beszélek, szerintem ez a rádiózás nem is rám vonatkozik, hanem a másik énemre, amelyik emberkedett, viszont

 

nem rádiózott.

Na de térjünk rá a balesetre.

Sajna két olyan körülmény egybeesése kellett hozzá, melyek magukban nem okoztak volna feltétlen balesetet. A kiváltó ok

 

egy hullám a talajban, ami megdobta a gépet, olyan kis sebességnél, amit nem gondoltam volna lehetségesnek. Bármelyik

 

leszálló kisgép összetörné magát rajta (kivéve egy gyro), de ugye nem a pályáról beszélünk.

Ha egy repülő elpattan, nem hülyeség csökkenteni az elpattanás mértékét azzal, hogy előre nyomod a botkormányt, de gyro

 

esetében ez nem jó ötlet. Azonban a vészhelyzetek nem olyan természetű események, hogy jutna idő átgondolni a teendőket.

 

Ilyenkor reflexek működnek, és mivel én sokkal többet repülök motor nélkül,nem tartozik a reflexszerű reakcióim közé a gáz

 

levétel. És itt következett a második tényező, ami a balesethez vezetett, miközben én próbáltam normalizálni a helyzetet,

 

a cucc padlógázon gyorsult tovább, és mielőtt még az értelmem visszavette volna a gázt, egy újabb, sokkal kisebb hupli

 

miatt kapott a forgószárny egy nagy állásszöget, amit a bottal én már nem tudtam kritikus alá csökkenteni, a gép felkapta

 

az orrát, és mivel forgószárny, asszimetrikusan átesve, egy fél fordulattal a földbe csapódott.

Iszonyatosan kellemetlen szituációba keveredtem!

Ha elkezdek védekezni, hogy talán nem elvárható egy pilótától hogy egy ilyen szituációt balesetmentesen megoldjon, talán

 

örökre magamra haragítom a repteret. Ha nem védem meg magam, a légiközlekedés gondatlan veszélyeztetése miatt 3 évre

 

lecsukhatnak!

A tanulságos része a sztorinak (mindenki kezdjen remegni, aki repül) hogy vád alá helyeztek, és bűnösnek találtak, egy

 

olyan "szakértő" véleménye alapján, aki saját bevallása szerint még életében nem ült gyro-ban, nemhogy jogosítása,

 

netántán tudása lenne arra vonatkozólag, hogy is kell vezetni egy ilyen recegét!!!!!!

A kihallgató tisztet ez a tény nem zavarta, ő arra koncentrált, hogy keveredek e ellentmondásba magammal.

Ezen nincs is mit csodálkozni. Ő nem repül. Elötte egy szakértői vélemény feküdt, egy olyan pilótáról, akinek nincs

 

érvényes szakszója. (hogy e valótlanságot miért írta bele a vádiratba, és miért nem ellenőrizte számtalan beszélgetésünk

 

egyikén.....?.)

Azonkívül egy felelőtlen pilóta, aki nem vette figyelembe a szélviszonyokat.

De honnan tudhatná egy nyomozó, hogy az összes gép közül, ami az adott időpontban épp folyamatosan le-fel szállt,velem

 

együtt,a torony irányítása mellett, a gyro üzemeltetési adatai engedik meg a legrosszabb szélviszonyokat, úgyhogy ha igaz

 

lenne ez a vádpont, az egész repteret le kéne csukatni..... :) És végül, nyomozónk előtt feküdt az az indoklás is, szakértőnk tollából, ami megvilágítja, hogy ez a felelőtlen pilóta,

 

még szakmai tudását tekintve is elmarasztalható. És biztos vagyok benne, hogy ez a rész nektek is tetszeni fog!

A szakértő, a baleset valószínű kiváltó okai között említette, hogy a pilóta, az átesést követően helytelen

 

kormánymozdulatokat tett!!!  :))))

Magyarázza el nekem valaki, hogy milyen kormánymozdulatok lehetségesek, egy átesésben lévő repülőben? A jó pap holtig

 

tanul! A tankönyveket is korrigálnunk kell majd...nem mondom, ha nem közvetlen a talaj fölött esik át a szárny, pár tucat

 

méter zuhanás után lett volna esély "helyes" kormánymozdulatokra....

Nos, ennyi terhelő adat alapján, máshogy nem is dönthet egy nyomozó, minthogy átadja az ügyésznek,és vádat emelnek

 

ellenem.

Hogy miért nem vette figyelembe nyomozónk azokat a tényeket - amikről felvilágosítottam -, hogy bizonyíthatóan

 

valótlanságokat állít a szakmailag alkalmatlan szakértő? Erre bárki felelni tud, akit már életében hallgattak ki

 

vádlottként, én ide nem merem leírni.

Hogy a szakértő miféle motiváció alapján írt valótlanságokat a jelentésébe, elképzelni nem tudom! De az biztos, mivel

 

repülő ember, tudnia kellett hogy valótlanságot állít, ami terhelő egy olyan emberre nézve, akit nem is ismer. Erre a

 

viselkedésre nem találok szavakat, de megtörtént, itt, Magyarországon, a huszonegyedik században, és nem a kocsmában,

 

sörözgetés közben, hanem szakértőként, eldöntendő egy ember sorsát!!!"

Lassan elmúlnak az esettel kapcsolatos éjszakai rémálmaim. Már csak egy dolog miatt imádkozom, hogy soha többé ne kerüljek

 

az "igazság"szolgáltatás karmába.Ezt szívből kívánom nektek is!

E.T. egy ex fórumozó.

.ZsL. Creative Commons License 2016.05.27 0 0 170

Siklóernyős berkekben hallható pletykák szerint nem repülős baleset volt, csak megbotlott valaki valamiben. Elhiszem, mert egyik csapattagunkkal is előfordult hasonló: túl erős szélben néhány órás várakozás után elindult lefelé a starthelyről a Nagy-Eged DK-i rögös, egyenetlen útján, és egy rossz lépés után akkorát esett a csaknem 20 kilónyi szerelésével a hátán, hogy bokatörés lett belőle.

Előzmény: jgydk (169)
jgydk Creative Commons License 2016.05.26 0 0 169
.ZsL. Creative Commons License 2016.04.08 0 0 168

Guriga tavaszi üzenete:

------------------------------

 

Kedves Pilóták!

Rohan felénk a tavasz a maga szépségeivel és veszélyeivel! Nem sokára itt a Május, számtalan nagy repülés és rekord hónapja, de sajnos rengeteg balesettel végződő repülésé is. 35 siklórepülő katasztrófából 10 április-május hónapban történt. ez arra figyelmeztet minket, a tavasz veszélyeket hordoz. Sokan most kezdik elővenni felszerelésüket, és több hónapos, vagy majd féléves kihagyás után ott akarják folytatni, ahol abbahagyták, amikor eltették ernyőjüket, sárkányukat télre. Közben halványultak az ismeretek, rozsdásodtak a reflexek, még álmosak a most ébredező repülő idegeink. A tavasz pedig ugyanolyan durva és veszélyes tud lenni, mint azelőtt. Sokszor a levegőben ér a változás, gyakran meglep a váratlan időjárási helyzet. Megmagyarázhatatlannak tűnő örvények, fizikát meghazudtolni látszó jelenségek, ismeretlen, vagy elfelejtett pofonok várnak a levegőben. Azt is meglephetik, aki nem tette le télire a "cuccát" és repkedett ősz óta mikor csak tudott. Ők talán kevésbé lepődnek meg, de a tavasz gorombaságai őket is veszélyeztethetik.

 

Biztonságotok érdekében készüljetek minden repülésre még alaposabban, mint eddig tettétek. Figyelmezzétek a meteorológiai előrejelzéseket, figyelmeztessétek egymást, ha veszélyt láttok. Mert jönnek már a porördögök, a még hidegnek tűnő talajról durván elpattogó termikek, a váratlan szélirány változások, a dobálások, csukások, nem szívesen járt táncok.
Legyetek óvatosak, járjatok és repüljetek nyitott szemmel, ne szégyelljetek kérdezni, utánajárni, olvasni, tanulni.
Ne rontsuk tovább a tavaszi statisztikát, repüljetek okosan, figyelmesen!
Gondoljatok rá: aki tavasszal megsérül, annak oda az idénye, repülés helyett a kórház - nem jó választás.
Szép tavaszi élményeket, biztonságos, nagy repüléseket kívánok minden pilótatársamnak!

 

Kerekes László.

.ZsL. Creative Commons License 2015.03.19 0 0 167

Továbbított üzenet:

------------------------------------------------------------------------

 

2015. április 7

18:30

IBS-Office Center 1021 Budapest, Tárogató út 2-4.

 

EGÉSZSÉGÜGY A SIKLÓERNYŐZÉSBEN

 

Dr. Horváth Győző előadásA.
- jellemző siklóernyős balesetek;
- egyéb olyan egészségügyi problémák, amelyek siklóernyőzés közben előfordulhatnak (napszúrás, kiszáradás, allergiás reakció, kullancscsípés stb.);
- a teendők helyes sorrendje, mikéntje és miértje;
- a baleseti kockázatot befolyásoló pszichológiai faktorok;

Régóta készülünk arra, hogy ezt az előadást megfelelően széles körben, megfelelő szakember segítségével rendezzük meg. Az "Egészségügy" méltatlanul elhanyagolt téma a siklóernyős oktatásban. Pedig pontosan olyan tudásról van itt szó, amely nem csak a repülésnél, de a hétköznapi életben is kincs lehet mindenki kezében. Sosem tudhatod, mikor szorul valaki éppen a Te segítségedre, akinek akár az életét is megmentheted ...

Dr. Horváth Győző - aki maga is gyakorló pilóta - most orvosként szól a siklóernyősökhöz. Előadásának célja, hogy gyakorlati tudást adjon, és felkészítsen arra, hogy minél több előforduló helyzetre helyesen tudj reagálni.
Az előadás egy része interaktív - kérdéseid is bátran felteheted!

Szeretettel várunk minden siklóernyőst!

Lásd még: https://www.facebook.com/events/873473389375390/

 

 

Haasz Andras Creative Commons License 2015.01.05 0 0 166

Ez nem csak a trópusokon van így. Egy itthoni nyári zivatarfelhőben is vannak ilyen sebességű, vagy még nagyobb fel- és leáramlások.

 

El kell kelrülni őket, ez a megoldás.

Előzmény: jgydk (165)
jgydk Creative Commons License 2015.01.05 0 0 165

 

Gyilkos feláramlás végezhetett az Air Asia gépével

 

"az Airbus A-320 típusú utasszállító gép percenként 6-9000 láb (hozzávetőleg 1800 – 2700 méter) sebességű, gyakorlatilag függőleges emelkedésbe kezdett, ami szinte bizonyosan kizárja, hogy ez a pilóták által végrehajtott tudatos manőver lett volna."

 

Ez 30-45m/s feláramlás.

 

Ez durva. Elment a kedvem a trópusoktól.

Ez  elgondolkoztató a zivatarfelhőkkel kapcsolatban.

jgydk Creative Commons License 2014.10.07 0 0 164

http://index.hu/belfold/2014/10/05/ket_sikloernyos_zuhant_le_csolnokon/

 

Jó volna valami közelebbi is erről, a videó alapján nem látszik, hogy kezdődött.Nem voltam jelen ekkor. Érdemes kiértékelni okulásképpen, hogy tanuljanak belőle a "csukott szemmel repülők", mert Csolnokon működik eredményesen  egy erre specializálódott külön klub is, jelentős létszámmal .Ők a Vak Légy S.E.

Kassadin80 Creative Commons License 2014.09.20 0 0 163

Köszönöm a válaszokat.

Facebookon hol? 

Előzmény: istvan1023 (162)
istvan1023 Creative Commons License 2014.09.18 0 0 162

Közben Pityke az Fb.n pontosította a részleteket.

Előzmény: .ZsL. (161)
.ZsL. Creative Commons License 2014.09.17 0 0 161

Tudjuk már rég, hogy a merülőspirál veszélyes manőver, ezért ellenjavallt. Csak vészmerüléshez használjuk (pl. ha menekülünk egy túl erős emelésből és más módszer már nem segít, vagy ha 1000 méteren jutott eszünkbe, hogy mozijegyünk van 2 személyre és a csajszi megharagszik, ha elkésünk, vagy ha a magasban ránk tört a hascsikarás...), és csak akkor, ha a spirálban maradásra hajlamos típust eléggé ismerjük (nem feltétlenül kell magas DHV-snak lennie az ilyen hajlamhoz, ha túlpörgettük, mert a DHV-sok nem tesztelik az ernyőket 4,5 g-nél nagyobb terhelésre), és tudjuk, hogyan előzzük meg a bennmaradás lehetőségét.

istvan1023 Creative Commons License 2014.09.17 0 0 160

Én annyit hallottam róla, hogy leoldás után valóban spirálba vitte a képességeit jelentősen meghaladó DHV 2-3 ernyőt, és nem tudta kivezetni, ezért a földig spirálozott szegény.Volt olyan vélemény, hogy is, hogy olyan sokáig volt benne a spirálban, hogy valószínűsíthetőleg el is ájult közben.Állítólag ritkán repült és nem volt kelő rutinja egy ilyen ernyőhöz.

Ezért fontos az, hogy az ember olyan besorolású ernyőt vegyen, amilyen gyakran hódolni tud a repülésnek.

Előzmény: Kassadin80 (159)
Kassadin80 Creative Commons License 2014.09.17 0 0 159

Sziasztok!

Kezdőként meglehetősen érdekel a topik.

Erről a tragikus esetről van valami hitelesebb leírás?
http://www.kalocsaineplap.hu/hu/kekhirek/kalocsai_sikoloernyos_balesete

A Rebisznél sem találtam meg.

 

Köszi.

zimi78 Creative Commons License 2014.07.31 0 0 158

Én Tóth Zsuzsitól hallottam, hogy legjobb, ha a fogantyú fölött fogsz rá a fékre. Épp annyira fent fogod, mintha a fékfogantyúba dugnád a kezed, mégis azonnal el tudod engedni, ha dobni kell a mentőernyőt. Több, mint két éve így repülök. Teljesen bevált.

Előzmény: Haasz Andras (157)
Haasz Andras Creative Commons License 2014.07.30 0 0 157

Ja, és külön fekete pont a csuklóra hurkolt fékért. Így tényleg nehéz kidobni a mentőernyőt. Ezért TILOS beledugni a kezed a fékfogantyúba!

Előzmény: Haasz Andras (156)
Haasz Andras Creative Commons License 2014.07.30 0 0 156

Az eleje egy frontstallnak tűnik, látszik ahogy hanyattesik, valszeg ez átment asszimetrikusba, amit utána a fékek rángatásával tovább rontott.

Nem értem, miért nem dobott mentőernyőt, lett volna rá ideje.

Előzmény: Bm84 (153)
Zöldfülű84 Creative Commons License 2014.07.27 0 0 155

Első blikkre laikusként nekem olyan érzésem volt vele kapcsolatban, mintha neki ütközött volna valaminek a kupola. Látszik több ernyős a képen, náluk nem látszik hogy gondjuk lenne a széllel. De egy zsinór is elpattanhatott, vagy az ernyő adta meg magát valahol.

 

Ami számomra még kérdéses hogy volt-e ideje metőernyőt dobni, vagy a kupolával tompított?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!