Skyscanner or Kiwi for comparing cheap flight routes. Mix budget airlines, be flexible with dates, and book midweek. Always check baggage fees - they can kill your "cheap" ticket budget.
Így van, ha késés van majd megoldják. Egy esetben lehet szívás, ha a következő gép csak napok múlva van. Elvileg ilyenkor is el kellene vinniük más útvonalon, akár szövetségen belül, de ezt nem nagyon szokták akarni.
Sok 200ezer HUF alatti retúr lehetőség van a Deltánál következő hónapokra BUD és számos dél-amerikai város között 2 átszállással, BUD - AMS/CDG - ATL - SCL/LIM/EZE/GRU routing pl. Feladott csomag, helyfoglalás benne van, Delta saját oldalán vehető. Az Atlanta-tranzitálás miatt fejenként 2 x 21 USD ESTA a súlyosbítás; ami ha már egyszer kell, eredményezhet egy 1 napos atlantai nézelődést is.
Mivel 2 PNR kódot is kaptam és az útvonal egyik légitársaság honlapján sem foglalható egyben (a gotogate-n viszont feladta, úgyhogy ott vettem jegyet) minden mindegy alapon kiadtam behajtócégnek Novemberben. A legal action fee-t azonnal hozzászámolták, így 50%-os jutalékkal dolgoztak. Valószínűleg ezt mindenkinél megcsinálják, a szimpla jutalék csak eye candy szvsz, úgyhogy erre kell készülni. Májusban írtak még egy mailt, hogy nem tudnak megegyezni a Lufthansával, így bíróság elé viszik. Most, 10 hónap után írták, hogy nyertek, és rövidesen megjött a pénz is.
Így is egy nem várt 300 euro esett be az ablakon, nem fűztem szinte semmi reményt hozzá.
(@erchegyia , köszi, hogy említetted ezt a kártérítés lehetőséget.)
Két éve két utunk is volt velük, Bogotába és Miamiba. Semmivel sem rosszabb mint egy bármilyen más légtársaság, pontosan indult és érkezett, elvittek mintket is meg a cuccainkat is, bár ebből csak kézi volt. Étel ital benne, szerintem még sör is volt, bár erre már nem emlékszem pontosan. Még takarót is adtak, szóval ha az ár jó, akkor abszolút bevállalható.
Utasbíztosítások eddig sem voltak érvényesek, most már a fővárosra és pár szigetre érvényesek. Akikről tudom hogy voltak azok mind pozítiv tapasztalatokról számoltak be.