Ehhez szerintetek kell kínai vízum? Értelmezésem szerint erre nem jó 24/27/144 hr visa free transit, mivel van benne egy köztes kínai belföldi járat, tehát kell vízum.
Ha jól gondolom, itt a csomagot sem lehet végigcsekkolni.
Thursday - MU8624 (operated by Shanghai Airlines)
Departing: Budapest (BUD) at 19:55
Arriving: Ningbo Airport (NGB) at 13:20
Friday - CZ6154 (operated by China Southern Airlines)
Bármilyen fake útlevélszámot beírhattál volna, később lehet javítani.
Nekem most Saudia csinálta ezt, hogy durván variált a menetrenddel Szöulba, de jó fejek voltak, és a brutal szívásos átszállás helyett atfoglaltak Korean-ra, direct-re. De az nem Ota-s. Viszont volt már pozitív és negatív ota-s tapasztalatom is ilyen esetekkel a covid környékén. Volt amit sikerült elintézni, volt amit nem, és a végén refund lett. Azóta se találtam 200 euróért Emirates jegyet Thaiföldre, úgyhogy azt sajnálom.
Hát, ha soha nem vettem volna OTA-jegyet, akkor kevesebbet tudtam volna utazni (long haul utak nyilván). Tisztában voltam azzal, hogy egyszer eljön egy ilyen helyzet is. Amúgy korábban több járattörlés intézése teljesen gördülékeny volt OTA-n keresztül (pl. Expedia USA járatoknál), illetve az messze nem alapértelmezés - sajnos - hogy ha magától a légitársaságtól veszed, akkor aztán nem érhet gond. Mindegy, ez most a helyzet, megoldjuk majd valahogy, vannak vészforgatókönyvek, pl. refund elfogadása, és új jegy, most pl. MUC indulással olcsóbb lenne az eredeti változatnál, persze nehézkesebb a +7 óra Railjet miatt.
Egyébként nem is tudtunk volna anno Air China-tól közvetlenül jegyet venni, mert akkor még nem volt meg mindenkinek az úton majd használt útlevél, útlevélszám nélkül pedig közvetlenül tőlük nem tudsz jegyet venni; szóval a főok most ez volt, az árelőny nem volt jelentős.
Nem akarlak fikázni, de az írásod alapján gyakorlott utazó lehetsz....(lehet,hogy tévedek). Alap szerintem, hogy nem foglalunk utazás szervező cégeknél repjegyet hanem mindig az adott légitársaságnál. Akkor nincs ez a cirkusz............
Air China 63 nappal az út előtt törölte a BUD-PEK szakaszt a manilai útból és ugye most a - a jegyünket amúgy értékesítő - Gotogate OTA felé kell futni a köröket, hogy AC engedélyezze az alternatív útvonalat, amiben csak egy BUD-FRA Luthansa szakasz lenne, a többi ugyanúgy AC. Gotogate majd ír egy emailt AC-nak, de szerintük AC úgyse fogja engedélyezni, hanem refund lesz (ki tudja az mikor persze, ha arra kerülne sor). Próbáltam meggyőzni Gatogate-et, hogy a pesti Air China irodának írjanak, ahol már előkészítettem a terepet a kérésnek, de egyrészt még nem is írtak, másrészt az Air China Westend irodából felhívtak, hogy a kínai főnök nem megy bele, a stockholmi Air China iroda illetékes, mert a Gotogate székhelye Svédországban van. Na a stockholmi Air China irodából meg még nehezebb (leginkább lehetetlen) lesz kicsikarni az alternatív út engedélyezését. Persze már ki vannak fizetve a belföldi fülöp-szigeteki repjegyeink, meg a szállások egy része, így a kiutazási dátum nagyon nem rugalmas. Nézzük az alternatívákat, nem tűnik könnyűnek a helyzet.
Szia, szuper, örülök hogy sikerült megoldanod! És köszi hogy beszámoltál róla, ez egy jó megerősítés bárkinek hogy nem kell annyiban hagyni, 1200 EUR azért megér egy kis befektetett időt és energiát ;o)
Koszonom. Ezek alapjan en is megprobalom. Esetleg azt tudod hol tudom megnezni pontosan mikor indult? Alapbol 18:50-kor indult volna majd ezt modositottak 21-re majd 22-re majd 22:20-ra majd 22:55-re es valamikor 23:15 korul indult.
Sokszor vettem már OTA jegyet, nem volt gond, de Air China esetében nem vagyok biztos benne.
Mytrip 45 ezerrel lenne olcsóbb Air China weboldalánál. Ha a közvetettség ellenére is csinálhatnék mindent (pl. helyválasztás, c/in) magam saját hozzáféréssel az AC weboldalhoz, annyira nem izgatna, de nem tudom h Mytrip átadja-e ezeket szépen (PNR, email) ugyanúgy mint ahogy pl. Delta esetében tette.
Én pont akkor voltam ott a gyerekekkel, amikor 5 és 6 évesek voltak. 10 nap Pekingben. Szmog volt, de azért érdekes kaland volt. 100 euró volt a jegy Brüsszelből, azért mentünk oda novemberben.
Helyedben meggondolnám a 6 éves gyereket oda vinni. Nagyok a távolságok, a járműveken tömeg. Egy nap kell a Tiltott városra, a Nagy fal kívül van Pekingen, Badaling hill. A Vang fucsingon (ez Peking "Váci utcája") hömpölyög a tömeg, ja és az állandó levegőszennyezés, sivatagi homok, szörnyű!
Sajnos, miután Kínáról van szó, ez egy teljesen valós rizikó. Attól függ, milyen ügyintézőt fogtok ki. Simán előfordulhat, hogy megtagadják, kb. 50/50. Bár most a Covid utáni enyhítés, némileg a Ti malmotokra hajtja a vizet.
Az utóbbi hónapokban több beszámolóban írták hogy sokórás PEK layover esetén sem engedték ki őket. Gondolkozunk egy február/márciusi Air China úton, 15-15 órás nappali layoverbe már beleférne odaúton a Fal, visszafelé a város. Életszerű, hogy ilyen hosszú átszállásnál is megtagadja az éppen ügyeletes tiszt a visa free transitra kiengedést? Amúgy tudom, hogy hideg van, ráadásul 6 éves gyerekünkkel mennénk, de komolyan mérlegeljük.
voltam bent 3 orat a repteren, szereztem egy delay comfirmationt a vouchereim mellé hátha jol jön majd. Szerencsére rákérdeztem a visszautra, jol tettem, mert a nö nem látta, lehet törlödött, mikor nem szalltam be, mondta h ujrafoglalta. Modhatta volna elöbbis, akkor hozza lehetett volna csapni a napot. Most az utam egy teljesen uj pnr kóddal megy ugy látom, de már csak 5 járat, a tegnapi nincs benne.