Keresés

Részletes keresés

Alfika Creative Commons License 2010.11.26 0 0 29

Túl sok időt szántam rád... Megézegettem korábbi hozzászólásaid, más topikokban... Megdöbbentem... Te nem játszol rá, te tényleg ilyen vagy :) Durva...

 

Te pontosan az a tipikus buta ember vagy, aki miután kiderült, hogy rendesen benézett valamit, ahelyett hogy elismerné, elkezd vagdalkozni, sértegetni másokat. Az előző hozzászólásod már csak arról szól, hogy én milyen vagyok, már szó sincs a telenor díjcsalásáról. Gondolom rájöttél, mégsem lopott meg a telenor, de írni mégiscsak kell valamit, és gondoltad most majd jól leoltom a fickót, mert hát én vagyok én, és egész nap csak szívok, és majd így kompenzálok itt a fórumon, és majd jól odamondok mindenkinek mindenfélét. Láttam, nem csak velem volt vitád már itt a fórumon. Rendszeresen beleakadsz másokba... Talán néha magadba nézhetnél... Tarthatnál némi önvizsgálatot...

 

Alapvetően rosszul viselem ha sértegetnek, ugyanis nem vagyok sem a "pajtás"-od, végképp nem a "picinyed" de az ilyen magadfajtának még azt is elnézem, mert hát elég nagy büntetés az neked, hogy így kell leélned a szánalmas kis életed...

 

Ha gondolod, még irogathatsz ilyen magasröptű, rendkívül szinvonalas, és magas inteligenciát visszatükröző hozzászólásokat, amiben akár a személyemmel kapcsolatos véleményedet fejted ki, nem igazán érdekel...

 

További szép napot!

Előzmény: Törölt nick (28)
Törölt nick Creative Commons License 2010.11.26 0 0 28

Igazad van pajtás! Én sem szeretem a falra hányni a borsót. Itt - esetedben - két lehetőség van.

1. Vagy a telenor fizetett alkalmazottja vagy, akinek az a dolga, hogy nagy löttyös bunkósággal lesöpörjön az asztalról mindenkit, aki azt merészeli mondani, hogy apannontelenor NEM a legszebb (és főleg a legkorrektebb) delnő az egész tollasbálban.

Nos, ha ez a helyzet, akkor közlöm veled: nagy marha volt aki alkalmazott téged, mert nagyon rossz szolgálatot teszel a megbízó cégednek! Ettől csak kevesebb előfizetőjük lesz, nem több! Még akkor sem, ha a többi sem sokkal jobb!

2. A másik lehetőség az, hogy annyira beképzelt pöffeszkedő, amellett végtelenül ostoba ember vagy (hülyét is írhatnék, de nem írok, mert én uriember vagyok), aki képtelen felfogni egy közepes hosszúságú, magyar nyelven megfogalmazott, összetett mondat értelmét.

Ebben az esetben viszont: tényleg kár minden szóért.

 

Ez esetben a Telenor helyében úgy vágnálak kil, jó messzire, még az előfizetőim sorából is, mint Kondás Laja a taknyát!

Hogy miért? Azért, hogy ne veszítsenek még több előfizetőt, ugyanis baromi rossz reklám vagy nekik!

Na pá picinyem!

Előzmény: Alfika (27)
Alfika Creative Commons License 2010.11.25 0 0 27

Nincs itt min gondolkozni :) Nem mondtál semmit, valamint azt sem értetted,amit én írtam, és a telefonszámlán sem tudsz "elmenni"  saját bevallásod szerint, csak alapos bogarászással...

 

Xal miről beszélünk? :D

 

A gyerekekkel kapcsolatban arra próbáltam rávilágítani, hogy ha te este 8-kor megnézed az online számlainfót, és mondjuk 15éves gyermeked kilenckor a te telefonodon sunyiban felhívja 1-2 ismerősét, akkor az éjféli számlazárás jelentős eltéréseket tartalmaz a te esti infórmációidhoz képpest...

 

De ez csak egy példa volt...

 

Az meg hogy a telenor magyarországon szolgáltat, ez igaz, de ezzel kapcsolatban csak egy kis plussz infó, csak neked, csak itt, és csak most:

Nem csak Magyarországon....

 

http://www.telenor.com/

 

És innentől nem nagyon kívánok a témához hozzászólni, mert látom te csak fújod a magadét...

Előzmény: Törölt nick (26)
Törölt nick Creative Commons License 2010.11.25 0 0 26

1."...azt biztosan tudm, hogy ha a telenor csalni akarna (egyébként miért tenné) akkor valószínűleg nem a te 2000ezres számládra rak rá 1000 forintot, hanem a többszázezres céges számlákat spékelné meg több ezer forinttal..."

 

Csak hogy értsük egymást: a kettő egyáltalán nem zárja ki egymást!!! A többszázezres céges számlákon egyenként ugyan sokat lehet kaszálni, mi néhány ezres előfizetők viszont sokkal többen vagyunk! Hogy összességében melyik csoporton lehet TÖBBET kaszálni, azt persze nem tudhatom, de annyi bizonyos, hogy a LEGTÖBBET úgy kaszálhatnak, ha MINDKÉT csoportot megkopasztják egy kicsit…mellesleg: az előfizetők döntő többsége SOHA nem ellenőrzi a számláját, csak szó nélkül fizet, tekintve hogy Magyarországról van szó…talán éppen ezért „szolgáltat” a Telenor éppen Magyarországon, nem pedig az USA-ban, vagy Nagy Britanniában…(vagy stb.)?

 

2.„Senki sem tudja mikor hova telefonáltál, nem tudjuk ki fér még hozzáa telódhoz, lehet egy kamasz lányod, aki este apa mobiljáról hívta a barátnőjét, lehet pici gyereked, aki mondjuk csak simány nyomkodással kicsit ráwapozott a számládra...”

 

Egészen biztosan tudom: említettem, már az első bejegyzésemben is: a kiinduló adatom az a szám volt, amit a Telenor Online honlapján, MAGA A TELENOR közölt velem, mint a telefonszámhoz tartozó „hívásköltség”!

Ha történetesen a gyermekeim csináltak volna efféléket: a hóközi egyenlegkimutatásokból arról is értesülnöm kellene, ha a Telenor korrekt módon viselkedne velem (is), úgy, ahogy ez két egyenrangú szerződő fél között, mindenütt a világon szokás ??!!

 

Nomármost: természetesen lehetséges (sőt, most már biztosan tudom), hogy bizonyos tételek, amelyek végül a számlában megjelennek: egyszerűen nincsenek ott, a hóközben velem közölt hívásköltségek között. Ilyenek például a kapcsolási díjak, az SMS-ek díjai, az átirányított hívások díjai és még ki tudja mi minden más is? Ahhoz, hogy erre rájöjjek, hosszas elemzésnek kellett a számlát alávetnem.

Ám ezek után az a kérdésem: MIÉRT NEM KÖZLI VELEM EZEKET HÓNAP KÖZBEN A TELENOR?

Ezeket miért csak a megküldött számla elemzése során tudom kibogarászni?

És egyáltalán: a Telenornak ugyan miféle érdeke kívánja meg azt, hogy azok a díjak, amelyeket ő velem, mint szerződő féllel kifizettet, azok számomra tökéletesen követhetetlenek, ellenőrizhetetlenek, és átláthatatlanok és főleg: a számla kézhezvételéig ismeretlenek legyenek?

A kérdésben természetesen benne van a válasz is!

 

3.„...de még soha nem találtam semmi rendellenességeta számlán... Igaz nem böngésztem át minden számlát számológéppel, és oline számlainfóval...”

 

Nos: úgy lehet itt van elrejtve a lényeg!!! Talán azért nem találtál soha rendellenességet, mert soha nem is kerestél ilyet, soha nem is ellenőrizted?! De még ha akartad volna, sem ellenőrizhetted, mivel a Pannon/Telenor kínosan ügyel rá, hogy az neked/nekem (és úgy általában a vele szerződő előfizetőnek) NE IS LEGYEN ELLENŐRIZHETŐ??!!

Úgy lehet: meglepetések érnének, ha egyszer – úgy igazán komolyan és rámenősen -  megpróbálnád… no és persze az sem lehetetlen, hogy a többi szolgáltató sem más, vagy jobb?

De – azt remélem te magad is belátod: attól ,hogy esetleg a többi sem jobb, attól még NEM feltétlenül EZ a követendő és mintaszerű üzleti magatartás?


Vagy Magyarországon igen? Vagy – Alfikáéknál igen? Vagy váltsunk szolgáltatót? Vagy inkább országot váltsunk? Szóval: van min gondolkodni!

Előzmény: Alfika (25)
Alfika Creative Commons License 2010.11.24 0 0 25

Én nem értek semmit? Lehet... De azt biztosan tudm, hogy ha a telenor csalni akarna (egyébként miért tenné) akkor valószínűleg nem a te 2000ezres számládra rak rá 1000 forintot, hanem a többszázezres céges számlákat spékelné meg több ezer forinttal...

 

Ha meg, eddig nem akartam írni, de ha már minősítjük egymást, ám legyen, annyi eszed sincs, hogy egy telefonszámlát értelmezz, akkor miért kell okoskodni?

 

Ez tetszik :) a hülyeség ragad... Valaki nyit egy topikot, hogy átvágta a telenor, rögtön jönnek az okosok, hogy jééééé engem is, +engem is átvertek mert 3000 lett a számlám...

 

Egyébként meg ki az fene tudna segíteni neked itt? Senki sem tudja mikor hova telefonáltál, nem tudjuk ki fér még hozzáa telódhoz, lehet egy kamasz lányod, aki este apa mobiljáról hívta a barátnőjét, lehet pici gyereked, aki mondjuk csak simány nyomkodással kicsit ráwapozott a számládra...

 

De abban sem vagyok biztos, hogy az online számlainfó percre pontos... Ott is lehet akár egy napos csúszás is... Tehát amit te látsz mondjuk 11.-én az a 10.-én 24órai zárási állapot... Vagy a 9.-i... Xal ha te 1500 forintot látsz, azlehet akár 2000is, ha előtte épp telefonáltál...

 

Vagy lehet éppen emeltdíjjas szolgáltatást vettél igénybe, ami nem közvetlenül jelentkezik a hívásdíjjakban, mert az emeldíjjas egyenlegből kerül levonásra, és a számlázási ciklus végén külön rublikában jelentkezik a számlán...

Gondolok itt sms-ben lottó, valóvilág sms, megasztár sms, ilyesmi...

 

Minden mást sokkal inkább el tudok képzelni, mint hogy a számlával trükközik a telenor... Vannak nem túl szép húzásai, de egy ilyen számlacsalást nem kockáztatnak, mert ha kiderül roló lehúz... Ugyanis egy ilyeneset után a HF piszkosul megbüntetné a céget, és akkor ne beszéljük a előfizetők tömeges elvándorlásáról...

 

De valóban nem értek semmihez :) Mondjuk a telószámlámat átlátom, tudom mi mit jelent... 2001-óta vagyok pannonos (már ugye telenor) de még soha nem találtam semmi rendellenességeta számlán... Igaz nem böngésztem át minden számlát számológéppel, és oline számlainfóval...

Előzmény: Törölt nick (24)
Törölt nick Creative Commons License 2010.11.24 0 0 24

Kedves Alfika!

Köszönöm a barátságos hangú, segítőkész, de legfőképpen informatív válaszodat. Igaz: én azt kértem: válaszoljon valaki, aki érti! Te pedig szemmel láthatólag ugyanúgy nem érted a dolgot mint én, csak ehhez te még nagy hanggal, lekezelő modorral és olyan kialegokosabbavilágonhanemén stílussal és mentalitással is rendelkezel (miközben nem értesz semmit)!

Ám, hogy megnyugtassalak: volt már ez ügyben levélváltásunk a Telenorral, amelyben közölték: "...a számla a vonatkozó jogszabályoknak megfelel, túlszámlázás nem történt."

Hát...akit még ez sem győz meg, az magára vessen! No és persze, mondanom sem kell: ez MINDEN amit közöltek!!! Hemzseg az információtól...

 

Részletes számlát valóban kérhetnék a Telenortól,  (természetesen külön kell fizetni érte), de mivel a megküldött, "nem részletes" számlában szereplő (perc, percdíj és forint-tarifa stb.) számadatok köszönő viszonyban sincsenek azokkal a számokkal, amelyekkel a Telenor Online portál engem "hívásköltség" címén egy hónapon át etetett, tehát semmi okom feltételezni, hogy egy részletekbe menő számla többet árulna el arról: hogyan is ment fel a számlaösszeg az utolsó számlázási nap, azaz: november 21-től nov.23-ig a másfélszeresére, a 21-i záróértékhez képest?

Előzmény: Alfika (23)
Alfika Creative Commons License 2010.11.24 0 0 23

Valószínűleg nagyon okos vagy, számolni is tudsz a jelek szerint, xal ez a része rendben van. De ha kérdésed van a telenor felé, azt miért nem oda címzed? Itt senki sem fog tudni válaszolni neked, mert senki sem lát bele a számlatörténetedbe. Kérj egy részletes számlát, és kiderül mi a helyzet.

 

Arra mérget vehetsz, hogy nem nyúlják le a pénzed. A számlázási rendszer több független cég álltal minősített rendszer, ami nem úgy működik hogy valaki odaül a pc-hez, és azt mondja, most legyen 1000-el több a számlája Gipsz Jakabnak...

Előzmény: Törölt nick (22)
Törölt nick Creative Commons License 2010.11.23 0 0 22

Számlás előfizetésem van, családi kedvezménnyel és vezetékes kedvezménnyel. A Telenor online honlapon figyelemmel kísértem a számom díjait.

A számlázási időszak utolsó napján hívásköltség címén btto 1103,- Ft szerepelt. ehhez jött még 4 SMS. A 35 perces díjam 1295,- Ft. teljes egészében lebeszélhető.

Ma, azaz az új számlázási időszak 2, napján megjelent az előző havi számla összege: 3338.- Ft.

Kíváncsi volnék: hogyan jöhet ez össze? Az 1103-Ft "hívásköltség" belefér az 1295,- Ft lebeszélhető havidíjba! Még akkor sem jöhet ennyi össze, ha a 4 db SMS nincs benne a hívásköltségben!

A havidíjra jön még a családi kedvezmény 930,- Ft-os díja, az összesen 2225,-Ft. 4 db SMS: (4x35,-) 150,- Ft összesen: 2375,-

 

HOGYAN LETT EZ A SZÁMLÁN 3338,- ????!  A múlt hónapban kis eltéréssel, kb. ugyanez történt!

Kérem, válaszoljon valaki, aki érti?

 

Különben azt kell hinnem, hogy a Telenor pofátlanul, cinikusan és intézményesítve belecsal, belelop és belehazudik a saját (számlás!) előfizetőinek a pofájába!

 

Magyarországon ezt csak így meg lehet csinálni? Keressek sürgősen másik szolgáltatót? A többi jobb? Kérem, válaszoljon valaki! Az sem baj, ha a Telenor maga!

MartonkaFull Creative Commons License 2010.11.10 0 0 21

Ezen ne lepődjön meg senki, persze hogy trükköznek ott ahol tudnak...

De so kesetben nem is a trükközéssel van a baj tehát ne maz az x forint az amire szükségük van hanem egyszerűen ilyen szarul va nmegcsinálja a hálózatuk ilyen rossz az egész rendszerük, és inkább kimagyarázzák mint belátnák ennyi...

Szánalom...

Törölt nick Creative Commons License 2010.11.10 0 0 20

nyilvánvaló? számítanak retardáltakra akiknek még így se túnik fel, meg elégedetten mosolyogva számítanak a még retardáltabb állatokra akik lehurrogják azokat is akiknek feltűnik... céges érdekképviselet, kéretlenül, ingyé, gügye de nagypofájú konzumidióták által, így szép az élet : >

Előzmény: Matt (0)
kis59 Creative Commons License 2010.11.09 0 0 19

Hümm....lehet benne valami.

Pár éve, a délelőtt feltöltött 3500 Ft estére már 600-ra olvadt - telefonálás nélkül. Reklamálás után jóváírták az összeget, de hamarosan újra ilyesmi történt. ezután szolgáltatóváltás.

Előzmény: Konrad (18)
Konrad Creative Commons License 2010.11.09 0 0 18

A panaszod lehet, hogy jogos, de a havi 130 hívás az nem olyan sok. Napi 4-5 hívást jelent, márpedig ennél van, hogy sokkal több jön össze.

Előzmény: Törölt nick (16)
konyhasó Creative Commons License 2010.11.09 0 0 17

csal0 pann0n.

hiába magyarázol matykó

Csavarhúzós Creative Commons License 2010.11.09 0 0 15

A mobilnettel is trükköznek:

tökösmákosrétes Creative Commons License 2010.11.09 0 0 11

Ugyan! Ezek a számlák csak tájékoztató jellegűek szerintem.

Én már el sem várom, hogy pontosak legyenek. :)

sz_laci Creative Commons License 2010.11.09 0 0 9

Meg lehetne például úgy magyarázni, hogy az SMS-ek késve érkeznek, és a 300 forintról szólót már elküldték, mielőtt az utolsó hivást inditottad.

Előzmény: unclesam (-)
Psycho Dad Creative Commons License 2010.11.09 0 0 7

Én meg telefonálok annyit amennyit akarok vagy kell, üzleti, magáncélból, belföldre, külföldre, azt sem tudom, mekkora a havi számlám! :PP

Brummogo Creative Commons License 2010.11.09 0 0 5

'98-ban hagytam ott őket ugyanezért.

Előzmény: Törölt nick (3)
Törölt nick Creative Commons License 2010.11.09 0 0 4

ja egyébként felenor

Előzmény: Törölt nick (3)
Törölt nick Creative Commons License 2010.11.09 0 0 3

Én most vettem egy második telefont, de csak arra, hogy engem el tudjanak érni. A hívás indítást le is tiltottam róla, sőt kóddal levédtem. A számláló is nulla kimenő hívást jelez októberre. Erre megkapva a számlát látom benne, hogy a havidíjon felül 257 Forint hálózaton belülit leszámláz nekem csúcsidőre... de most ez miért? Ezt szépen hozzácsapta az előfizetési díjamhoz, holott az 100%-ban lebeszélhető.

 

Nem is volt kimenőm, a havi díjam le is beszélhető..... nem igazán értem.

dezső a menő Creative Commons License 2010.11.09 0 0 2

Én androidos telót használok, van rajta egy nagyon jó kis program, meg lehet adni hogy percalapú a számlázás, ne számolja az ingyen hívható számokat, smseket számol, meg adatforgalmat. Minden hónapban összehasonlítom az adatokat a számlával, még nem volt soha eltérés. Vodafone.

Matt Creative Commons License 2010.11.09 0 0 0

ha gondolkodnál, és nem csak idehánynál, eszedbe jutna, hogy ha át is akarnak vágni, azt nem ilyen nyilvánvalóan fogják megtenni.

bár, ha csak simán összeesküvés elméleteket akarsz gyártani, akkor hajrá, bár tele van az ilyenekkel a padlás.  

Előzmény: unclesam (-)
unclesam Creative Commons License 2010.11.09 0 0 topiknyitó

Nekem régi vesszőparipám, hogy nagyon sok olyan szolgáltatást veszünk igénybe, ahol az ellenőrzés alapvető lehetőségeiből is kizárták a fogyasztókat. A pálmát minden esetre a telefontársaságok viszik el, mert nincs ember, aki a telefonálás befejezésekor tudná, hogy az adott hívás mennyibe került. Az utólag kapott részletes számla tartalmát pedig csak kb. tudja az ember, bármit hozzáírhatnak, az előfizető bizonyítási lehetősége nulla. A mobilszolgáltatók kártyás előfizetői még rosszabb helyzetben vannak, hiszen még akkor sem stimmel az egyenlegből levont összeg, ha stopperral mértem az időt, noha ilyen elvetemült telefonáló talán nincs is.Tegnap 10 év Pannon/Telenor mobilelőfizetés után kerültem abba a helyzetbe, hogy a csalásról ténylegesen meggyőződhettem.2010.11.08 14:02 -kor SMS-t kaptam, hogy egyenlegem 600.-Ft alá csökkent, vásárlási keretem 598.-Ft. Ezután egyetlen vezetékes telefon felé irányuló hívásom volt, amely kb. 6 percig tartott. Mivel igénybeveszem a Telenor vezetékes-hívó kedvezményes szolgáltatását, amelynek percdíja 5.-Ft, kapcsolási díj 5.-Ft, a beszélgetés max. 35.-Ft-ba kerülhetett volna. Erre mi történt?2010.11.08 14:09 -kor, tehát 7 (!) perc múlva ismét SMS-t kaptam, hogy egyenlegem 300.-Ft alá csökkent, vásárlási keretem 297.-Ft, tehát 301.-Ft-ot vontak le, ami a vezetékes hívás ötszöröse és még egy hét perces mobilhíváshoz (41.-Ft/perc 7 percig 288,-Ft lett volna) is sok. Ezután már nem telefonáltam.2010.11.09-én, ma reggel 8:33-kor feltöltöttem a kártyámat 3000.-Ft-tal egy automatánál és azonnal kaptam az újabb SMS-t, hogy egyenlegem 3254.-Ft, tehát 43.-Ft ismét eltűnt, vagy általam ismeretlen célra levonták.Mi lehet a tízmillió telefontulajdonos számlájával? Tudatosak a csalások, vagy az informatika önállósodott? Természetesen írtam a szolgáltatónak, de egyelőre választ nem kaptam. Egyáltalán mennyivel károsíthattak meg tíz év alatt?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!