Keresés

Részletes keresés

T.Tanácsos Creative Commons License 2012.12.04 0 0 1986

macskakarom Creative Commons License 2012.11.24 0 0 1985

Meg! Aki választotta! Én nem.

Előzmény: Csak Számoló Nyikk (1982)
jó hír Creative Commons License 2012.11.23 0 0 1984

gondolom volt öröm otthon...      na anyukám, mit szósz? elég lesz a konyhapéz?

Törölt nick Creative Commons License 2012.11.23 0 0 1983

Demszky húsz éve alatt képtelen volt az ellenzéke egy alkalmasabb figurát felépíteni. :-}

Előzmény: Csak Számoló Nyikk (1982)
Csak Számoló Nyikk Creative Commons License 2012.11.23 0 0 1982

Mint ahogy mi is megérdemeljük Tarlóst.

Előzmény: T.Tanácsos (1981)
T.Tanácsos Creative Commons License 2012.11.23 0 0 1981

Mert megérdemli!

Előzmény: Csak Számoló Nyikk (1980)
Csak Számoló Nyikk Creative Commons License 2012.11.23 0 0 1980

Mit kapott ma Tarlós tőlem?

 

http://profitline.hu/hircentrum/hir/277633/Januartol-jlentosen-no-a-fovaros-vezetoinek-%27fizetese%27

 

Januártól nő a főváros vezetőinek 'fizetése'

2012.11.23 09:56 Magyarország

 

Az önkormányzati törvény értelmében jelentősen emelkedik a főpolgármester és helyetteseinek illetménye 2013. január 1-jétől.

Csak Számoló Nyikk Creative Commons License 2012.11.20 0 0 1979

Ismét bebizonyosodott, hogy a liberalizmus működik Demszkyk nélkül is.

Előzmény: T.Tanácsos (1978)
T.Tanácsos Creative Commons License 2012.11.20 0 0 1978
Csak Számoló Nyikk Creative Commons License 2012.11.19 0 0 1977

Irigylem az optimizmusodat! Föltéve, de meg nem engedve, hogy változnék a kúrmány: Dávidka akkor is a hivatalában maradna, mint Járai. És csak reménykedhetnénk, hogy Dávidka sokkal gyorsabban becsődíti a békávét, mint ahogyan a fidesz ismét hatalomra jut.

Előzmény: macskakarom (1974)
macskakarom Creative Commons License 2012.11.19 0 0 1976

Oszt? Én nem vagyok Cofidiszes:)) A BKV busz meg vigye a bánatba Vitézikét!

Előzmény: T.Tanácsos (1975)
T.Tanácsos Creative Commons License 2012.11.18 0 0 1975

Valamit nem vettél észre.

 

Ez nem Cofidis!

 

Ez 1 BKV-Busz!!

 

:)

Előzmény: macskakarom (1973)
macskakarom Creative Commons License 2012.11.18 0 0 1974

No no! Húsz évre azé remélem nem! Viszont míg rokonyja a székben ül, addig ő is sajnos.

Előzmény: Csak Számoló Nyikk (1972)
macskakarom Creative Commons License 2012.11.18 0 0 1973

Elgurult a pirulád? Ki teszi tönkre az országot. Ki nem tud megegyezni az IMF-el? Kit nem hívnak a környéken már sehová? Orbánt és bandáját! Mindenki utálja őket. A lényeg, hogy ők jól éljenek. Mit ígért Orbán? Semmit nem teljesített! Ha eszt nem látod menj szemészhez. Egyébként ez nem Tarlós téma csak úgy megjegyzem.

Előzmény: T.Tanácsos (1970)
Csak Számoló Nyikk Creative Commons License 2012.11.18 0 0 1972

"Állítsuk meg Vitézy Dávidot és fogjunk össze annak érdekében, hogy váltsák le a BKK éléről azt az embert, aki teljesen ellehetetleníti és kiszolgáltatottá teszi a BKV Zrt. dolgozóit!"

 

Ahogy te azt hiszed, kispofám! Vitézyke már be van itten betonozva vagy húsz évre.

Előzmény: Törölt nick (1971)
Törölt nick Creative Commons License 2012.11.18 0 0 1971

Úgy néz ki, vitézykét menesztenék már nagyon:

 

http://bkvsokk.postr.hu/post-011

 

Állítsuk meg Vitézy Dávidot!

bkvsokk | 2012-11-17 12:20:59 | Módosítva : 2012-11-17 12:26:42 C

 

Mi történik ebben a városban, milyen ámokfutásba kezdett az a fiatalember, akinek a kezébe adták a közlekedés szervezését? Nagyon kevés szakmai és vezetői háttérrel, de annál nagyobb hátszéllel akarja keresztül vinni a régió közlekedésének legújabb tervezett modelljét. Mi is az a modell, melyet preferál a Budapesti Közlekedési Központ vezetője? Azt a modellt hirdeti, amely Londonban és Angliában már megbukott, hisz Margaret Thatcher idején kiszervezett, privatizált közösségi közlekedés, mint minta, már rég idejét múlt és egységesebb, sokkal szociálisabb működési elveken alapuló szervezeti működés váltja fel. 20-30 év után Londonban is rájöttek arra, hogy gazdaságosan az utasok érdekeit követve a közpénzek felhasználása nem működhet kontrolálatlan magánvállalkozói formában. Sokat romlott a minőség Londonban és ezt már a politika is felismerte.

Londonban ezzel együtt a közösségi közlekedésre fordított összeg nagyságrendekkel nagyobb egy kilométerre vetítve. Budapesten nincs pénz, mégis olyan döntések születnek, melyek azt a keveset is pazarlóan használnák fel, vagy a munkavállalókon akarják drasztikusan megspórolni, vagy mint láthatjuk, az utasok terheit növelve tervezik előteremteni. Meg tudja-e magyarázni a BKK vezetője, hogy miért is kell a magánvállalkozó hasznát, érdekeit szem előtt tartani a közérdekekkel szemben? Milyen szakmai indokokat tud a felszínre hozni a BKV Zrt, mint a közösségi közlekedés legtapasztaltabb szolgáltatójával szemben?

Persze ismerjük Vitézy „szakmai” érveit, a versenyképesség indokát és a legfőbb „érvet”, hogy a fővárosnak nincs pénze új autóbuszra! Vagy mégis?

Már a BKV Zrt. szakszervezeteivel kötött megállapodás sem szent és sérthetetlen. Az idei esztendőben az eddigi legméltatlanabb helyzetet teremtették meg a munkavállalók munkakörülményeiben. Az idei veszteségük eléri a 200 000 Ft nettó jövedelmet és még hol az év vége!? Átszervezték október elsejétől a céget és olyan menetrendeket vezettek be, melyek egy részről teljesíthetetlenek, más részről pedig rabszolgaként dolgoztatják ez által a munkavállalókat. Ezen felül további százmilliókat, vagy már milliárdokat akarnak kivenni a dolgozók jussából azért, hogy a vállalkozók zsebét tömjék meg vele?

A BKV Zrt dolgozói számára meghatározzák, hogy mennyi pénzt költhetnek alkatrészekre, javításokra a szerelők. Hol itt a biztonságos üzemeltetésre való törekvés? Mindennap túlóráznia kell az éjszakás műszaknak, hogy a járművek ki tudjanak állni a forgalomba. Egyre szigorúbb és teljesíthetetlen intézkedéseket hoznak, de a belső körülményeket senki nem látja. Egyre nagyobb a félelem és az elégedetlenség!

A közvélemény előtt eltitkolják, hogy mi is zajlik a BKV Zrt-n belül. Vitézy Dávid az éj leple alatt besurran egyes BKV Zrt telephelyekre, de nem azért, hogy köszönetet mondjon a dolgozóknak. Ez az ember kezdi túlfeszíteni a húrt!

A Vitézy Dávid vezette BKK milyen Közszolgáltatói szerződést kötött a BKV Zrt-vel, ha nem biztosítja a feltételeket hozzá, sőt a saját maga által vállalt pénzügyi finanszírozásban is akadályok gördülnek, és nem fizetik ki a dolgozóknak a jogos járandóságukat? Mi történik itt?

Elnyomják a munkavállalókat és elnyomják a szakszervezeteket is. Akik tenni akarnak valamit, azokat megpróbálják nehéz helyzetbe hozni és eltaposni. Ami ennél a vállalatnál folyik az már maga a pofátlanság!

Állítsuk meg Vitézy Dávidot és fogjunk össze annak érdekében, hogy váltsák le a BKK éléről azt az embert, aki teljesen ellehetetleníti és kiszolgáltatottá teszi a BKV Zrt. dolgozóit! Kerüljön már végre a nyilvánosság és a közvélemény elé, mi is zajlik itt!

 

Nemes Gábor

T.Tanácsos Creative Commons License 2012.11.18 0 0 1970

macskakarom Creative Commons License 2012.11.16 0 0 1969

Lófaxot! Szerintem ők sem tudják, hogy mennyi. Sajnos nagyon sokat lehet látni az utcán. És az is siralmas, hogy ők azt csak nyereségnek tekintik, ha a kemény fagyban meghal valamelyikük:(

Előzmény: WYW (1968)
WYW Creative Commons License 2012.11.15 0 0 1968

"Nyolcvan százalék feletti az éjjeli menedékhelyek kihasználtsága"

 

Múlt éjszaka Magyarországon összesen 3450 ember aludt hajléktalanok számára fenntartott éjszakai szállásokon.

 

 

 

És ezek után van pofája a fidesznek és Tarlósnak azt állítani hogy az AB miatt fognak megfagyni emberek!

Budapesten a becslések szerint 8.000 hajléktalan él.

Előzmény: macskakarom (1964)
WYW Creative Commons License 2012.11.15 0 0 1967

Ez hülye!

 

Eddig is ott voltak, ugyanis a tavalyi akciójuk lendülete seperc alatt alábbhagyott, nem nagyon foglalkoztak ezzel a kérdéssel az utóbbi időben.

Előzmény: macskakarom (1964)
macskakarom Creative Commons License 2012.11.15 0 0 1966

Na ja! Szagember az szagember.A szakembertől messze vannak. Azt hiszem, hogy a NOL-on olvastam, hogy kevesebb lesz a prémium. Ha lesz is, csak nekik. Alulra már nem marad semmi:((

Előzmény: Törölt nick (1965)
macskakarom Creative Commons License 2012.11.15 0 0 1964

http://atv.hu/belfold/20121115_tarlos_az_ab_lehetove_tette_hogy_hajlektalanok_tomegei_lakjanak_aluljarokban

 

Tarlós: az Ab lehetővé tette, hogy hajléktalanok tömegei lakjanak aluljárókban
Tiszteletben tartja az Alkotmánybíróság (Ab) hajléktalanokat érintő döntését a főpolgármester, ugyanakkor a Magyar Nemzetnek kijelentette: a testület "akarva-akaratlanul" lehetővé tette, hogy hajléktalanok tömegei lakhassanak a közcélú aluljárókban.

 

Ó! Milyen engedékenyek. Én is megengedném Tarlósnak, hogy aludjon ott. Mindjárt másképp látná a helyzetet.

macskakarom Creative Commons License 2012.11.15 0 0 1963

Itt valami nagyon el lett b@va.

Előzmény: Csak Számoló Nyikk (1962)
Csak Számoló Nyikk Creative Commons License 2012.11.15 0 0 1962

http://www.hir24.hu/belfold/2012/11/15/reped-a-villamossin-a-margit-hidon/

 

Reped a villamossín a Margit hídon

A Combino minden zökkenése többtonnás ütést mér a hídszerkezetre.

Deformálódik, törik a villamossín a felújított Margit hídon. Mint a Népszabadság írja, nyáron akadt olyan nap, amikor négy helyen is sérült volt a sín, de most is nagyokat zökken a Combino a hídon áthaladva. Könnyen megeshet, hogy a sínhibák jelentősen csökkenthetik a híd élettartamát.

A Budapesti Közlekedési Központ (BKK) ugyan kijavította a hibákat, ám azok pár hét múlva másutt ismét jelentkeztek. Azt azonban hangsúlyozták a társaságnál, hogy a síneket eleve a Combinóra tervezték, hiszen már a rekonstrukciót megelőzően is ezek a villamosok jártak a hídon, így a híd felújítását végző MH-2009 Konzorcium mindvégig tisztában volt a villamosok súlyából fakadó terheléssel. Mindemellett minden új vasúti pályánál előfordulhat síntörés, ennek oka lehet anyaghiba, kivitelezési hiba vagy rendkívüli környezeti hatások – szögezi le a BKK.

A lap által megkérdezett Szálka Miklós közlekedési szakmérnök konstrukciós hibáról beszél. Állítja, a Margit hídon alkalmazott dilatációs készülék nem jól méretezett, túl rövid a két egymáson csúszó síndarab, ezért túlságosan meredek csúcsban végződnek a sínvégek. Ezek a keskeny csúcsok pedig jól láthatóan nem bírják a Combino okozta terhelést, és deformálódnak – hangsúlyozza.

 

Bravó, Demszky, bravó, Tarlós!

Csak Számoló Nyikk Creative Commons License 2012.11.13 0 0 1961

http://hvg.hu/gazdasag/20121113_Elkepzelhetetlen_az_ingyenes_BKV_Tallinnb

 

Ingyenes BKV? Valahol ezt is meglépték

2012. november 13., kedd, 16:30
Szerző: hvg.hu

 

 

Nem Tarlós, persze. De azért a BKV is ingyenes, de csak privilegizált etnikumoknak és rétegeknek.

Csak Számoló Nyikk Creative Commons License 2012.11.13 0 0 1960

Lószőrt sem ér az: az lesz majd a tutkó, ha az €jrópai Bíróság is megítéli nekik.

 

Igaz, hogy akkor meg 0rbán megy majd le dakota kutyába.

Előzmény: T.Tanácsos (1959)
T.Tanácsos Creative Commons License 2012.11.13 0 0 1959

Élhetnek közterületen: a hajléktalanok mellé állt az Ab

 

http://hvg.hu/itthon/20121113_Ab_hajlektalanok

macskakarom Creative Commons License 2012.11.13 0 0 1958

Gondolom a kábeltolvajok jót röhögnek ezen. A terület nagy és akiknek ellenőrizni kéne kevesen.

Előzmény: T.Tanácsos (1957)
T.Tanácsos Creative Commons License 2012.11.13 0 0 1957
macskakarom Creative Commons License 2012.11.12 0 0 1956

http://www.nol.hu/belfold/20121112-a_fopolgarmester_kirgizisztan_fovarosat_is_megnezte

 

Tarlós utazásai a világ körül
A választások óta eltelt két év alatt csaknem három hónapot töltött külföldön Tarlós István főpolgármester. A fővárosi önkormányzat első embere hivatásos utazókat megszégyenítő iramban járja Európa, Ázsia és Amerika városait.

 

Ja! Akkor már értem, hogy miért hallunk róla olyan ritkán. A pénzünkön utazgat. Maradna kint valahol legalább!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!