Kicsit témán kívül, de ez a fajta lenézés azt hiszem, nemcsak a tévés hulladékműsorok esetében lesz érvényes, hanem a hazai minősíthetetlen rádiós piac irányába is, már ha meg nem történt a folyamat akár mostanra is.
Egyszerűen gyalázat, hogy a fiatal korosztálynak való trendi zenék, új slágerek és előadók nem szólalhatnak meg az országosan fogható rádiókban, és az ember két teljesen lemagyarított - ebből az egyik mulatós -, egy kb. napi harmincslágeres, jellemzően 10-15 éves "nagyon mai" zenei "kínálattal" rendelkező végtelenített ocsmányság és egy retronak csúfolt, de tartalmában Danubius-Class Fm kotyvalék ill. baromság között válogathat, és kifújt a kacsalegelőn a kultúra.
Nyilván menekülnek át a youtube-ra, spotify-ra és társaira, és életükben nem hallgatnak többé rádiót és nem is néznek X-Faktort.
A mai tehetséges, igéretes fiatalok között már van egy olyan réteg, akik kifejezetten elutasítóak és semmiképpen nem állnak bele xfaktorba vagy megasztárba. Azokat meg le is nézik, akik erre fanyalodnak.
Nem értem, épeszű, felnőtt emberek miért találják bármilyen szempontból jónak, hogy 16-17 éves, amúgy alapból nem is rossz hangú, de teljesen felkészületlen kamaszokat nyilvánosan megalázzanak a tévében, a "zsűri" röhögcsélése és pofavágásai közepette. Olyan kamaszokat, akik később bizonyára tök jól éreznék magukat vmi kórusban vagy családi összejöveteleken énekelni, de a megalázás teljesen rossz irányba viheti őket.
Az első epizód után még bíztam abban, hogy lesz valami a mostani szériában. Relatíve komoly értékelések születtek, feltűnt pár maroknyi hallgatható, egy-két tehetségesnek mondható szerzet. A kretént pedig alacsony fokozaton nyomták.
Na, ehhez képest ma a Valkusz bevállalta a debil szerepét (ha ez ösztönös, akkor orvosi vizsgálatért kiált), Gáspár hozta mentorparódiás, Majka pedig suttyó formáját, utóbbi mellett a Tóth Andi is látványosan unta az egészet. Értelmes előadóra nem emlékszem tegnapról.
Már a szlovák Got Talentből kell direktcastingolni? Remélhetőleg azért mert a jók a Megasztárba jelentkeztek vagy lettek direktcastingolva.
Továbbra is tartom hogy új mélységet ért el nálam a bányászbéka hátsó fele alatt a műsor, ma egyetlen olyan produkció volt amire valamelyen szinten felfigyeltem és az továbbra is Alex volt.
Komolyan egy temus Paulina miatt lőtték el ezt a dolgot? Vigye az AstroGoldhoz Milán ha annyira kell neki. Báj is vitte a székes fordulóban kiesett Juhász Lucát a műsoron kívül egy darabig.
"Mindig van lejjebb." Albert Einstein. Bár ő azt mondta, hogy két dolog végtelen az univerzum és az emberi butaság. Bár az univerzumban nem vagyok biztos.
Az Rtl klub is tud mindig lejjebb süllyedni. S ez a szándékukban is áll.
Az egésznek az volt az alapja, hogy eleve belerakták a konfliktusok lehetőségét, az aknákat. Nehogy már unalmas legyen a végeredmény! :)
Erről az a vicc jut az eszembe, amikor Mórickához odalép egy járókelő, és megkérdezi túle, nem tudja-e véletlenül, merre van a zsinagóga... Mire Móricka a fejét ingatva, lemondóan: "Véletlenül..?"
Az X faktorban még az se volt elmondható, hogy az ujjukat a kor pulzusán tartották volna. Leginkább a seggükbe tették, és azt hitték, hogy ami ott van, az a divat.
Még mindig csak 19, van benne pár év, jövőre -ha lesz- megy a Megasztárban. Hiába jó a hangja, a személyisége nem jön át, pléne pop sztárnak alkalmatlan.
Én nem vagyok egy gyors észjárású valaki, de 14 év alatt én is erre jöttem rá, hogy amikor valaki más nagyszerű szerzők, nagyszerű, és ismert művét adja elő, az a komolyzene, és a dzsessz. A kortárs szórakoztató zenében az tud boldogulni, aki rajta tartja a kor pulzusán az ujját és most tud nagyszerű műveket írni, vagy híressé tenni. A lélektan pedig bebizonyította, hogy a gyorsan változó divatos stílusokhoz az emberek nem tudnak, nem is akarnak alkalmazkodni, azt a zenét szeretik továbbra is, amit ifjú korukban megkedveltek. Én személyesen annyira visszacsúsztam az időben, hogy ugyanazokat zenéket hallgatom, mint 12 éves koromban. Így aztán egy pár évvel ezelőtt elvesztettem a lelkesedésemet az x-faktorral kapcsolatban.
Én azért néztem mindig, hogy hátha lesz majd valaki, aki az én zenei ízlésemnek megfelelően majd tényleg nagy formátumú előadó lesz. De rájöttem, hogy ez oximoron. A műsor vége után két lehetőség van: vagy az önálló, művészi karakter megtartása, de abból jó eséllyel totális süllyedés lesz, 2000-es nézettségű videok, vagy befutás, de akkor azzal járó kommerszé, gagyivá válás, ami számomra idegen. Tóthgagyit is szerettem a megasztárban, most meg kiütésem van tőle... Azok a zenék, amiket én szeretek, vagy szeretnék hallani, amúgyis boomer irányt visznek (90-es évekbeli pop vagy rock, metal), ezekkel ma nem lehet sikert aratni.
A Patrikos sztori ebből a szempontból fontos felismerést hozott.