Keresés

Részletes keresés

Bard_Taliesin Creative Commons License 2010.08.03 0 0 11
Itt a keresztényező visszaröfögés:

http://ezmiezmi.blog.hu/2010/08/02/keresztenyi_berfereg
Törölt nick Creative Commons License 2010.08.03 0 0 10

És???

Mi nem igaz a cikkből?

Előzmény: Psycho Dad (-)
Törölt nick Creative Commons License 2010.08.02 0 0 9
Az rossz eredmény? ("Nem értek a focihoz".)
Előzmény: kábelbúvár (2)
Pinarius Mamertinus Rufus Creative Commons License 2010.08.02 0 0 8
korai index nem volt ennyire bulvár...!

Nagyon decensen fejezted ki magad, egyáltalán nem az index stílusában.
Előzmény: _balu_ (6)
Bard_Taliesin Creative Commons License 2010.08.02 0 0 7
...oda-vissza. Perpatvar a csirkeólban.
Előzmény: blogger (5)
_balu_ Creative Commons License 2010.08.02 0 0 6
Azért annyi igaz h az internetto, meg a korai index nem volt ennyire bulvár...!
Előzmény: Psycho Dad (-)
blogger Creative Commons License 2010.08.02 0 0 5
Nagyon szép, amikor bérújságírók bérenceznek le másokat. :P
Előzmény: Psycho Dad (-)
yzénk Creative Commons License 2010.08.02 0 0 4
ez most jó valakinek?
Előzmény: kábelbúvár (2)
Bard_Taliesin Creative Commons License 2010.08.02 0 0 3
"Információink szerint valójában a liberális internetes portált árulja a tulajdonosa, és egy LMP-hez közel álló gazdasági csoport máris vevőnek jelentkezett."

Cadillac - Zsiguli
Osztogat - Fosztogat?
kábelbúvár Creative Commons License 2010.08.02 0 0 2

Hajrá Vidi!

 

Hajrá Viki!

 

Döntetlennel kezdtek a fijjug.

 

Előzmény: Psycho Dad (-)
yzénk Creative Commons License 2010.08.02 0 0 1
Előzmény: Psycho Dad (-)
Bard_Taliesin Creative Commons License 2010.08.02 0 0 0
ub0rkaszez0n
Psycho Dad Creative Commons License 2010.08.02 0 0 topiknyitó


Bérférgeknek titulálta a Magyar Hírlap az indexeseket
2010. augusztus 02., hétfő, 10:26 • Utolsó frissítés: 26 perce
Szerző: hvg.hu


--------------------------------------------------------------------------------


Úgy tűnik, megbocsáthatatlan bűnt követett el az Index, amikor múlt pénteken arról közölt cikket, hogy egyes üzleti körök szívesen megvennék Széles Gábor médiaérdekeltségeit, köztük a „nem túl olvasott” Magyar Hírlapot. A hírlap hétfőn „Index-bérférgek akciója” címmel hozta le válaszcikkét, melyben a „liberális, kommunistabérenc sajtó sajátos mozgásmódját elemezte”.




A Magyar Hírlap - hétfői számában megjelent - „liberális, kommunistabérenc sajtó sajátos mozgásmódját elemző” írása valószínűleg nem született volna meg, ha múlt pénteken az Index nem közölt volna cikket arról, értesülésük szerint kik vennék meg Széles Gábor milliárdos vállalkozó médiaérdekeltségeit, az Echo Tv-t és a Magyar Hírlapot.

Bár arra az Index cikke is emlékeztetett, hogy Széles saját bevallása szerint nem akarja eladni médiacégeit, a hírportál információi szerint „annyi biztos, hogy folytak tárgyalások az Echo Tv, illetve a cégcsoporthoz tartozó Vital Tv eladásáról, de a csatornákat nyilatkozatával összhangban mégis megtartaná a tulajdonos, mivel jelenleg nem tudná jó áron értékesíteni.” Az Index leírta azt a médiapiaci körökben már jó ideje keringő pletykát is, miszerint az Echo Tv, illetve a Vital Tv iránt is érdeklődtek a Gyárfás Tamáshoz körül csoportosuló vállalkozói körök.

Nem tudni, hogy Széles Gábornál ez utóbbi - a Magyar Hírlap által hétfőn kacsának minősített – értesülés verte-e ki a biztosítékot, vagy az, hogy az Echo TV kikerülhet a T-Home hálózatából (ezzel éves szinten körülbelül negyedmilliárd forinttal csökkenne az árbevétele), netán azt fájlalta-e, hogy az Index – egyébként tényszerűen – a Széles-féle médiabirodalom alacsony nézettségét/olvasottságát is megemlítette, mindenesetre a hírlap hétfői számában címlapra került a „Index-bérférgek akciója” című „elemzés”. Ebben a Magyar Hírlap újságírói lényegében kikelnek indexes kollégáik és egykori tulajdonosaik ellen. Jóllehet azt állítja, hogy utánna járt az Index-mítosznak, már ismert tényeket említ egykori tulajdonosokról, például arról, hogy a Bajnai-féle Wallis volt egykoron a lap gazdája, vagy hogy Braun Róbert Gyurcsány Ferenc tanácsadója volt.

„Közismert tény, hogy az Index valamennyi divatos devianciát lelkesen támogatja: címválasztásban, szóhasználatban, tartalmi közléseikben népszerűsítik a homoszexuális életformát, a füvezést, a szingliéletet, a celebkultuszt” – mutat rá az „elemzés”, hangsúlyozva: az indexesek „némi marihuánás leheleten kívül nem sokat adtak a szakmának”.

A Magyar Hírlap nem kíméli az Indexen megjelent multimédiás tartalmakat és blogokat sem. „Videoriportjai iskolapéldái az irányított, tendenciózus kérdezéstechnikának, a blogjaikon elszabaduló szennyáradat pedig valósággal szájöblítésért kiállt” – írják, de nekiesnek a portál két ismert publicistájának, Tóta W. Árpádnak és Bede Mártonnak is. De az MH nem áll meg az "elemzésnél", a témát Baltámasz címmel még az Álláspont rovatában is felhozza. "Valótlanságokkal, hamis információkkal megpróbálják az Indexen, a Népszabadságban, a Népszavában, a 168 Órában lejáratni médiacsoportunkat (...), a mi független, nemzetileg elkötelezett, szókimondó orgánumainkat" - írják, hozzátéve: mindezt a közelgő önkormányzati választás miatt teszi a baloldali sajtó, mert "félnek a megmérettetéstől".

A Magyar Hírlap és az Echo Tv állítólagos eladási terveire reagálva a hírlaposok leírják az iparágban egyébként szintén régóta terjedő pletykát, miszerint az Indexet árulják annak tulajdonosai. A Magyar Hírlap mindehhez hozzáteszi: egy LMP-hez közel álló gazdasági csoport máris vevőnek jelentkezett.

Megkerestük Szabó Zoltán indexes újságírót, aki a múlt pénteken megjelent cikket írta, hogy kommentálja a Magyar Hírlap bérférgezését. Szabó elmondta: az esik rosszul neki, hogy noha ő írta a cikket, a bérférges "elemzésben" még csak meg sem említik a nevét. „Ez a pályafutásom mélypontja” – tette hozzá. Az Index főszerkesztőjét, Uj Pétert is kerestük telefonon, de őt nem értük utol.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!