Egy hete járatom az olasz Valenti Racing által legálisan utcára átalakított (az első ilyen MO-n) szőke ciklont. DRZ400S -röl váltottam, de már most tudom hogy ez nagyobb szerelem lesz :)
Mégis a negatívummal kezdem: míg a dokival bevállaltam lazán a 2-3 ezres túrákat is, ezzel a szépséggel ezen erősen elgondolkoznék. Ülés még keményebb és a csuklómhoz annyi rezgés jut hogy 50km után zsibog a kézfejem. Egy tankkal járatós tempóban 120km-t tud, erősen gondolkozom az IMS 12 literes utángyártott tankján. Hajlamos lefulladásra induláskor kis gázon de remélem ez bejáratás alatt még megszünik.
...viszont: hihetetlenül könnyen kezelhető, sokkal lazábban megy vele a stoppie, kanyarba becsúszás, erőböl kerekezés mint a DRZ-vel. A gyári felnikre feldobott Dunlop utcai gumikkal 90% -os supermoto élményt nyújt. A folytások kivétele után az ereje is megvan hozzá, rendkívül gyorsan pörög fel, azonnal reagál és tekintélytparancsoló hangja van ...nem kell rá több tuning :)
Szoval az első benyomás, hogy bizonyos kompromisszumok mellett igazi élménymotor. Türelmetlenül várom hogy mennyit tesz még hozzá bejáratás után, és hogy fél gázon túl milyen az élet vele :)