Keresés

Részletes keresés

twohandedtweener_ Creative Commons License 2024.03.08 0 0 202

👍

 

jó tudni.

Előzmény: Hümmögőpipőke (201)
Hümmögőpipőke Creative Commons License 2024.03.08 0 0 201

Elfelejtettem beírni, de 4 hónap elteltével csak jóváírták. :)

Mondjuk kellett hozzá egy jóindulatú ügyintéző, aki végigvitte az ügyet.

Előzmény: twohandedtweener_ (199)
Hümmögőpipőke Creative Commons License 2023.11.14 0 0 200

Fejlemény van, de pénz még nincs. :)

Elismerték, hogy hibáztak, és nem jogosan vonták le a 13%-ot, türelmemet kérik, meg fogom kapni.

Viszont azóta egy másik betétemből már nem vonták le.

Előzmény: twohandedtweener_ (199)
twohandedtweener_ Creative Commons License 2023.11.14 0 0 199

na, van fejlemény az ügyben?

 

más :

bevezették a mobilfizetést (végre)

 

2023. november 14-től digitalizált MagNet bankkártyával fizethetsz Apple vagy Android eszközeiddel! Lépj be a MagNet MobilBankba, és kezdd el kártyád, vagy kártyáid digitalizálását még ma!

Előzmény: Hümmögőpipőke (197)
Passzív befektető Creative Commons License 2023.10.19 0 0 198

Tudom nem a témához tartozik, viszont hol érdemes devizát váltani, Wise Revolut v melyik banknál esetleg befektetési szolgáltatónál? Akár hazai tranzakcióra is lehet használni hiszen ha a másik fél elfogadja használt autó vásárláskor akkor működhet, hiszen ez egyedi megállapodás, egyedi alku függvénye.  Ti hol váltotok devizát, valutát, milyen tapasztalataitok vannak ezen a téren?

Főleg $ és €

Hümmögőpipőke Creative Commons License 2023.10.17 0 0 197

Btw az elutasítás után írtam az mnb fogyasztóvédelemnek, még az is lehet, hogy nem is én ijesztettem rájuk, hanem ők. :)

Előzmény: twohandedtweener_ (195)
Hümmögőpipőke Creative Commons License 2023.10.17 0 0 196

Belengettem a harcot az ügyfélszolgálatosnak, azóta írt egy új emailt, hogy lehetséges, hogy mégsem kellett volna szochot vonni tőlem. :)

Hibajegyet állítottak ki, most várom a fejleményeket.

Előzmény: twohandedtweener_ (195)
twohandedtweener_ Creative Commons License 2023.10.17 0 0 195

közel reménytelen, de bankos kezitcsókolomnak alapból nem hiszünk - max. ha írásba adja.

Előzmény: Hümmögőpipőke (192)
Hümmögőpipőke Creative Commons License 2023.10.07 0 0 194

Köszi.

Előzmény: Herold (193)
Herold Creative Commons License 2023.10.07 0 0 193

Az Adózás topikban előbb kapsz erre választ, mint itt.

Előzmény: Hümmögőpipőke (192)
Hümmögőpipőke Creative Commons License 2023.10.06 0 0 192

Egy kérdésem lenne, nem is tudom minek nevezzem, jogi vagy technikai.

A Magnetnél van Szféra és Mentor betétem, a lekötési idő 3 év, de a bank technikailag úgy oldja meg a kamatfizetéseket, hogy gyakorlatilag 3 havonta feltöri és újra leköti a pénzt.

Amikor a szochó felmerült a nyáron, bementem érdeklődni az Astoriához, ott megnyugtatott az ügyintéző, hogy a 3 év leteltéig ez engem nem érint.

Ezek után most kamatfizetésnél mégis levonták a szochót.

A reklamáló levelemre persze azt válaszolták, hogy az előző kamatfizetéstől indult újra a lekötés, arra meg már vonatkozik.

Szóval most nem tudom, van-e értelme feljebb vinni az ügyet, vagy reménytelen.

Ha járatos valaki ilyenekben, megköszönöm a válaszát.

mmjutka Creative Commons License 2022.08.25 0 0 191

Érdemes a Magnet Bank befektetési ajánlatát elfogadni?

 

Törölt nick Creative Commons License 2021.12.17 0 0 190
csiriz Creative Commons License 2021.03.11 0 1 189
dptrsk Creative Commons License 2020.05.06 0 0 188

A leírtaknak megfelelően működik:

 

"VI.5. A fizetési megbízás sorbaállítása, részteljesítés

VI.5.1. Amennyiben a fizetési megbízás fedezethiány miatt nem teljesíthető, úgy azt a Bank a Számlatulajdonos, illetőleg jelen szabályzat kifejezett eltérő rendelkezése hiányában 35 napra sorba állítja. A sorba állítás időtartamának számítása a fizetési megbízás átvételét követő napon kezdődik. A rendszeres átutalási megbízás alapján kezdeményezett eseti átutalás esetében az átvétel napja a rendszeres átutalási megbízáson megadott esedékesség napja."

Előzmény: Laslow (187)
Laslow Creative Commons License 2020.05.05 0 0 187

Ha be van állítva egy rendszeres átutalási megbízás (pl minden hónap tizedikén), ám az egyik hónapban tizedikén nem áll rendelkezésre kellő felhasználható egyenleg, akkor nyilván az átutalás sem lesz teljesítve. Ha azonban egy héttel később pénz érkezik a számlára, akkor utólag megtörténik az elmaradt átutalás. Ez így normális, máshol is így van? (Én azt vártam volna, hogy ilyen esetben egyszerűen az adott hónapban nem lesz átutalás, aztán a következő hónap adott napján ismét megpróbálkozik a bank, persze nem bepótolni a sikertelen előző havi átutalást, hanem csak az adott új havit.)

Herold Creative Commons License 2020.04.26 0 0 186

Nincs velük több gond, mint a többi bankkal. Számlanyitáshoz azért gondolom el kell látogatni a legközelebbi fiókba.

Előzmény: Törölt nick (185)
Törölt nick Creative Commons License 2020.04.25 0 0 185

Sziasztok!

 

Összességében mi a tapasztalat ezzel a bankkal? Tudom van OBA meg minden, de engem az érdekelne, hogy mennyire stabilan működik a rendszerük, netbankjuk, bankkártyáik? Bármilyen gond esetén ügyfélszolgálat probléma esetén mennyire segítőkész, milyen gyorsan reagál, a dolgozók szakmailag mennyire felkészültek? Okoz esetleg az bármilyen problémát, hogy 100km-es körzetemben nincs fiókjuk?

ezileb Creative Commons License 2020.04.07 0 0 184

Most vettem észre egy üzenetet a netbankban, mi szerint már letölthető a díjkimutatás. A feltöltés dátuma március 31. Ez kicsit elkésett, még akkor is, ha a díjkimutatásra - vélhetőleg visszamenőleges keltezéssel - január 15-ei dátumot írtak.

Előzmény: ezileb (182)
Polgár Attila Creative Commons License 2020.03.10 0 0 183

Nem működik a bankkártya paypass funkciója Mi lehet a probléma? köszönöm

ezileb Creative Commons License 2020.02.05 0 0 182

Én sem kaptam még. De ez valszeg nem bankspecifikus, mert rendre ez a többi bankszámlámnál is "csúszik". (Egyedül a K&H töltötte fel a kimutatást a határidő utolsó napján, a Gránit meg ma.) Gondolom, majd visszadátumozzák... :-)

Előzmény: Herold (181)
Herold Creative Commons License 2020.02.04 0 0 181

Kapott már valaki díjkimutatást? Elvileg 31-éig kellett volna kiküldeniük, de én még nem kaptam meg.

vpete83 Creative Commons License 2019.11.06 0 0 180

Igen, szeptember 14 ota nekem is mukodott mar. Tegnapig egyetlen egyszer volt, hogy az SMS-t ujra kellett kuldenem, mert nem erkezett meg. De tegnap teljesen hasznalhatatlan volt, belepes utan is lassu volt es az egyenleg sem friss allapotot mutatott. Keso estere viszont rendbejott es ma is zavartalanul es gyorsan mukodik, ugyhogy remelhetoleg sikerult kijavitaniuk a hibat.

Előzmény: Herold (177)
twohandedtweener_ Creative Commons License 2019.11.05 0 0 179

ma egész nap használhatatlan volt, most már rendben van

Előzmény: Törölt nick (178)
Törölt nick Creative Commons License 2019.11.05 0 0 178

Remélem.

Ma már gyakorlottabb voltam, kivártam azt a pár percet míg megérkezett az smsük.

De tegnap esti állapotot mutatott, és frissíteni sem lehetett.

Előzmény: Herold (177)
Herold Creative Commons License 2019.11.05 0 0 177

Az új előírásokkal 1,5 hónapja zökkenőmentesen be lehet lépni. Ez csak egy átmeneti üzemzavar lehet.

Előzmény: Törölt nick (176)
Törölt nick Creative Commons License 2019.11.05 0 0 176

Megerősítem, én is így jártam.

Az új előírásokkal vége a kényelmes netbankolásnak.:(

Előzmény: vpete83 (175)
vpete83 Creative Commons License 2019.11.05 0 0 175

Mi a fene tortent a netbankkal? Tegnap jo 20 percig nem tudtam belepni, mert mar a felhasznalonev/jelszot sem kerte el, hibat jelzett.
Ma pedig 5-6 perc kesessel jon meg a bejelentkezesi sms. Bar nem is irja hany percig ervenyes, de mire megerkezik, mar nem lehet bejelentkezni vele, mert azt irja a kodszo ervenyessegi ideje lejart.

Uj SMS kerese eseten nem lehet tudni, hogy a percekkel kesobb erkezo SMS melyik bejelentkezeshez tartozik, mert nincs kepernyo azonosito az SMS-ben. Kiderult, hogy meg egy elozo bejelentkezeshez ujrakuldott SMS jott meg, mikozben mar elolrol kezdtem a bejelentkezest...

 

Otodszorre sikerult vegre belepnem, mert csak 3 percet kesett a bejelentkezo SMS. Viszont ha sikerult is bejelentkeznem, a tegnap este 23:16-os egyenlegemet mutatja, hiaba nyomkodom a frissites gombot. 6 evig soha semmilyen problemam nem volt. A szeptember 14-i atallas ota mar voltak kisebb gondok, de tegnap ota gyakorlatilag hasznalhatatlan az egesz :(

Herold Creative Commons License 2019.10.29 0 0 174

Ott áll meg a metró, busz, villamos, miért akarsz autóval menni?

Előzmény: Dundikalika (173)
Dundikalika Creative Commons License 2019.10.29 0 0 173

Nincs olyan Magnet ATM , amelyiknél be is lehet fizetni. Én már írtam nekik egy levelet ez ügyben, talán ha mások is vennék a fáradságot, hogy a weblapon a kapcsolat menüpontban pár mondatot....

 

 Mivel a megmaradt fiókjaik napközben autóval nehezen megközelíthetőek, én örülnék neki, ha akár az Astoria vagy az Andrássy úti automatánál lehetne pénz berakni...

 

 

Ha többen is jeleznétek, elgondolkodnának rajta.....

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!