Szia,most hoztam magamnak Németországból egy ilyen gépet,nagyon jókat olvasok róla,mire kell odafigyelni nála?Motorszámot hol találom rajta ha egyáltalán van mert azt olvastam, hogy a Japán belpiacos motorokon nem mindig van.
Eladtam az 1300-ast és megmaradt egy gyári első fékbetét,egy első lánckerék és egy olajszűrő.Bontatlan csomagolásban,számla is megvan!A betét 30000 volt a lánckerék 16000,ha valakit érdekel írjon,biztos megegyezünk!
Véleményem szerint benevezhetsz. Nekem egy fejidom nélküli CB 1300 van nagyjábol hozzád hasonló paraméterekkel rendelkezem és simán elbírok vele. Ha már gurul akkor kezes bárány! Tologatni nem könnyű,de azért nem vészes.
Egy olcsó tipp: Ha jól tudom H4-es izzó van benne. Ennek van 3 lába. Meg ér egy próbát,ha egy ilyen izzonak lereszelsz a három lábából a megfelelő oldalon ( ha csatlakozó felől nézed minden láb bal oldalábol) elképzelhető, hogy egy szimmetrikus fény terítési képet kapsz. Ez elsősorban neked lesz jó mert nem fogod vakítani a szembe jövőt,a vizsgán meg nem hiszem hogy kiszurják a lámpán az E norma hiányát ( ha már megtették,vidd máshova,bár nehezen tudok elképzelni ilyen lelkes vizsgabiztost)
Van egy illető Tapolcán, akinek van 1 v. 2 törött SA-ja, arról árusít mindenfélét.
Egyébként meg nem vagyok biztos benne, hogy másképpen asszimetrikusan világít az első tompított lámpa. Legalább is nem emlékszem, hogy amikor izzót cseréltem, valami speciális cucc lett volna benne.
Talán érdemes lenne lekérdezni valami online elektronikus alkatrészkatalógusból, hogy van-e balos és jobbos első fényszóró...
Nem tudjátok honnan lehetne ideiglenesen vagy véglegesen szerezni/vásárolni CB1300SA-hoz (2006 januári) lámpát? Én Angliából hoztam be és nem engedik át a műszakin, mert - tudod - ott a baloldali közlekedés miatt balra világít a lámpa és nem jobbra, mint Európában.
A gyári lámpa 120.000 lenne + munkadíj és azt nem tudom kifizetni, sokallom is.
Csak a vizsgára kellene illetve ha elérhető áron lenne, akkor véglegesen.
Tudjátok, a CB1300SA az fejidomos, szóval nem olyan egyszerű ilyet lámpát szerezni, és a szerelés sem olyan sima, mint a sima CB1300-nál.
Esetleg tudtok valami magyar CB1300 fórumot? Onnan kérhetnék tanácsot.
haliho tudtok valamit a cb1300s jövőjéről? 2011-re semmi info nincsen, a csupaszt már nem gyártják és az az érzésem, hogy a félidomos is eltűnik... jönne az utód? tavasszal tervezek egy 2009-es euro3-as 1300s-t, még a fehér-vöröset, hátha sikerül majd találni. de ha jön az utód.. jó lenne tudni valami infot, de semmit sem találok.
Nem is elsősorban a kinézet miatt döntöttem a cserén (bár az is közrejátszott), hanem nekem egyszerűen túl halk. Zavar, hogy egyáltalán nem hallom a hangját.
A Campbell állítólag pont megfelelően hangos alapból (a "furulyákat" nem akarom kiszedni, mert állítóleg kilazulhatnak).
...hát, elég karakteres dizájn ez a Campbell dob. Nehéz lesz elhitetni az asszonnyal, hogy ez az eredeti és biztos rosszul emlékszik, mert ugye "ez" mindig is ilyen volt :)))
Magam is sokat bajlódok ezzel a cserélni-nemcserélni dologgal. Néha tetszik az eredeti nagy böszme "hurkatöltő", néha meg azt gondolom, hogy "csaklekéneeztcserélni".
A hangjával is hasonlóan vagyok. Ha hosszú útra megyek (és általában így teszek) akkor jó, hogy nem fáraszt egész nap a motorhang, elég szélzaj van a sisakban így is. (Össze vagyunk "drótozva" az utasommal, és így hallom az ő sisakzaját is.)
Néha azonban vágyom rá, hogy pl. mikor kanyarkijáratban nyitom rá a tüzet, akkor halljam is a nyomatékot, ne csak érezzem.
Mostanában azt csináltam, hogy szigorúan helyi használatra (ez 2-3 alkalom / idény) lekaptam a dobot indulás előtt és igy illegáliskodtam a városban. Persze próbálva a jóízlás határain belül maradni.
Az volt a meglepő ebben a hangtompító néküli üzemmódban, hogy Kb. 3000 fordulatig óvatos, egyenletes gázkezeléssel még így is halk tud maradni (mégis csak egy Honda). Azonban a kövérebb gázfröccsökre vagy méginkább a motorfékes üzemben sátáni :)) hörgések jönnek elő belőle.
És még valami; kipufogódob nélkül -2000-3000 fordulat között - érezhetően gyengébb a teljesítmény. (Efölött nem próbáltam, mert akkora barom azért nem vagyok:))