Bátran választhatod, de szvsz semmi extra. A katari átszállás elég gagyi, a gépek nem mennek oda a terminálokhoz, hanem egy hatalmas téren parkolnak, kissé fapados feeling. Én nem éreztem azt, hogy ez mitől lenne ötcsillagos légitársaság, de nem is volt rossz. Igazából egy kicsit többet vártam, de abszolút korrekt.
Sziasztok! Készülök egy nagyobb útra és kiszemeltem magunknak a Qatar-t. Szeretnék kapni velük kapcsolatban hasznos információkat és tapasztalatokat, hogy bátran választhatóak-e vagy inkább más légitársaságban érdemes gondolkodni. Vegyes dolgokat hallottam, olvastam róluk. Aki már utazott velük, kérem segítsen. Előre is köszönöm!
Harmadszor utaztam qatarral Dohába. Soha többé. Kicsi gép, borzasztóan keskeny folyosó, és ami a legrosszabb: segítőkészségből egyes stewardesek. Bunkók! Mindhárom alkalommal ilyen volt. Borzasztó csalódás. Legközelebb visszatérek a jó öreg Lufthansához, ott a gép is 2 folyosós, és nagyon kedves, segítőkész a személyzet!!!
A Sólyom festésének tervezői körülnézhettek volna a Qatar háza táján. Talán kicsit megihlethette volna őket, mert láthatóan nem volt bennük sok fantázia a tervezéskor.
A Vasarcsarnokban (BP, I. szamu, Fovam ter) Thai napok vannak a heten. A Qatar Airways-nek kulon standja van, stewardess-szel, modellekkel, plakatokkal. :)
Qatar akció családosoknak: gyerekeknek csak az adókat és illetékeket kell fizetni.
Offer valid on qatarairways.comValid on Qatar Airways operated flights onlyBook one adult ticket and pay taxes & surcharges for up to two kids (children or infants) - or - Book two adults tickets and pay taxes & surcharges for up to four kids (children or infants)Purchase by: 27th August 2011Outbound travel is valid 1st – 31st August 2011 and all travel to be completed by 31st August 2011.Valid for Economy Class travel onlyValid from select cities on the Qatar Airways global networkEligible destinations: Abu Dhabi, Aleppo, Amman, Bahrain, Beirut, Damascus, Doha, Dubai, Kuwait, Muscat and RiyadhNot valid for purchase from the following countries: Australia, Bahrain, Greece, Iran, Japan, Jordon, Kuwait, Lebanon, Oman, Qatar, Saudi Arabia, Syria, Turkey & the UAESeats are limited and are subject to availabilityOther conditions apply, please review at the time of booking
Nem a megszívásról van szó igazából. Nyilván lehet velük egyezkedni, ahogy a BA-val is lehetett sztrájk idején. De azt hiszem döntöttem is. VIE-t amúgy is jobban kedvelem mint ezt az elcseszett lisztferihegy budapest skykúrt élményterminált. Inkább nekik adom a pénzem:)))
Szeritnem foglalj nyugodtan, kizárt, hogy megszívnád!
És ha netán mégse megy BUD télen, szerintem ők fognak a legjobban örülni, ha elfogadod a VIE indulást helyette. Mert nekik az nem kerül plusszba, minden más meg abba kerülne.
Kedves Joel! Ha jól csicseregnek a "madarak" a Liszt Ferenc téren a TK csak azért nem jön "nagyvassal" mert az érdekek azt kívánják ne engedjék nekik ... QR-nek lehet jönni szélestörzsűvel,de fel kell,hogy fusson a booking rajta.Jelenleg a cargo nagyobb bevételt mutat ( a jövőre nézve ) mint az utasszám! (Pl: a Lufi sem azért jár ALA-ba mert vannak rajta 65-en,hanem mert tele a pocakja áruval. )
Teged honnan eresztettek ki? A QR miert ne szallitana el, ha esetleg netan valamiert meg is szuntetik a budapesti jaratuk? Meg a legrosszabb esetben is visszaternek a regi modszerhez, Malev feeder Milanoba, Romaba, Athenba vagy esetleg Munchenbe, es onnan tovabb.
250k-t meg nem tudom mire adsz ki, annyibol a vilag tulfelen levo, nem a legolcsobb Tahitire el lehet menni...
Én nem bízok abban, hogy egy 5*-os légitársaságnak megéri ez anyagilag. Lehet h 5 év múlva igen, de sztem most nem. Igen, én is tudom, h szept. től napi 1, és azt is tudom, h pedzegetik a 332 v. 333 variációt bizonyos napokra, ugyanakkor állítólag Hardy azt mondta, h egyenlőre 333-at nem fogad ferihegy menetrendszerűen. Nem bírják kiszolgálni. A Turkish is pedzegette a 333-at, de kategórikus nemet kapott rá. Úgy néz ki a menetrend szerint típusok max. 332, 763. Valamiért a BP Airport nem enged nagyobbat menetrendszerűen. SZóval nem tudom mit csinál ez az idióta reptér pontosan, de ha már kiadok 250K a repjegyért, nem szeretnék idegeskedni, h mi fog történni. Azt gondolom, h a Qatar, VIE-re repülni fog jövőre is. HOgy BUD-ra? Fene tudja.
Nekem lenne egy kérdésem. Szerintetek, ha veszek 2 jegyet BUD-DOH-SEZ re, mindezt 2012 februárra, és mondjuk pl. októberben a Qatar lelép BUD-ról, vajon milyen feltételekkel tudom átteni mondjuk VIE-DOH-SEZ-re? A jegyet mindenképp megveszem, igazából a kérdésem csak az, h érdemes-e kockáztatni a BUD indulást, v jobb ha egyből VIE indulással veszem?