Elnézést a két n-ért! Azért nyitom a topikot, mert rövid tevékenysége alapján - szerintem - leszögezhetjük: az államtitkár asszony sok vidám percet fog szerezni nekünk az elkövetkezendő 1-2 évben. Tovább nem sajnos.
Öt Fidesz-KDNP-s képviselő jóváhagyta a menedékkérők kötelező újraelosztását az Európa Tanács tavalyi ülésén. Kövér Lászlónak nem szóltak erről. Tovább »
Sajnos néhány nagyokos fejében felmerült a gondolat (szerintem kint látták valamilyen céges bemutatón), hogy az informatikában a gyerekeknél levő méregdrága és nagytudású eszközöket kellene felhasználni.
Hűde milyen izgalmas órákat lehet így tartani, és motiválhatók a gyerekek.
Az ilyen cikkek végkifejlete többnyire az, hogy a tanárok alkalmatlanok erre. Az csak néha szerepel elbujtatva a cikkekben, hogy dologhoz stabilan működő szélessáv kellene. No, de az nincs.
Tudom, szólnak a 7-8-os gyerekeknek, meg néhány apukának, aztán összedobják.
" 4 év tanítási tapasztalata van összesen, mert 6-7 évvel a nyugdíj előtt máshová már nem vették fel, gondolom ebből látható, hogy 3-4 éve van már csak nyugdíjig. Gondolom kezditek sejteni hogy mi van: igen, a kora miatt jóval a középkorú kollégák felett keres, és ráadásul most még a ped II is megkapja teljesen ingyen, és bérmentve, minősítés nélkül (ami amúgy sem tudott volna megcsinálni)."
Nem néztem utánna, de szerintem 4 év tanítási tapasztalattal nem kapja meg a ped 2-t.
Ha igen, akkor az nagy hiba.
" Ideje lenne felhagyni azzal a komcsi szemlélettel, hogy a bér egyedül a kortól függ, esetleg a papír minimálisan befolyásolja."
Enélkül a szó nélkül is értelmes a mondat, és akkor még a lényeget is érintené!
Esetleg az "egyenlő munkáért egyenlő bért" is előjöhetne. Mert az is igaz.
Ezt a lépés(eke)t most nem értem, a digitális analfabetizmusba zuhan az ország. Igen perverz már az az ötlet is, hogy majd a matektanárok tanítják az excelt mert náluk kell (hülyeség, nem igaz), a magyartanárok meg a word-öt mert abban írnak a gyerekek (még nagyobb hülyeség), de hogy a powerpointot a töritanárok...
Ugyan most meg leszek kövezve, de ezt tartom az eddigi egyetlen előremutató lépésnek. Ideje lenne felhagyni azzal a komcsi szemlélettel, hogy a bér egyedül a kortól függ, esetleg a papír minimálisan befolyásolja. Az, hogy hogyan dolgozol pedig abszolút nem.
Hogy mondjak példát, van olyan szakmai tanár a szomszéd iskolában, aki konkrétan hónapokon át 1-2 napot dolgozott hetente csupán, mert a nagyon hátrányos helyzetű diákjai nem jártak be órára, amiből volt neki 5-6, az igazgató meg magasról tesz rá, ugyanis ha kirúgja a hiányzó gyerekeket, akkor nem marad diák az iskolában, akkor meg neki sem lesz helye. Na a lényeg, hogy többek között az illető "kollégának" 4 év tanítási tapasztalata van összesen, mert 6-7 évvel a nyugdíj előtt máshová már nem vették fel, gondolom ebből látható, hogy 3-4 éve van már csak nyugdíjig. Gondolom kezditek sejteni hogy mi van: igen, a kora miatt jóval a középkorú kollégák felett keres, és ráadásul most még a ped II is megkapja teljesen ingyen, és bérmentve, minősítés nélkül (ami amúgy sem tudott volna megcsinálni).
Na, szóval akkor mondjatok ettől jobb motiváció-romboló eseményt? Én meg ezek után írjam a portfóliómat, igaz? Jó hogy nem még Ő jön minősíteni.......
Én minden tanárnak minimálbér+teljesítménybér alapú fizetést adnék. Ha Angliában lehet minden évben mérni a gyereket, hogy meddig haladt, akkor nálunk is lehet. Ideje lenne már, hogy azt nézzék, ki hogyan dolgozik, nem azt, hogy mióta tudja túlélni a gyerekeket.....
Balog "Szólt arról is, hogy a kerekasztal azt javasolja, a béremelés utolsó, 2017. szeptemberi része differenciált legyen, amiről az iskolaigazgatók és a tankerületi vezetők közösen döntenek majd. Ezt a felvetést a kormány támogatni tudja - jelezte."
Ennyit a mocskos kerekasztalukról... Balog kitalálja, Balog támogatja.
Miben áll majd a differenciálás? Kevesen sokat kapnak, sokan meg keveset?