Én csupán a kérdésre szerettem volna válaszolni a videóval ahol látszik a vezérlés milyensége, minden máshoz nem tudok hozzászólni, nem az én szakterületem.:)
Apróság, de szvsz saját magaddal jobban kitolsz mint a mögötted állóval, de nekem mind1. Mindenki arra locsolja el a pénzét amire akarja, én meg általában ráérek.
Melyiknek nyitogatja többször 'zember a gépháztetejét? Ha a haszongk-val többet mennek - hogy termelje a hasznot :) -akkor célszerűan azzal matatnak többet.
" Nekem a műszerfali kárpitozás igényesebbnek tűnik, az a dustiban occsóbb..."
A két autót egymás mellett állva összehasonlítva pont a fordítottját állapítottuk meg, kicsit igényesebbnek tűntek a Dusternél ( Prestige )beltéri műanyagok, első ajtók bőrszerű betétei a könyöklővel együtt, középkonzol ötletesebb stb.
A Joggerban a műanyagok valahogy "egyszerűbbnek" tűntek, de ezt nem rossz értelemben értem, első nézetre ezt éreztem, az autóval egyébként, ahogy írtam minden rendben.
Azt viszont megállapítottam, hogy a Daciánál a spórolást magas szinten űzik, sok az egyszerű, de hihetelenül praktikus, ötletes megoldás.
Pl. Jogger alap 16"-os lemezfelnije, ami úgy néz ki, mint egy alufelni, még közelről nézve sem látható, hogy az lemezfelni, lehajoltam úgy néztem, csak egy "alufelnit" láttam pedig az nem az.:)
Az autó közepe alatt végetérő kipuffogócső pedig spórolás magasfokon űzve.:)
Családba bekerült egy 7 személyes Jogger, ma ültem benne, hát hely van benne bőven, kissé puritánabb a Prestige Dusterhez képest, de szinte majd ugyanazok vannak benne, mint a Dusterban, de érezhető a spórolás, több benne az egyszerű műanyag.
Könyöklő olyan vastag, mint a kígyóuborka sofőrülésből lehajtható, csak 1 személynek mivel vékonyka.
2018-as Dterben is ilyen a könyöklő. Nekem a műszerfali kárpitozás igényesebbnek tűnik, az a dustiban occsóbb...
Sajnos csak 3 hengeres bezinessel vehető, tapasztalat még nincs tegnap lett átvéve, 13 km van benne.
Jó lesz az! Szintén bejáratosdist játszott a 3hengeres, majd 3000 után bővült a ménes. Majd mondjad nekik.
Amúgy nagyon pofás mindenhonnan, hatalmas hely mindenhol, beültem "magam mögé" a térdem nem érte el a sofőrülést, csomagtér hatalmas, főleg ha ki van véve a 2 pótülés.
Direkt megmutatták a spórolás következő áldozatát.....o.k, hogy Dacia + olcsó....de a kipuffogó véget ér az autó közepe alatt, és balra fordulva pöfög kifelé....megspóroltak vagy 1 méter csövet.:-)
Nem olcsó, sportkocis :)
Motorháztető kézzel pálcikával kitámasztós, ettől függetlenül az autó teljesen rendben van.
Isuzuban is ilyen, pinpongasztalnyi géptetővel. Férfias, nem occsó :)
TCe 130, kattanás után alig 6 liter megy még bele.
Ma is tankoltam, BC átlag 8.3-at írt én 8.2-t számoltam, ahogy ezelőtt is írtam, csupán néhány tized az eltérés saját, és a BC számítása között.
Családba bekerült egy 7 személyes Jogger, ma ültem benne, hát hely van benne bőven, kissé puritánabb a Prestige Dusterhez képest, de szinte majd ugyanazok vannak benne, mint a Dusterban, de érezhető a spórolás, több benne az egyszerű műanyag.
Könyöklő olyan vastag, mint a kígyóuborka sofőrülésből lehajtható, csak 1 személynek mivel vékonyka.
Sajnos csak 3 hengeres bezinessel vehető, tapasztalat még nincs tegnap lett átvéve, 13 km van benne.
Amúgy nagyon pofás mindenhonnan, hatalmas hely mindenhol, beültem "magam mögé" a térdem nem érte el a sofőrülést, csomagtér hatalmas, főleg ha ki van véve a 2 pótülés.
Direkt megmutatták a spórolás következő áldozatát.....o.k, hogy Dacia + olcsó....de a kipuffogó véget ér az autó közepe alatt, és balra fordulva pöfög kifelé....megspóroltak vagy 1 méter csövet.:-)
Motorháztető kézzel pálcikával kitámasztós, ettől függetlenül az autó teljesen rendben van.
Érdekes, a benzinesé is ennyi. Régebben legalább 1000-1500 különbség volt egy hasonló teljesítményű benzines és dízel autó fordulatszáma között egyforma tempónál.. Egyre jobban hasonlít a benzines és dízel karakterisztika.
"Carpathian special" = hogy tovább bírja a Kárpátokban :-))
pótfényszóró + haspáncél; "rendes" slusszkulcs.
120 km/h-s sebességről tudok nyilatkozni egyértelműen, ott 2500/min a főtengely fordulatszáma
110-nél ~2200
130-nál ~2700 vagy kicsivel felette,
Ma már autópályáztam vele, zömmel 120-szal mentem, a gépkönyv a bejáratásra 2500-as fordulatot enged; ( azért akadt 1-2 helyzet, amikor 3000-ig felszaladt )
Ez egyébként miért jó? Nekem azért egy-egy kiürült tank után meg kell állnom, még a zabagéppel is 600km(~6 óra) egy huzamban és akkor egy tankolás is belefér.
Csak közvetlenül hosszabb távú utazás előtt használom ezt a módszert, mert - egyébként - a felmelegedő és jelentősen kitáguló benzin kinyomja magát a tartályból, ami veszélyes és értelmetlen.
Ténylegesen pepecselős feladat és türelemjáték a "csepegtetős" tankolás, ezért többnyire éjszaka csinálom, olyankor nincs mögöttem kétszáz idegbeteg autós.
Az autóhoz kellett volna kapnod egy A4 lapot a karbantartási tervvel. Ezen rajta van szervízelési igény kilóméterre és időre is lebontva. Ha nincsen ilyen alvázszám alapján márkakereskedésben tudsz ilyet kérni.