Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2022.06.16 0 0 59997

Ó, lesz még egy csomó nélkülözhetetlen fejlesztés.  😀

Előzmény: TgY (59995)
augur87 Creative Commons License 2022.06.16 0 0 59996

Arra leszek kíváncsi, hogy a vevőknek mennyibe fog fájni ez az "új arc".

Nincs ingyen kenyér az tuti.

Előzmény: TgY (59995)
TgY Creative Commons License 2022.06.16 -1 0 59995

"Holnaptól már a friss arcú Daciák rendelhetők, év végére várhatjuk belőlük az első példányokat"  - egy vacak embléma csere miatt tovább lassul a szállítás ?

Előzmény: aMedveTovábbraIsNapozik (59994)
aMedveTovábbraIsNapozik Creative Commons License 2022.06.16 0 0 59994

Ezt a logót már jó ideje megszellőztették. 

Konkrétan azt az egyet látom, ami a kormányon van, a többi csak kívül, azt meg más nézi, az meg hol érdekel ?!?!?😎 

A kormányon amúgy kifejezetten béna a felirat elég lett volna a DC embléma szerintem.

Előzmény: TgY (59992)
madyson Creative Commons License 2022.06.16 0 0 59993

Köszi mindenkinek a hozzászólásokat gumi ügyben!

TgY Creative Commons License 2022.06.16 0 0 59992

Hát igen, ezután mivel nyitom a sört ? Biztos sokat spórolnak is, ezután kevesebb kék festék szükséges ....

 

Előzmény: aMedveTovábbraIsNapozik (59990)
saválló Creative Commons License 2022.06.16 0 0 59991

Ez magával hozza az áremelkedést is, megint.

Előzmény: aMedveTovábbraIsNapozik (59990)
aMedveTovábbraIsNapozik Creative Commons License 2022.06.16 0 0 59990

Szóval ezért volt csak készletről az eddigi model:

 

https://www.autonavigator.hu/cikkek/osszes-modelljet-lecsereli-a-dacia-uj-arcot-kapnak/

 

A kheki szín menő, a bigster tanulmány volt ilyen asszem...

 

 

Én kifejezetten imádtam a sörnyitót, pontosan 7 db-ot találtam belőle az autón 😎 (eleje, háta, kormány, 4 felnikupak). 

Van még másutt is dacia embléme szerintetek?

 

aMedveTovábbraIsNapozik Creative Commons License 2022.06.16 0 0 59989

"Úgynevezett tesztek akadnak, amik még jobban bevisznek az erdőbe. :D "

 

Igaz. S azt is írtam már, ha teljesen hiteles is a teszt, akkor sincs infóm az utána következő 2. évben milyen lesz, mennyire keményedik fel az abroncs. Tapasztalatom szerint a HídKő márka pl kiemelten romlik, ridegednek mint a fene...

Szóval erdő a javából...

 

Előzmény: peterssen (59984)
dokeee Creative Commons License 2022.06.16 0 0 59988
Jó a fenét, maximum elviselhető.
Előzmény: peterssen (59987)
peterssen Creative Commons License 2022.06.16 0 0 59987

AT többnyire jó aszfalton, a bajok az M/T-vel kezdődnek. :D

Előzmény: dokeee (59986)
dokeee Creative Commons License 2022.06.15 0 0 59986

Én tényleg elvagyok a gyári Continental-lal, tavasszal mocskos nagy sárban elkavartam vele, olyanban átlagmarha sose jár, a kipörgésgátlót ki kellett kapcsolni, mert teljesen elvette a teljesítményt, pörgő kerékkel azért kiszórta a sarat, ha totál offroad-ra használnám, akkor tényleg vennék valami AT-s gumit, de az meg aszfalton kurvaszar.

Előzmény: peterssen (59984)
peterssen Creative Commons License 2022.06.15 0 0 59985

Az egyik facebookos Duster csoportban van egy pogácsás autó, nem panaszkodott a gazdája. Rá lehet kérdezni esetleg.

Előzmény: aMedveTovábbraIsNapozik (59983)
peterssen Creative Commons License 2022.06.15 0 0 59984

Ezt mindenkinek sajnos magának kell összematekozni, nem sok segítség van. Úgynevezett tesztek akadnak, amik még jobban bevisznek az erdőbe. :D  Tökéletes megoldás meg nincs, kompromisszumok vannak. 
De hogy mondjak olyan gumit amivel nem voltam megelégedve: 1.) a D1-ekhez adott gyári (négyévszakosnak hazudott) gumik, Continental, Michelin (a mostaniakhoz nem tudom mit adnak) 2.) Yokohama Geolandar AT - ez télen vérzett el 3.)  Még volt valami elhibázott nyárigumis próbálkozásom, de nem jut hirtelen eszembe mi. :) 

De hirtelen elő fog állni 15 ember, akik rettenetesen elégedettek voltak a gyári gumikkal és kilenc másik, akiknek legjobb éményeik a Geolandarral voltak. Nehéz dolog ez. 

Előzmény: aMedveTovábbraIsNapozik (59982)
aMedveTovábbraIsNapozik Creative Commons License 2022.06.15 0 0 59983

Ma láttam egy "ültetett" dustert, második gen. Asszem a kerekei voltak nagyon minik, számomra elég hülyén festett a seggét az "aszfalton húzva".

 

Emelőpogácsát épített már be valaki?

aMedveTovábbraIsNapozik Creative Commons License 2022.06.15 0 0 59982

Nos így visszaolvasva mindenki elégedett a sajátjával. Mondhatom sokat segítettünk a választásban 😎

Előzmény: peterssen (59981)
peterssen Creative Commons License 2022.06.15 0 0 59981

Opsz, ez nem a négyévszakos gumi fotója... :D Rossz képet töltöttem fel. 

Előzmény: peterssen (59980)
peterssen Creative Commons License 2022.06.15 0 0 59980

Attól függ mire kell. Nekem ez volt a megfelelő kompromisszum. Télen-nyáron-úton-susnyásban. Egy gond van, hogy nem nagyon lehet mostanában beszerezni. Cooper Discoverer at3 4s. 

De ha csak országúton jársz, akkor máshol az igazság. Ha meg nagyon sokat odakinn, akkor meg valami durvább M/T minta.

 

Előzmény: madyson (59962)
Spriccpumpa Creative Commons License 2022.06.15 0 0 59979

 

 De, én biztosan.

Valószínűleg sokan mások is, mert a szükség, a kényszer nagy Úr ám, ha el akarok jutni a célomhoz és ehhez megfelelő, (akár szélsőséges), felszerelés kell, akkor azokat használom.

Előzmény: aMedveTovábbraIsNapozik (59977)
Spriccpumpa Creative Commons License 2022.06.15 0 0 59978

 

 Az enyémeken a nyári és a téli is Barum.

Természetesen, nem ugyanaz.

Az elvárásaimat teljesíti, nekem pont megfelelő.

A Malacon, nyáriként még a gyári szerelésű Continental-ok vannak, de már a végüket járják, elkoptak ugyan de még nem avultak el.

Jövőre azokat is Barum-ra cserélem.

Előzmény: madyson (59962)
aMedveTovábbraIsNapozik Creative Commons License 2022.06.15 0 0 59977

Szőlőbe utánfutós ladával eső után esélytelen volt feljutni, így mindig volt két kopott, de hólánccal szerelt kerék az utánfutón. Egyszerűbb volt kereket cserélni a domb alján, mint az akkor hóláncokkal bíbelődni. Se suv, se 4x4, de működött 😎 Ma már nem hiszem, hogy bárki nekiállna ennek...

Előzmény: Rumcice (59974)
Garfield007 Creative Commons License 2022.06.15 0 0 59976

Csatlakoznom kell, egy jobb 4 évszakossal és a 4x4-gyel a legtöbb mostani földúton, erdészeti úton el tudsz menni, ha mégsem, az már nem a gumi hibája lesz. Ha offroadozni akarsz, ahhoz meg nem 4 évszakos kell.

Előzmény: madyson (59962)
Garfield007 Creative Commons License 2022.06.15 0 0 59975

Ha teljesíti a minimum téli gumikra vonatkozó elvárást(4mm!), van rajta M+S és/vagy hegycsúcshópihe, akkor jó vagy és a biztosító sem köt bele. Minden európai országban elfogadott, nincs vele gond.

Előzmény: TgY (59970)
Rumcice Creative Commons License 2022.06.15 0 0 59974

Miért? Régen is voltak földutak. De most már ott tartunk, ha valaki havonta 100 métert megy földúton, akkor ahhoz minimum összkerékhajtású SUV-ot kell, mert jajj mi lesz, ha egyszer kipörög valamelyik kerék. Életveszély, tömeggyilkos, világvége.

Előzmény: Törölt nick (59967)
saválló Creative Commons License 2022.06.15 0 0 59973

A szomszédban pl. ez a hivatalos leírás:

https://www.oesterreich.gv.at/themen/freizeit_und_strassenverkehr/kfz/10/2/Seite.063100.html

 

"

Egy abroncs csak akkor minősül téli guminak, ha az "M+S", "M.S." vagy "M&S" vagy további hópehely jelzéssel vagy csak hópehely jelzéssel van jelölve. A négyévszakos gumiabroncsok ezért csak akkor használhatók téli abroncsként, ha rendelkeznek ilyen címkével.
A speciális gumiabroncs csak akkor minősül téli guminak, ha „ET”, „ML” vagy „MPT” jelzéssel rendelkezik. "

Előzmény: TgY (59970)
aMedveTovábbraIsNapozik Creative Commons License 2022.06.15 0 0 59972

Ha rajta van a 3hegycsúcs + hópihe, akkor biztosan jó télen is. Én rákérdeztem, az ilyen 4 évszakos az évszaknak megfelelő abroncsnak minősül.

Egyébként foglalkoztata kérdés, hogy mérlegelne ma egy felkeményedett 5 éves noname 2 mm-es nyári gumi és egy zsírúj prémium 4 évszakos között ? Mindkettő előírásnak megfelelő.

 

 

Előzmény: TgY (59970)
aMedveTovábbraIsNapozik Creative Commons License 2022.06.15 0 0 59971

Nehéz a választás, az ember max 1-2 típust tud élőben összehasonlítani - miután megvette. Kénytelen a netre hagyatkozni, meg arra, hogy melyik újságíró mennyit hazudik ki tudja mennyi pénzért.

Gondolom ezért kérdezgetjük egymást.

 

Saját szubjektív tapasztalat: 

- hóban alig járt, mert nincs itthon tél. Amikor igen, elintuld, megállt, kanyarodott.

- kopásállóság szerintem jó

- nyáron melegben fehér aszfalton forszírozva nyikorog

- esős, vizes úton elégedett vagyok vele.

- melegben nem kenődik,

- egy normál abroncsnál hangosabb nagyobb tempónál de úgysem hallom a muzsika miatt.

- dimbes-dombos földúton, vizes füvön, autó tetejéig sáros "csapatással" nem akdtam el még vele.

- egyszer kellett nádat aratnom, bokrot nyűnöm - kiolvadt a felső 5 cm, alatta jéggé fagyott talaj, teljesen sík szántóföldön 5 cm mély pocsolya marasztalt. Az enyém 2WD összekrék vélhetően kikapta volna onnan is.

- fékút nyilván hosszabb mint egy sima nyárival de én nem érzem.

 

 

Előzmény: aMedveTovábbraIsNapozik (59969)
TgY Creative Commons License 2022.06.15 0 0 59970

Esetleg van infótok arról, hogy ahol kötelező a téli abroncs, vagy esetleg baleset részese lennél, hogy viszonyulnak a 4 évszakoshoz, ill. mi a biztosítók hozzáállása ?

Előzmény: aMedveTovábbraIsNapozik (59969)
aMedveTovábbraIsNapozik Creative Commons License 2022.06.15 0 0 59969
Előzmény: Törölt nick (59968)
Törölt nick Creative Commons License 2022.06.14 0 0 59968

Három éve túrom a négyévszakos választékot, és mindig ennél kötök ki. 🤔

Előzmény: aMedveTovábbraIsNapozik (59965)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!