Üdv! Most van először problémám a Dusteremmel. 3,5 éves 1.5 diesel. Nem megy az utastéri ventillátor az 1,2,3 fokozatban, csak a 4-ben. Van tippetek mit nézzek, mi lehet? Járt így valaki? Előre is köszi!
Én sem tartom semmire sem a 30 ezres olajcsereintervallumot, a családi autó is lehetne 30 ezres cserén, de én inkább 15 ezrenként cserélek olajat, bőven 400 ezer fölött még mindig nem eszik olajat sem.
Igen, nem sokra mennék vele az biztos, évente én is le tudom cserélni az olajat nem aranyárban mérve, aztán megy a pecsét miatt a 2 évesre, oszt ennyi.
Gázos? Sosem volt, nem is lesz...nem az én világom, valakinek biztosan bejön, de az nem én vagyok.
Diesel ugye, főleg újban nem játszik a DPF miatt, marad a benzines.
Volt jónéhány éve ( a Fabia előtt) 1.6 szívóbenzines próbálkozásunk kimondottan rövid távokra..mertugyeazsosemromliekelésvárosbanazalegjobb...hát undormány volt a javából, nem is ment, hangos volt, megbízható sem volt, és zabált 12-14 litert csak városban + rengeteg olajat.
Utána jött a megváltás a diesel Fabia, szinte semmi probléma, jól is megy a kevésnek hangzó 80LE ellenére, persze van vagy 1140 kg.
De hát eljárt felette az idő, jön helyette benzines Duster, a többi majd idővel elválik.
O.k, 5 évre ez a teljes szervízköltség, mármint a sima olaj+ szűrőcserék?
Nemtom ennyit megér-e nekünk, 2 évente szervíz, a 30 ezer sosem fog összejönni 2 év alatt, talán dupla annyi idő után.
Értem, az ár, ha történetesen a gyár emel akkor azt nyilvánvalóan majd mindig továbbadják a vevőnek nem a kereskedés nyeli be.
Hiszen árengedményt ( Dacia) sem adnak, feltételezem kicsi az árrés vagy minek úgy is visznek mindent ami mozdítható.
Tegnap is a legrámenősebb ( nem erőszakos ) értékesítő többször is közölte, nincs árengedmény semmi sem, miért is lenne, ők listaáron tudnak mindent eladni, ráadásul úgysincs elég autó, ezért ami van készleten azt "erőltetik", mert Sz.fehérváron nem is 1 volt készleten.
Csupán nem jött össze az a kondfiguráció ami nekem kellett volna, motor, szín lett volna, de összkerekes nem kell, diesel meg főleg nem, hiába vgyok dieseles évtizedek óta.
Változnak az idők, a jelenlegi 1.4 PDTDI kisautó ( Fabia kombi ) még nem DPF-es így semmi baja sincs a sok rövidtávtól, olajcserétől olajcseréig egy csöpp olaj nem fogy, de ennek ellenére mégis benzinst veszünk ugyanarar a célra, halani kell a korral...mertugyepfújjdieselvan.
Árlistát nem néztem annyira részletesen,csak a konfigurátorral "terveztem" meg amire szükségem volt.
Gondolom átvétel előtt tájékoztatnak egy s más dologról, lehetőségről.
Ez az 5 éves szervízcsomag milyen árban is van?
( biztos, hogy olvastam már itt, hiszen régóta olvasom a topikot, de miért is szóltam volna hozzá Duster nélkül?)
A renault hungáriára értem. Nyáron rendelt autót decemberben kaptam meg, rendeléskori áron, pedig alaposan elmászott az árfolyam és árat is emeltek közben.
Most állítólag aláíratnak már olyat, hogy nem akkor, nem azt és nem annyiért kapod.
G+ és EasyService a neve, árlista 9. oldalán. Ráér átvételkor, vagy utána is pár hónapig megvenni.
Nekem diesel van, az 1 év/20e km. Amit nem tartok be, 10ezrenként cseréltetek olajat :)
A veszprémi kereskedesre érted? Mindegyik korrekt volt, jöttek folyamatosan az ajánlatok, volt aki kicsit késett, így lemaradt. Ma is jött ajánlat. Nem a legolcsóbb volt a győztes, hanem az aki hajlandó volt egy csöpp kedvezményre ( mint a piacon, ha nem enged megyek tovabb).
Amit említesz 5 éves szerviz az mit takar, és mikor köthető?
Az az igazság, hogy a párom 1 év alatt nem ment 7 ezer km-t sem.
Úgy emlékszem 30 ezer km vagy 2 év a szervizciklus?
Kedvezményt nem adnak, nincs, minek is mikor így is eladnak mindent aminek 4 kereke van.
Az egyik kereskedő azt mondta ha lefoglalom, leelőlegzem, de nem akarom mégse nem baj eladják azonnal másnak visszadják az előleleget, ez nem probléma mert nincs elég autó, állításuk szerint.
októberben rendeltem és március végére ígérték, ehhez képest december utolsó napjaiban hívtak, hogy lehet fizetni és vihetem.
Még a régi árlista alapján ment, és csak egy gumiszőnyeget kaptam "ajándékba". Semmilyen kedvezmény nem volt. Viszont még akkor 300 ezerrrel kevesebb volt a listaára a kocsinak.