Sziasztok! A segítségeteket kérném,adót egy golf 6 1,2 tsi motor ötödikben meg negyedikben is terhelés alatt, meg kihuzatásnál nagyobb gázadásnál enyhe remegés érezhető, de ez nem állandó probléma valamikor csinálja valamikor nem.Ezel kapcsolatosan már cserélve lett, gyertyák ,gyújtokábel, gyújtotrafó, benzinszűrő, dió héjas tisztítást is kapott, de a remegés ennek elenére ugyanúgy meg marat, de nem mindig ez a bosszantó. Hibát nem jelez cseking lámpa nem világit ,ha valakinek volt már ilyen problémája és tud valami tippet hogy mit cseréljek ki kérném a segítségét!
Van egy (2011-es 160000Km) 1.2 TSI Skoda Oktavia ami idáig rendben működött :-(.
Egy hónapja viszont alacsony fordulatról terhelésre (emelkedő-gyórsítás) rángat.
Egy-két hónapja kezdődött a problémám. Negyedik, ötödik, hatodik fokozatban, 2000-as fordulatról, ha enyhén gyorsítottam (nem padlógáz) elkezdett húzni rendesen, de aztán ritmikátlanul, nem folyamatosan, de bele-bele rángatott az autó.
Magasabb fordulaton, intenzív gyorsulásnál illetve alacsonyabb fokozatban (pl városi közlekedés) nem csinálta.
Most már, sokkal gyakrabban és alacsonyabb fokozatban is rángat. Valamint, lett még egy érdekes jelenség: Gázadásnál furcsa süvítő hang hallatszik a kabinban. (mintha a gázpedál feltekerné az utastér ventilátort :-o )
Voltam több szervizben (pl.: 2 napja a skoda márkaszervízben), és nem találnak semmit. A tipp az, hogy cseréljek gyertyát és gyújtókábelt.
(Hibakód nincs)
Alapjáraton és egyéb üzemi körülmények között patent az autó.
Olvastam a korábbi beszélgetéseket. Már eddig is nagy segítség volt, de lenne pár kérdésem. Hozzám került egy 1,8 TSI Yeti alapjáraton olajnyomás problémával, valamint elmúló és újra jelentkező csörgő motor hanggal. Kérdésem a következő: Ha a láncfeszítő károsodott, jelentkezhet-e olajnyomás probléma? A csörgő hangot, gondolom ez okozza, de az alapjáraton elégtelen olajnyomást is? a segítséget előre is köszönöm!
Sziasztok! Két dologban kérném a segítségeteket. 1.4-es Tsi Golf plus-on van. Kigyulladt az olaj visszajelző. Hidegen néztünk szintet, minimum alatt volt. Öntöttünk rá kb 1-2 dl-t, erre a lámpa elaludt, majd ismét kigyulladt, de a szint meg már a max felett volt, így nem akartunk rá többet önteni. Ötlet, hogy mi lehet a gond? Illetve a másik jérdésem, hogy hogyan tudom külön felkapcsolni a hátsó belső világítást? Csak akkor kapcsolható fel jelenleg, ha az elsők is égnek, ami nagyon zavaró a vezetésben, viszont a hátsóra meg néha szükség lenne önmagában. Köszönöm, ha valaki tud segíteni!
Van egy 2004-es 5-ös golfom és olyan gondom van, hogy elinduláskor hidegen tökéletesen működik a motor de ahogy bemelegszik, elkezd rángatni, dadogni és leáll. Ahogy kihűl megint megy normálisan, ha valaki tud segíteni kérem írjon nekem a fórumon vagy a novacomkft@gmail.hu-ra.
Van egy motorhibás 2011-es VW Polom 1.2TSi 105le CBZB motor- MTH (6 seb. kézi) váltókódos. Abban kérnék segítséget, hogy lenne egy Skoda Rapid CBZA 86le MFX (5 seb. kézi) kódos motor váltóval hozzá. Azt be lehet szerelni egy az egyben abba?
Érdemes megnézni ezt a videót és külön felhívnám a figyelmet, hogy az 1,4 TSI motorban, az 1,8 TSI-vel ellentétben, az olajos láncfeszítőn ilyen racsnis szerkezet sincs. Ott csak egy gyenge rugócska van.
Sziasztok. VW. 1.4tsi szivósor csappantyu elektromos hibát ir. A szervizben már egy hete kinlódnak vele. Valakinek nincs ötlete. Segitsévet előre is kösz.
A hang, kifejezetten előlről jön...jobb előlről. Ha járatom a kocsit és figyelem...nem jelentkezik a probléma. Nem hiszem,hogy féktárcsa lenne...olvastam az írásaitokat és ezért fogott el némi "félsz",nehogy vezérmű probléma legyen
Előre is kérlek benneteket, nézzétek el nekem,hogy ilyen kérdéssel állok elő, hisz nő vagyok. :) Vagy ne nézzétek el. ;-)
Van egy 2012. márciusi 1.4 TSI Golf kombi autónk.
25.000 km-rel vásároltuk, jelenleg 109800 km van benne.
Néhány hete feltűnt,hogy fémes hangot ad a drága... ma még inkább megfigyeltem és alacsony fordulatszámnál többször hangoztatta, valami nem tetszik neki.
Tudom,hogy ez kb. az a kérdés,hogy fáj a hasam doktor úr és találja ki, miért...de mire tippeltek, mi lehet? Milyen irányba induljak el vele,ha szerelőhöz megyünk.
Németországban élünk, nem ITT sincs kolbászból a kerítés és már volt némi bosszúságom emiatt a kocsi miatt, aminek idén jár le a Leasingje és agyalunk, ezt próbáljuk megtartani, vagy megy a levesbe. (másik autót ellenben most nem biztos ,hogy sikerül megkapnunk).
Dilemma, vajon generátorcsapágy? Netán szíjprobléma? (de akkor miért fémes ciripelő hangot ad)
Volt már itt fékösszekötő csere is 20.000 km-rel ezelőtt, beragadt hátsó fékek, emiatt komplett fék, féktárcsa csere és még néhány apróság. Fiatal autó volt (oké, most is az az 5 évével) de sok bosszúságom volt már vele. :(
Bármilyen építő/romboló kritika jöhet, az sem zavar, ha fogjátok a fejeteket, miközben olvassátok soraimat...csak tudjatok némi irányban segíteni. Kösziiiii
1.4 tsi 160 le. Teljesítményvesztés és olajfogyasztás esetén méressetek kompressziót. Ha 10 alatt van érdemes széthúzni a motort. Nálam volt 3db törött dugó. Szerencsére a hengerfalat nem húzta meg, de így is 700e felett volt a javíttatás szakszervízben. Ugye elvileg ezt fúrni nem lehet, ha meghúzza, 1,5millió körül van az új motor.
Tudom, máshol olcsóbb, de itt adtak 2 év garanciát.
A vád igaz, a vw főnöke elismerte. Nem tagadja a csalás vádját a VW vezetősége. Bocsánatot kértek. Mármint egy leleplezett csalásuk, a szennyezőanyag kibocsátás manipulálása miatt, ... de mi van a többivel?
A VW-nek volt és van ezen kívül több szemét húzása is véleményem szerint. A TSI motorok vezérlése jó sokáig vezérműlánc alapon zajlott és szerintem gyártási hiba volt benne.
Szeretném a tanácsotokat kérni abban, hogy van egy IV-es golfom 1.6-os autómata. 120.000 km.
1.
Nagy valószínűséggel még nem volt benne váltóolaj cserélve és azt a tanácsot kaptam, hogy ezt azonnal tegyem meg, ha nem akarom, hogy tönkremenjen.
2.
Az illető azt is mondta, hogy kérdezzek meg egy hozzáértőt is, mert hallott olyat, hogy kicserélték és az új olaj kimosta a rendszert majd ez után az orrán-száján (ömlött) a tömítéseknél.
-Tudnátok e ajánlani szervizt Budapesten, vagy annak a környékén, ahol ezt megcsinálják, és nem lehúzósak?
Nekem is Passat cc 1,8 Tsi Vezérműlánc problémám volt..:( Szintén 480 Ft-os számlát kaptam a kezembe a héten! 58 e Km van a kocsiban..:( Kiábrándító :(