Keresés

Részletes keresés

csfandras16 Creative Commons License 2010.05.06 0 0 79
Köszönöm!
Kitty Creative Commons License 2010.05.06 0 0 78
Szóval itt: http://www.airbus.com/en/corporate/orders-and-deliveries/
Kitty Creative Commons License 2010.05.06 0 0 77
Itt van egy felület, amin ki tudod választani a típust, ennél hitelesebb adatok biztos nincsenek sehol :)
csfandras16 Creative Commons License 2010.05.05 0 0 76
Jó estét!
Azt szeretném megkérdezni, hogy a Qantas, az Emirates és a Singapur Airlines hány A380-at üzemeltet és az Air France és a Lufthansa hányat kapnak most? Más nincs akinek lenne ha jól tudom.
mabelle Creative Commons License 2010.05.05 0 0 75
lufthansa is kezdi arulni a jegyeket az a380 -ra
Euronymus Creative Commons License 2010.04.02 0 0 74
Ez a pilóta annyira kezdő volt, hogy előtte csak kombájnt vezetett és úthengert.
Előzmény: hobe (73)
hobe Creative Commons License 2010.04.02 0 0 73
Előzmény: hobe (71)
Euronymus Creative Commons License 2010.04.02 0 0 72
Megnéztem.Ez egy borzasztó leszállás volt.Valószínű, hogy egy abszolút kezdő pilóta lehetett aki előtte csak traktort vezetett.
Előzmény: Kitty (56)
hobe Creative Commons License 2010.04.01 0 0 71
Ket gumi robbant a bal szarny alatt tegnap este Sydneyben.
mabelle Creative Commons License 2010.03.13 0 0 69
szia, ez mondjuk leginkabb az ulesrendtol fugg,ugyanazt a gepet mas mas legitarsasag mashogy ulesezi..(az azsiai legitarsagok hagyomanyosan tobbet adnak erre mint az europaiak) raadasul még orakkal gép elott is valtozhat az ulesrend foglalasoktol fuggoen.

viszont lassan kivancsi lennek a topicnyito velemenyere az a380rol, talan mar megvolt az ut?
Előzmény: david1986 (68)
david1986 Creative Commons License 2010.03.12 0 0 68
sziasztok, szerintem is kényelmesebbek a boeingek mint az airbusok. én még csak airbus a340-300-al (Swiss) és 747-400-al (ThaI) mentem de tényleg jobb volt a boeing.
mabelle Creative Commons License 2010.03.04 0 0 67
gondolom ezt hobe-nak szantad:)

mellesleg nem ertek a repulokhoz en sem, csak hasznalom oket, a youtube-n a video alatti hozzaszolasokat olvasva olyan benyomasom van hogy ez egy szandekos tesztelés es a minimalis kezosebesseg viszgalata miatt csinaljak
Előzmény: Kitty (66)
Kitty Creative Commons License 2010.03.04 0 0 66
A Discovery Science-en kb. két éve volt egy sorozat az A380-ról, bemutatták a teljes tervezési, gyártási és tesztelési folyamatot. Valamelyik részben volt arról szó, hogy a videón látható szikrázási-súrlódási problémát úgy tudták csak megoldani, hogy "levágtak" a farok aljából, mert túl mélyen volt és nem lehetett kiküszöbölni a tűzijátékot. lehet, hogy ez a felvétel még az átalakítás előtti időkből származik.
Előzmény: mabelle (64)
bkkcharlie Creative Commons License 2010.03.04 0 0 65
Én is szeretem előre kinézni és befoglalni az ülést, lehet ilyet például direktben a Qatar vagy az Eva Air honlapján csinálni. Előtte a seatgurun próbálok okosodni. A gond, hogy nincs garancia. Hiába van egy típus a repjegyen, lehet, másik típus repül aznap. Vagy két azonos géptípusnál is lehet külnböző székezés - elég mondjuk ha a WC blokk két sorral előrébb, vagy hátrébb kerül, rögtön borul az egész.

Hogy ontopic legyen, én is szívesen kipróbálnám már az A380-at. :)
mabelle Creative Commons License 2010.03.04 0 0 64
arrafele(ha jól sejtem) meg igy gyakorolnak :))

http://www.youtube.com/watch?v=mVUDMkBfds4&NR=1

on
Előzmény: hobe (63)
hobe Creative Commons License 2010.03.04 0 0 63
Nagyon úgy tűnt, hogy túl lassan gurulunk ahhoz, hogy fel tudjunk szállni, de mégis felszálltunk.

Lehet, hogy ezt gyakoroltak? :-)
Előzmény: Kitty (55)
hobe Creative Commons License 2010.03.04 0 0 62
Erre a kepre gondoltal? Ez ugyanolyan, mint a tobbi gepen. 24 orat repulni economy-n mindenkeppen q kenyelmetlen :-(
Előzmény: ropacsek (54)
mabelle Creative Commons License 2010.03.04 0 0 61
aranyalmanak, bocsanat:)
Előzmény: mabelle (60)
mabelle Creative Commons License 2010.03.04 0 0 60
eloszor seatguru most meg youtube:) de ha mar youtube akkor aranypalmanak itt van egy izelito ha még nem latta...

http://www.youtube.com/watch?v=SIOsNVkGRN4&feature=fvst
hobe Creative Commons License 2010.03.04 0 0 59
Q jo ez a harmadik kamera, a tobbi gepen csak elore es lefele van.
Előzmény: Kitty (55)
mabelle Creative Commons License 2010.03.03 0 0 58
az meg mar csak a szokasos Dubai szindroma hogy mindig elsok akarnak lenni...:) kivancsi leszek majd hogy a Thai hogy fogja berendezi be a sajatjait
Előzmény: mabelle (57)
mabelle Creative Commons License 2010.03.03 0 0 57
lol, nagyon komoly az emeleti szint:))
Előzmény: hobe (50)
Kitty Creative Commons License 2010.03.03 0 0 56
A napellenző állandó lehúzogatását én is tapasztaltam már az Egyptair-nél. Többször eljátszottunk a stuvival, hogy én felhúztam (néztem a neplementét), ő meg le. Azzal hajtottam el a végén, hogy a jegy áráért utazómagasságon azt csinálok a nepellenzőval, amit akarok.
Kitty Creative Commons License 2010.03.03 0 0 55
Tavaly júniusban utaztam A380-nal Dubai-Bangkok viszonylatban, Emirates-szel. A gép kívülről a szó szoros értelmében lenyűgöző a mérete miatt, beszállás után totál olyan, mint egy másik gép, annyi a különbség, hogy nagyobbak az ablakok. Szerintem a légitársaság B777 gépei kényelmesebbek voltak, de az eddigi tapasztalatok alapján a Boeing-ek általában kényelmesebbek az Airbusoknál, úgyhogy ezen nem lepődtem meg. Ami furcsa volt még, az a felszállási sebesség. Nagyon úgy tűnt, hogy túl lassan gurulunk ahhoz, hogy fel tudjunk szállni, de mégis felszálltunk... valószínűleg ez is a gép mérete miatt volt.
A leszállás is érdekes volt, sőt inkább feélemetes, ugyanis a pilóta úgy földhozvágta a gépet, hogy mindenki halálra ijedt tőle. Nézzétek meg, itt van.
ropacsek Creative Commons License 2010.03.03 0 0 54
Az Emirates honlapján az A380 Economy class a képeken elég jól néz ki:)
(Lehet, nem mondok újdonságot, de van, ahol lehet előre ülést is foglalni (pl. Qatar). Emiratest nem tudom, de ha érdekel, esetleg kérdezz rá.)
Előzmény: hobe (53)
hobe Creative Commons License 2010.03.03 0 0 53
Remelem nem 4 oran keresztul kattintgattal :-)
Előzmény: mabelle (52)
mabelle Creative Commons License 2010.03.03 0 0 52
ez a seat guru veszélyes ez egy oldal, elég hamar elklikkelget az ember,aztan el is ment az idő..:)) de erdemes megnezni mondjuk a singapore es az american 777-200as felallasat economyn,hmm
Előzmény: hobe (51)
hobe Creative Commons License 2010.03.03 0 0 51
Most latom, hogy az ulesek szama semmit nem jelent, a legitarsasgoknal nem egyforma a konfig. Pl. a Qantasnal van premium economy config.
Qantas A380

Singapore Air A380
Előzmény: mabelle (49)
hobe Creative Commons License 2010.03.03 0 0 50
Meg jo hogy Emirates-szel repulunk, 399 ules :-)
Előzmény: mabelle (49)
mabelle Creative Commons License 2010.03.03 0 0 49
erdekesseg kedveert megneztem a neten a hivatalos adatokat, es a singapore airlines általában sűrűbbre konfiguralja a gépeket mint a qantas, ha nem is sokkal...

az a380 náluk 471 ülésesek szemben a qantas 450 ével

és a b747 nagytávolsági nemzetkozi járatuk 375 utasférőhelyes , míg a qantasnál 3 fajta verzio létezik de a legsűrűbb is maximum 350+ a domestic ami mondjuk 412 de hat az ugye minket itt nem erint.

szoval ha a szamokat nezzuk a qantason több a hely:)

http://www.qantas.com.au/travel/airlines/aircraft-seat-map-airbus-380/global/en

vs

http://www.singaporeair.com/saa/en_UK/content/exp/fleet/fleet.jsp

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!