olyan problémámmal fordulok hozzátok , hogy van egy BMW 535 xd 2013 gepjarművem ,ami 100km/h felett ráz az autó 160 km/h -nál abba hagyja 200 felett mintha megint megjelenne a rázás csak gyorsabban mint 100 nál ugye!Voltam már vele márka szervizbe mindent rendbe találtak ;futómű rendben ,kardàn rendben (Hardy lett cserélve gyarira)új kormánymű gyári ra cserélve ,kerekek centirozva(nyáron vettem az autót és a teli kerek cserénél vettem észre a problémát) nyári kerékkel is csinálta bár az nem lett centirozva de a teli többször is a probléma megmaradt !!!
Esetleg van -e közületek hasonló gépjárműve hasonló problémával amire meg is lett a megoldás !?????
Sziasztok. Januárra van új M5-re gyártási helyem. Már kész a konfigurációm, de még tudnék rajta módosítani. A Bower & Wilkins zenén gondolkozok még, de kicsit sokallom az árát, pláne úgy, hogy a gyári Harman Kardon is egész szépen szól. Van valakinek tapasztalata vele?? Megéri áldozni rá plusz 1 milliót??
2010 F10 530d vezető ülés alatt van egy sárga csatlakozó ami szét lett húzva majd visszadugva a helyére. Ez után az autó vezető oldali biztonsági rendszer hibát dob ki és világít a légzsák visszajelző lámpa. Lehet ezt törölni valahogy?
Ez a lánccsere 1 érdekes dolog.Úgy tudom hogy az n47 és 57 motoroknak a lánckereke a főtengelyből került kimunkálásra,és nem cserélhető csak kompletten.Csak a lánc kicserélése az előző lánchoz kopott lánckerékel... Hát szerintem felvet pár kérdést
mivel bmw... és 2010 utáni a tervezett élettartam elég fontos szempont volt a gyár részéről... egyébként mindenféle banális elektromos hibára számíthatsz. pl meghal az izzító gyertya vezérlés-> nem lesz regenerálás a dpf-ben-> szervíz röhögve lehúz félmillára.
és ezek azok amiket az ember bevállal egy 300ló körüli autóval, mert nincs jobb. de miért tenné egy ilyen kicsi motor esetén? keress valami megbízhatóbb nem német márkát.
Elkeserítő egy prémium márkától, de a műanyag szívósoros /a legtöbbön az van/ sajnos a kigyulladásra hajlamos, ez viszont odafigyeléssel megelőzhető, viszont ez nem csak BMW specifikus!
Ezzel nem akarlak eltántorítani a vételi szándékodtól, mert nagyon jó kocsi, nekem is egy 2013-as F11 525D N47D20 van!
A mail címem publikus, ha adsz egy telszámot szívesen mesélek róla, ha van rá igényed!
Nem ismerem a tipust ezért a kérdés , elnézést ha nagyon láma lesz. Tankolni szeretnék “kannából” ,de a tanksapkát lecsavarva látok egy fém reteszt a betőltő nyílásban,ezt hogyan lehet kioldani? Válaszaitok előre is köszönöm.
Én annyiban tudnék segíteni mivel hasonló cipőben járok hogy ragaszkodni kell a gyári méretekhez. Történt ugyanis hogy az ugyanilyen típusú autómhoz megvettem a gyári méretű felniket 19"-os méretben (elöl 8.5Jx19 hátul 9Jx19, gyári méretű gumikkal: 245/40ZR19 és 275/35ZR19). Legalább is úgy gondoltam. Aztán miután elindultam vele néha elkezdett rángatni az autó. Az x drive rendszernek nem tetszik valami. Végül kiderült hogy a hátsó felni nem 9jx19 hanem 9,5x19-es méret. Elméletileg ez elegendő ahhoz hogy ilyen hibát produkáljon. Most jöhet a dilemma hogy milyen gumit válasszak a meglévő felnire hogy ne legyen gond az autóval :( Ha megvan a végkifejlet majd megosztom hogy más is okuljon...