Keresés

Részletes keresés

Blueplanet Creative Commons License 2010.08.15 0 0 14
A te eseted sem SEMMI 5 előfizetéssel. Esküszöm, nem hiszem el, hogy ehhez asszisztál a kompetens (impotens) hatóság, hogy nem vizsgálja felül, vagy annak idején jóváhagyott egy ilyen ÁSZF-t a telenornak. Meg azt sem, hogy ezt valaki nem támadja meg bírósági úton.
Az is biztos, hogy az összes eu-s országban, ahol jelen van ez az agyrém cég, nem ilyenek a feltételek. Vagy a nyakukba kapnának egy csomó pert vagy rosszabb esetben szitává dobálnák a székházukat. Elképesztő, mit meg lehet csinálni ebben az országban...

vidéki csaj

Ez meg egyenesen röhejes. Vagy inkább bőgnének magukon.
Fizesd be! Az átutalási megbízás díja 70-80 x többe kerül nekik költségként mint 3 Ft. Az egyről nem is beszélve.
Előzmény: semgza (12)
vidéki csaj Creative Commons License 2010.08.15 0 0 13
Aki ilyen számlákat gyárt, orvoshoz kellene fordulnia.
Még az APEH sem foglalkozik 100 Ft alatti tétellel.
semgza Creative Commons License 2010.08.12 0 0 12
pont ugyanígy jártam, csak 5 elöfizetést akartam lemondani, szóval minden szorozva 5-tel, a 4300 ft-os alapdíjjal.

egyébként abszolút nem érdekes az apró betü (ha van) ez teljesen jogtalan lehúzás, undorító. nem hiszem hogy az el nem végzett szolgáltatásért kiszámlázott díj megállná a helyét egy rendes ellenféllel szemben.

azt mondta szerencsétlen ügyintézö hogy jöjjek vissza hónap végén, de pont egy héttel hamarabb, mert a számhordozásnak vissza kell érjen a levél, az kb. 3 nap, de ha késik egy napot és átcsúszik akkor baj van... 21 ezer ft mínusz...

közhely, soha nem mondok ilyesmit, de milyen ország ez hogy ilyet lehet ?
Előzmény: Blueplanet (10)
revire Creative Commons License 2009.12.01 0 0 11
Hát ez elég érdekes... Azt hittem ilyen már nincs..
Pedig eddig nem sok rosszat hallottam a Pannonról :S
Előzmény: Törölt nick (-)
Blueplanet Creative Commons License 2009.11.24 0 0 10
Egyetértek veled! Nekem is hasonló esetem volt a Pannonnal. Röviden:
Mivel elegem lett a pannon (direkt kisbetűvel) húzásaiból, nyáron számhordozással átvittem a tel.számon egy másik szolgáltatóhoz. Minden flottul ment, ahol az üzletben közölték, hogy majd értesítenek mikortól él a tel.számom a másik hálózaton. Sajnos úgy jött ki időben, hogy átléptem a következő számlázási ciklusba 3 nappal. Sebaj, gondoltam majd arról a 3 napról törthavi, időarányos végszámlát fogok kapni (a pannon hiéna bandától) , de meglepetésre arra 3 napi időszakra egy teljes havidíjat számláztak ki. Hívtam az ügyfélszolgálatukat, hogy itt biztos valami tévedés lehet, de közölték, hogy megszűnt náluk tavaly az időarányos számlázás és a teljes havidíjat kell megfizetnem. Na erre bejelentettem nekik, hogy azt nem vagyok hajlandó kifizetni, mivel csak 3 napot használtam az előfizetést és rendkívül jogtalan és igazságtalan ez a hozzáállásuk, és hogy panasszal fogok élni a Hírközlési Fogyasztói Jogok Képviselőjénél.
Persze a követelt számlát azért befizettem időközben, mert tudtam, hogy nincs halasztó hatálya az esetleges panasznak, eljárásnak.

Eredmény: a Hírközlési Fogyasztói Jogok Képviselője felszólítására, hogy tájékoztassák Őt az adott panaszban, a pannon határidőn belül, villámgyorsan a Képviselő Úrnak eljuttatta az Általános Szerződési Feltételeket, és a magyarázatot, hogy ők jogszerűen terhelték az ügyfélre (rám) a teljes telefon előfizetés havidíját. Ergo, nem kaptam vissza a különbözetet, mert az járt nekik.
Csak azt nem értem, hogy a Nemzeti Hírközlési Hatóság (NHH) hogy hagyhatott jóvá egy ilyen felháborító, jogtalan, igazságtalan ÁSZF-t a pannonnak.

Namost! A T-mobile és a Vodafone miért tud napra pontosan számlázni a különböző előfizetések tekintetében? Mert nekik van még bőr a képükön.
Mert úgy jogos és igazságos, hogy mindenki annyit fizessen egy szolgáltatásért, amennyit használta!
Csak a pannonnál van ez a visszataszító eljárás, mert a pénzéhes menedzsment és vezetőség így látja jónak. Főleg azóta vannak furcsa esetek, amióta az a norvég fószer a vezérigazgató náluk.

És végül üzenem azoknak a cinikus fajankóknak itt - nem nevezem meg őket - hogy primitívség ahogy egyesek hozzászóltak.
És nekik üzenem még azt, hogy lehet, hogy jelenleg még meg vannak elégedve a jelenlegi szolgáltatójukkal (csak nem a pannon??!) , de van egy olyan mondás:

Ma nekem, holnap neked'
Előzmény: Törölt nick (-)
jbl! Creative Commons License 2009.11.24 0 0 9
Viggyázatok!!!!!!!!!! :)
Szarvas67-69 Creative Commons License 2009.11.24 0 0 8

Akkor most nemtom neked mit csináltak, vagy nem figyeltél, vagy valami különlegeset írtál alá, de én is nemrég mondtam fel egy előfizetést náluk, nagyon készségesek voltak, kiszámolták napra pontosan, és úgy kellett fizetnem.

(vagy T-mobil ügynök vagy)  :-P

 

Előzmény: Törölt nick (-)
PETYUS Creative Commons License 2009.11.24 0 0 7
El kell olvasni az előfizetői szerződést. Abban benne kell lenni az utalásnak, hogy ezek a kérdések az általános szerződési feltételek mely részében vannak szabályozva. Annak pedig kint kell lennie a szolgáltató weblapján.
Előzmény: Törölt nick (3)
Ingyen Sári Creative Commons License 2009.11.24 0 0 6
Sőt! Vigyázzatok...........
Előzmény: MIHI (5)
MIHI Creative Commons License 2009.11.24 0 0 5
val-vel, GSM-mel.
Előzmény: Törölt nick (-)
freyya Creative Commons License 2009.11.24 0 0 4
Meg lehet az ilyesmit úszni 12 hónappal is, csak előre kell szólni, hogy nem kéred a szolgáltatást a 12. hónap lejárta után. Mi internetelőfizetéssel voltunk így, bár nem a Pannonnál, sőt nem is mobilhálózatról. Még a hűségidő lejárta előtt írtunk nekik, hogy mikortól szeretnénk a szolgáltatás megszüntetését.
Előzmény: Törölt nick (-)
libapék Creative Commons License 2009.11.24 0 0 2
"Úgyhogy vigyázzatok ezzel a szolgáltatóval, nagyon sok szemét dolgot lenyeltem már tőlük, mindenhonnan pénzt szednek ki az emberből, ami elvileg ugye benne van a "

Gondolom lúzer-e vagy, és még le is rod..
Előzmény: Törölt nick (-)
Qqberci Creative Commons License 2009.11.24 0 0 1
M0bilnet...
Előzmény: Törölt nick (-)
libapék Creative Commons License 2009.11.24 0 0 0
000000000000
Előzmény: Törölt nick (-)
Törölt nick Creative Commons License 2009.11.24 0 0 topiknyitó


Most járt le az 1 éves hűségidőm Pannon mobilinternetemen. Sajnos már alapból 8 hónapja a semmiért fizetem, mert csak porosodik, és többször is volt szervizben, amikor is nem tudtak adni cserekészüléket, de a díjakat ugyanugy fizetnem kellett... NA mindegy.. És most... bementem és kiderült hogy amint elkezdődik a következő számlázandó hónap, teljesen mindegy hogy 1 napja megy, vagy 2 hete, ugyanúgy a teljes havidijat ki kell fizetned, ha le akarod moindani a szolgáltatást. Nem ugy van mint a Tmobilnál, hogy 1 napot használtad, akkor csak azt az 1 napot kell pluszba kiegyenlíteni. Továbbá az is kiderült, hogy marha midnegy hogyan csinálja az ember, azt a plusz hónapot mindenképpen ki kell fizetni, mert a számlazárás mindig éjfélkor történik, és az adott napon, mikor lejár a hűségidő, éjfél előtt még ugye nem lehet lemondani, mert nem telt el az idő, másnap meg már megkezdődött a következő hónap...

Úgyhogy vigyázzatok ezzel a szolgáltatóval, nagyon sok szemét dolgot lenyeltem már tőlük, mindenhonnan pénzt szednek ki az emberből, ami elvileg ugye benne van a szerződésben, amit az ember nem kap meg, de elolvashatja az üzletbe ha kéri, és mindössze 130 oldalas apróbetű.... Bár szerződéskötésnél nem tájékoztatnak hogy létezik egy ekkora terjedelmü szerződés, és nemcsak azok a dolgok vannak amiket megkap az ember szerződés feltételei cím alatt.

Csak ennyit szerettem volna megosztani veletek, hogy vagy gondoljátok meg a dolgokat, vagy készüljetek fel, hogy nem uszod meg az 1 év hűségidőt 12 havi számlával, csakis 13-al...

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!