Mondjuk a gyártó sincs könnyű helyzetben, ha valóban követi azt a csoportot. Én nem ismerem a lengyel teherautós múltat, de ott a javaslatokkal jópár usernek elgurult a gyógyszere. Van fent vagy 150 olyan kép speciális felépítményekből, hogy ember legyen a talpán, aki abból választ, nem beszélve arról, hogy gondolom, a töredékük sem létezik már beszkennelhető mintának.
Scale Fans FB oldal szivárogtat rendszeresen, és figyeli a visszajelzéseket. A tatra 148 mixernél is a többek által lájkolt narancs kerül valószínűleg gyártásba, nem pedig a csíkos.
Úgyhogy ha más miatt nem , emiatt érdemes lehet FB regisztrációt intézni;)
Úgy látszik a DeA kezdi összeszedni magát. Lehet valami ezetőség váltás volt. Végre elkezdték a vásárlói igényeket figyelembe venni. Örvendetes, és üdvözlendő fejlemény.
Úgy tűnik, a magyar sorozat hozza a tőle elvártat a kiadó számára, ugyanis ma egy olyan modellről kaptunk képet, ami a listában nem is szerepelt, hogy megjelenne nálunk:
Nem szimplán kiadják itthon is a lengyel verziót, hanem egy teljes átfestéssel és átmatricázással fogjuk kapni a Jelcz Hydromilt.
Kérdeztem régebben a Suvet ügyfélszolgálatot a teherautó sorozat előfizetői létszámával kapcsolatban, de azt mondták ez nagyon titkos információ. Megkaptam a múlt héten az első két számot tartalmazó szlovák teherautó előfizetői csomagot, és az ajándék posztereket.
Szerintem a Cseh, és a Szlovák piacra együttesen számoltak 3000-3300 előfizetővel, maximum ez a 3500-as szám fordult meg a fejükben.
A két ország lakossága összesen 15 millió fő. Magyarországé 10. Szerintem itthon 2000-2300-as rajongói táborral számolhattak maximum 2500 előfizetői szerződés lehetett az álmuk. De abból kiindulva, hogy Cyber week kedvezménnyel árultak még később előfizetéseket, szerintem inkább a 2000 környéke reális.
Ha van valakinek megbízható infója, csak annyit írjon meg, hogy nagyon mellé ment-e a matek. Köszönöm.
Az első számot kint kb 1500- forintnak megfelelő összegbe került, kint a KMO börzén 7-8 ezer forintért lehetett megvásárolni. Ennek tükrében a Rába U26 5000- forintos ára nem is annyira veszélyes. Kíváncsi leszek a sorozat többi tagja drágább lesz-e mint a lengyel soros teherautóké. Mennyire lesz vajon igény itthon, a sosem látott jugoszláv belpiacos csodákra. Majd meglátjuk.
"az első tengely felfüggesztése az egyik "rugónál" törött, ezért szemből csálén áll a kocsi"
Javítom magam, szerencsére nincs eltörve, a ragasztás hiányos. Rendesen beragasztva helyre áll a rend, egyenesen áll, minden kerék leér. Így már még jobban tetszik, a sorozat egyik legjobbja. Lehet nézegetni a részleteket.
Remélem lesz még tűzoltó. Szinte biztos, hogy lesz Rába (volt korábban szó itt az egyik szkenneléséről, amit egyszerre végeztek az Ikarus 526-al meg a vízágyúval, amik azóta meg is jelentek). De vevő lennék egy Csepel 352-esre, vagy egy 720-asra is, mindkettő gyönyörű szerintem, és van belőlük eredeti. Elnézve a kiadó új kiadásait és terveit, pl. a meghosszabbított lengyel sort, szerintem újabban könnyebben és magasabb színvonalon megy egy új modell megvalósítása.
1:24-es szoci autóknál a Hatchette és a Whitebox kiadások között van minőség-, illetve kidolgozottságbeli különbség? Melyiket érdemes venni, ha egy adott típus mindkettőnél elérhető (pl.: Skoda 100, Dacia 1300)?
Elütöttem a dátumot. A helyes dátum (az újság szerint): 1991-ben gyártva és 2018-ban újították fel. Az Ácsi Önkormányzati Tűzoltóparancsnokság ismertetője szerint az autó gyártási éve 1992 és 2018-ban újították fel.
Az újságjában leírták, hogy az autó eredetileg 1981-es gyártású, de az évek folyamán átesett egy felújításon, amikor történtek átalakítások is.
A cikkben kiemelik, hogy a kerek fényszórókat a felújítás alkalmával cserélték szögletes Mercedes fényszórókra és ledes lámpákra. És ekkor alakítottak az oldalablakokon is és nyilván át is fényezték.
A futóművet (legalábbis a hátsót) feszegetni kell, az elsőt nem tudom, azt nem szedtem le. A fülkét könnyen le lehet venni, elég az első tengelyről eltávolítani a gumikat és az IXO háromszög csavarhúzójával hozzá lehet férni a két csavarhoz, ami tartja a fülkét. Ezek után le lehet venni. A lökhárító mögött tartja még egy fül, előre billentve le lehet róla emelni.
Youtube-on van fent részletes videó Balian modell által a Rába teljes szétszedéséről.
A diósi Intersparban 3 volt. Ránézésre mind sérült volt, bliszteren keresztül is látszott, hogy nem áll egyenesen. Amit megvettem, az első tengely felfüggesztése az egyik "rugónál" törött, ezért szemből csálén áll a kocsi. Nem tudom csomagoláskor, gyártáskor, vagy szállításkor tört-e el, remélem többsége amúgy nem ilyen. Nyilván ragasztóval megoldható, de akkor is bosszantó, mert amúgy nagyon szép lett, a kidolgozás dícséretes.
Az érdi hárombetűs élelmiszerbolt is kb. 3-at kapott,a mixerből 2-t vettek vissza a polcról reggel negyed hétkor. Még a kosárból kaptam az elsőt,épp a polcot rendezték.