Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

zeti02 Creative Commons License 45 perce 0 0 138722

Jó meglátás, látok benne esélyt, hogy így lesz, ahogy írod. Valóban mindegy, hogy mi jön, csak újdonság legyen, Csepel, Rába vagy Ikarus, és minél szebb kidolgozásban! Egyre jobban várom a május 10-et, hogy kiderüljön mivel folytatódik a sor. :)

Előzmény: retro82 (138721)
retro82 Creative Commons License 5 órája 0 0 138721

A lista alapján az volt az érzésem (ha lehet rá alapozni), hogy a 7. 11. számokat felcsrélték. Csepel D445 és D710. Ez esetben én valami ilyesmit várok 11. számnak. Mind1 mi, csak Csepel legyen és újdonság, ami még máshol nem volt.

Előzmény: zeti02 (138718)
Stetten Creative Commons License 5 órája 0 0 138720

Egy dolog lehet ebben a méretarány változtatásban. Igaz, hogy kiadták 1:8-ban, de új vevőket arra már nem találnak. Új vevőket azzal lehet meggyőzni hogy mégnagyobb még részletesebb a modell, stb… Nekem is megvan az Ikarus 260 1:43-ban, mégis összerakom az 1:12-est is. Amit már a saját hülyeségemnek tartok, de már nincs visszaút. Túl nagyot már nem növelhetnek a modell méretén, mert nem lesz helye a lakásban. 

Előzmény: littlebubu69 (138711)
komppeter1 Creative Commons License 28 órája 0 0 138719

ne feszgesd, a felépítmény és a fülke mindig csavarral van rögzítve(nem ragasztva), ha nem jön akkor nem találtál meg minden csavart:)

A pótkerék alatt is van általában egy, ha jól emlékszem itt is így kell lennie. Egy laposfejű csavarhúzóval feszítsd le a pótkereket, remélhetőleg jó helyen enged majd....

Előzmény: RhB (138717)
zeti02 Creative Commons License 2 napja 0 0 138718

A 352 stimmel, még az is, hogy 6-12 hónapon belül jelenik meg, mert elvileg 2025.01.03-án jön egy Csepel D352 a sorozatba az előzetesen a kiadótól kapott lista szerint. Azonban az van odaírva mögé, hogy "(water tanker)" azaz víztartályos, így én arra tippelnék, mint amit anno az Atlas kiadott 1/72-ben:

Legkésőbb november-december tájékán okosabbak leszünk. :) Illetve május 10-én, amikoris megtudjuk, hogy lehet-e egyáltalán alapozni a listára, ugyanis az előfizetői csomagban már benne lesz a Skoda újságja, remélhetőleg annak hátulján pedig a 11. szám promója.

Előzmény: Controlman (138715)
RhB Creative Commons License 3 napja 0 0 138717

Azt próbálta már valaki, hogy hogyan lehet lekapni róla az EZF-et? A középső csavart kiszedve megmozdul, de hátul még nagyon fogja valami. Csavart nem látok, de talán a pótkerék közepén is lehet egy. Ha tényleg van ott csavar, akkor azt a pórkerék tartó/kiemelő takarja, de az nem mozdul - feszegetni nem merem, nehogy letörjön.

Előzmény: Nogo (138708)
7-es troli Creative Commons License 3 napja 0 0 138716

A hátsó felépítmény sokkal jobban néz ki ezen, mint a pár héttel ezelőtt megjelent Skoda 706-on lévő. Ez már majdnem olyan Shörlinges.

Előzmény: Controlman (138712)
Controlman Creative Commons License 3 napja -1 0 138715

Ezt mondta nekem aki Rudi, én elhittem, és megosztottam.

Valóban a 352-es verzió a helyes szám. Állítólag már a gyártás fázisában van, és nagy valószínűséggel 6-12 hónapon belül meg is jelenik. Biztos csak akkor lesz, ha kezedben tartod.

Előzmény: zeti02 (138713)
apron64 Creative Commons License 3 napja -2 0 138714

Felsővezeték szerelőből nem volt D-344.

Volt D-352, D-450, valamennyire hasonló felépítménnyel, mint a Star-on levő. (Nem rossz ez a Star modell sem, felépítményből elég sok formaújdonságot tettek a típusra.)

Hogy nálunk mit adnak ki a sorozatban az még a jövő zenéje.

 

 

 

Előzmény: Controlman (138712)
zeti02 Creative Commons License 3 napja 0 1 138713

Ha jól sejtem ezzel, vagy valami hasonló felépítépítménnyel jön ki nálunk a 344-es Csepel.

 

Ezt miből gondolod? Tudom, hogy többször utaltál már arra, hogy lesz, de a listában én nem láttam olyat, ami erre utalna.

Előzmény: Controlman (138712)
Controlman Creative Commons License 3 napja -1 4 138712

Lengyel teherautó sorozat következő része.

 

 

Ha jól sejtem ezzel, vagy valami hasonló felépítépítménnyel jön ki nálunk a 344-es Csepel.

littlebubu69 Creative Commons License 3 napja 0 2 138711

Számomra érthetetlen a Hachette üzletpolitikája. Ott vannak a szerszámok az 1:8-as Trabanthoz és gyártat még egy garnitúrát 1:6-ban. A Kispolákot is most kiadta Lengyelországban 1:6-ban. Pedig ott már futott az 1:8-as! Gyűjtői oldalról sem tudom hova tenni az 1:6-os méretarány, mikor van az embernek 6-7db 1:8-as modellje, akkor nagyon bután fog közte kinézni az 1:6! 

Egyszóval hupilila fingom nincs mit művelnek.

Lehet itthon kiadja az Ikarus 260-ast 1:10-ben? 🤣

Előzmény: John Howard (138709)
A210 820 08 21 Creative Commons License 4 napja -1 0 138710

135 lapszám, 10 700€, azaz mai árfolyamon 737 000Ft.

John Howard Creative Commons License 4 napja 0 0 138709

Nocsak... A szintén Hachette Trabant 1:8 méretarányban még be sem fejeződött nálunk. Mennyi értelme van 1:8 után 1:6-ban is kiadni gyakorlatilag ugyanazt? Na jó, más a vontatmány (talán értelmesebb is, mint az a furcsa dizájnú lakókocsi), de azért na...

Előzmény: littlebubu69 (138707)
Nogo Creative Commons License 5 napja 0 0 138708

Jól sikerült az öreg Csepel. Mivel már korábban megjelent a lengyel sorban, ezért sokan beszerezhették korábban. De remélem jól fog fogyni, megérdemli. Szép a kidolgozás, magyar témát kedvelőknek kötelező darab, ott a helye a vitrinben vagy a polcon. Az összeszerelés minősége sajnos továbbra sem tökéletes, de ez már megszokott, ennyi pénzért ezzel együtt lehet élni.

Remélem húznak még le bőrt erről a rókáról, és kapunk később a pletykált tartályos (tűzoltó?) és a felsővezeték-karbantartó mellett pl. platós változatot.

Előzmény: retro82 (138706)
littlebubu69 Creative Commons License 5 napja 0 0 138707
retro82 Creative Commons License 2024.04.13 0 2 138706

Tegnapi itthoni megjelenés. Csepel D344 EZF

A210 820 08 21 Creative Commons License 2024.04.12 -1 0 138705

Tildy Úr fotói megerősítik, amit írtál. Az átfestés azért csak a profiknál fog működni, mert ugyan a fényezés maga nem probléma, de utána az utas- és a ráncajtóablakok fekete visszakeretezése nem egyszerű.

Megfelelő alkoholos filccel és sablonokkal megoldható, de szabadkézzel csak girbegurba vonalakat lehet oda rajzolni, ami elcsúfítja a modellt, sok ilyet láttam már.

 

  

Előzmény: BU1048 (138703)
BU1048 Creative Commons License 2024.04.11 0 0 138704

Bocsánat! A lökhárítóban a ködlámpára gondoltam.

Előzmény: BU1048 (138703)
BU1048 Creative Commons License 2024.04.11 -2 1 138703

Alapvető probléma, hogy a BX-59-37 egy Ikarus-280.49 típus, a modell meg Ikarus-280.00 kellene lenni, de nem az, viszont közelebb áll hozzá. 

A felső részen a sárga lámpákat le kell reszelni, a hátsó részen (csukló) baloldali alsó szekrényeit le kell glettelni, el kell tüntetni. Újra kell fényezni, a felső részt tört fehérre, mert gyárilag az volt, csak később lettek szürkék. BU rendszámot kell neki adni, de azt is 08 feletti tartományba, mert a hátsó, utolsó (vészkijárati) ablak is elhúzható. Így egy megközelítőleg szép autentikus Ikarus-280.00 lehet belőle. Nem árt a rendszámnak megfelelő eredeti autóbuszról képet szerezni, mert a lökhárítóba érdemes berakni, vagy feketére festeni annak megfelelően a hiányát. Egyébként a BX-es tartományba gyárilag az összes utastéri ablak nyitható volt, így az 59-37 sem eredeti állapot. A 7-173gy piros elejű buszokon alakították át először az utastéri 3. baloldali ablakot teli üvegesre, ami szintén vészkijárat volt.

Előzmény: littlebubu69 (138700)
A210 820 08 21 Creative Commons License 2024.04.11 -2 0 138702

A legegyszerűbb az, ha bármilyen fekete és fehér festékből kikeversz pár csepp odaillő szürkét és lefested vele a narancs részeket. Tájjellegű megoldás, tudom, de egy méterről már nem fog feltűnni.

Gondolom, valami külföldi busz volt a modell mintája és azon volt ilyen.

Előzmény: John Howard (138701)
John Howard Creative Commons License 2024.04.11 0 0 138701

Még a felfestett oldalsó rendszámok elhelyezésénél is súlyosabban zavaró elöl a tetőn középen a három narancssárga lámpa. Míg a tamponozást (viszonylag) könnyebb "visszamosni" és újramatricázni, az öntvényen már nehezebb (valamivel; nekem totál lehetetlen) szépen változtatni...

Előzmény: A210 820 08 21 (138699)
littlebubu69 Creative Commons License 2024.04.10 -1 0 138700

Megint hatalmas es kifejezetten megeröltető munka lett volna találni egy fotót az eredetitől. 🤣

Szánalmas egy pancser cég ez a PC! Jol sikerült ismét a tamponozás! 🤣

A210 820 08 21 Creative Commons License 2024.04.10 -2 1 138699

Két külhoni webshopban megjelent a békávés 280-as, 68 és 75 eurós áron.

 

   

7-es troli Creative Commons License 2024.04.10 0 0 138698

Az elmúlt 1 évet látva ebben is biztos lesz csúszás. Plusz, mire idehaza be lehet majd szerezni valaki által, az sajnos még több hónap lesz.

Előzmény: A210 820 08 21 (138697)
A210 820 08 21 Creative Commons License 2024.04.10 -1 1 138697

Bekerült a sorozat oldalának a listájába a ZIU 9 várható kiadásának dátuma, ami május 11.

Előzmény: A210 820 08 21 (138689)
Stetten Creative Commons License 2024.04.10 -3 2 138696

Mi most a húzó ágazat?
Az olcsó bliszteres, és általában gagyi minőségű cuccok.

Előzmény: Köny (138694)
A210 820 08 21 Creative Commons License 2024.04.06 -2 1 138695

Húzó ágazat nincs. Kereslet az újdonságokra, a ritkább régebbi, vagy az ár alatt kínált modellekre szokott lenni. Revell Wartburgokat szoktam látni és matchboxokat több eladó is kínál igen nagy mennyiségben, hogy a nevezett Skoda van-e közöttük, azt nem tudom megmondani.

Ha ilyeneket akarsz eladni, inkább hirdesd meg itt a fórumon, vagy a Jófogáson, esetleg a Vaterán.

Előzmény: Köny (138694)
Köny Creative Commons License 2024.04.05 0 0 138694

Ezeken a börzéken van kereslet, de főleg kínálat Revell 311-es Wartburg és Matchbox Skoda 130 LR kocsikra? Mi most a húzó ágazat? Köszönöm. 

Előzmény: Kraz 677 (138693)
Kraz 677 Creative Commons License 2024.04.05 -1 1 138693

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!