Keresés

Részletes keresés

andrasimre Creative Commons License 2021.11.06 0 0 1701

Meg is nyújtották a vágányzárat jövő év október 28-ig.

Előzmény: Landsmann_ (1700)
Landsmann_ Creative Commons License 2021.11.02 0 0 1700

Ez sem lesz kész határidőre. Úgy láttam, a felsővezeték tartó oszlopokat szúrkálgatták lefelé, lassan a gyárhoz érnek. Balmazújváros felől rakosgatják az oszlopokat. A 33-ason az az átjáró még sok bosszúságot fok okozni autósoknak télen.

Előzmény: andrasimre (1692)
JCSABA Creative Commons License 2021.10.23 -2 1 1699
Fizolti Creative Commons License 2021.03.22 0 0 1698

A város felől alapból lejjebb van a közút a vasútnál, majd további 200-250 méter van a vasúttól a közúti Berettyó hídig. 

Előzmény: Landsmann_ (1697)
Landsmann_ Creative Commons License 2021.03.22 0 0 1697

Az aluljáró az érdekes jelenség lenne. Ott már nem lefelé, hanem felfelé kell menni, mivel ott a Berettyú hídja.  Igen meredekre kellene azt ott csinálni. 

Előzmény: Fizolti (1696)
Fizolti Creative Commons License 2021.03.22 0 0 1696

Nem tudom. Elvileg felmerült közúti aluljáró építése is, de azt sem tudni, hogy ebből lesz-e valami. 

Előzmény: Landsmann_ (1695)
Landsmann_ Creative Commons License 2021.03.20 0 0 1695

Azt lehet tudni, mikor lesz lezárva a vasúti átjáró Berettyóújfaluban és mennyi időre?

Előzmény: Fizolti (1694)
Fizolti Creative Commons License 2021.03.20 0 1 1694

A 101-es vonalon már lassan, de halad az átépítés, és a villamosítás, nyáron vágányzárban lesznek nagyobb munkák.  

 

http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=157760211&t=9216588

Landsmann_ Creative Commons License 2021.03.13 0 0 1693

Köszi az infót!

 

Előzmény: andrasimre (1692)
andrasimre Creative Commons License 2021.03.13 0 0 1692

Ez év október 28-ig

Előzmény: Landsmann_ (1691)
Landsmann_ Creative Commons License 2021.03.13 0 0 1691

A 108-as vonal Debrecennél felszedett szakaszának újraépítését mikorra kell átadni?

JCSABA Creative Commons License 2020.07.04 0 1 1690

2020.07.04 6336 2 db Bz (nem interpici). Szolgáltatásfejlesztés?

JCSABA Creative Commons License 2020.06.21 0 1 1689

https://www.mavcsoport.hu/sites/default/files/upload/line-lock/110_113_bp-nyugati_0620_-_0830.pdf

Tényleg ilyen nagyvonalú a MÁV, hogy aki Zajtáról Budapestre utazik, kifizeti Debrecenig a vonatpótló buszért is a gyorsvonati (!) pótjegyet, és Debrecenből IC-pót- és helyjegyet is vesz amellett, hogy a Hétmérföldes csak Debrecenig közlekedik és ott át kell szállni? Hagyjuk...

bzmot398 Creative Commons License 2019.11.20 0 0 1688

Csak tervben volt, nem lesz ilyen vonat.

Előzmény: JCSABA (1687)
JCSABA Creative Commons License 2019.11.19 0 1 1687

Új vonat a 2019/2020-as menetrendben:

 

6320

Nyírbátor 04:15

Nyírcsászári 04:21 

Hodász 04:26 

Nyírmeggyes 04:31 

Mátészalka érk. 04:38

JCSABA Creative Commons License 2019.09.18 0 0 1686

Szeptember 29-én befejeződik a vágányzár Debrecen és Balmazújváros között (?)

https://www.mavcsoport.hu/sites/default/files/upload/line-lock/108_debrecen-balmazujvaros_0712-0929_06.18_mod09.13.pdf

 

 

Magyar NaBA Creative Commons License 2019.08.21 0 0 1685

Az tudható, hogy a debreceni autógyár építkezéséhez honnan érkezik a kőanyag? (Recsk?)

Bzmot 353 Creative Commons License 2019.06.19 0 0 1684

Iker-Bz pótló csak. A vasárnapi 36624-36613 és 36616-36623 forda továbbra is megvan.

Előzmény: volanb (1683)
volanb Creative Commons License 2019.06.19 0 0 1683

Üdv! Tudna valaki segíteni hogy a 109-es vonalon a nyárra lett m41 forda? Mert szinte napi rendszerességgel látni!

M28-1014 Creative Commons License 2019.06.16 0 2 1682

Múlt vasárnap Tedej mh. közelében.

 

siófoki35 Creative Commons License 2019.01.02 0 0 1681

Közben megtudtam, hogy a román kishatárjegy úgy van, hogy egyúti jegy esetén a normál nemzetköti menetdíjból (TCV) 40%, menettérti esetén 60%-os kedvezményt adnak. Debrecen-Érmihály közt 2400 forint körül van a menettérti jegy, ez 2 napig érvényes. 

Ez meg egy román, vonaton váltható jegy.

 

Utaztam a buszos pótlással "veszélyeztetett" két vonalon is...

A 110-es meg külön tetszett, hogy klasszik Csörgő, klasszik Bhv, alakjelzős háromközpontos állomások.

 

Előzmény: siófoki35 (1680)
siófoki35 Creative Commons License 2018.12.05 0 0 1680

Debrecenből a nyírábrányi határon át minden célállomásra 13.40 euro a kishatárjegy, vagyis ugyanannyi ha Szatmárba megyek mintha csak Érmihályfalvára?

 

https://www.mavcsoport.hu/mav-start/nemzetkozi-utazas/szatmarnemeti-nagybanya-nagykaroly-nagyszalonta

 

Kössz.

Fizolti Creative Commons License 2018.11.27 0 0 1679

Hát jó.

A 113-ason nem tűnt fel, hogy lett volna csökkenés, a 116-oson látszódott ilyesmi, bár ott a vágányzárak mellett benne volt a tartózkodások csökkentése is.

Előzmény: Lovrin (1678)
Lovrin Creative Commons License 2018.11.19 0 0 1678

Személyesen nem jártam arra így csak neten itt-ott olvasható infókból próbálok képben lenni. Úgy tudom bezárás előtt a 112-es kapott nagyobb felújítást (jelentős szakaszokon cseréltek sínt 48-as rendszerre), így valamivel jobb állapotban volt mint a 113-mas. Az is lehet tvg-vel bejárják és valamelyest tisztán tartják az űrszelvényt, ez más vonalakon is előfordul - több munka biztosan nem történt azóta ott.

A 113-massal is láthatóan foglalkozik a pft, ami néhány menetrendi perc lefaragását eredményezte az utóbbi időkben. Ott már csereérett az egész felépítmény, csodát nem tudnak tenni, csak tüzet oltani.

Előzmény: Fizolti (1677)
Fizolti Creative Commons License 2018.11.19 0 0 1677

Nem értem a dolgot: a jelenleg senkinek sem kellő 112-essel foglalkoztak, míg az üzemelő 113-assal nem igazán?

Előzmény: Lovrin (1676)
Lovrin Creative Commons License 2018.11.19 0 0 1676

Papíron a személyforgalom leállítása, a vonalat ettől még üzemben tartja a MÁV.

 

Gyakorlatban ez az üzemben tartás sok mindent jelenthet:

A 2007-2009-ben bezárt vonalakat tekintve van ahol a vonalon gyakorlatilag azonnal újjáindítható lenne a forgalom, minimális beavatkozással.

Van ahol a pálya járható, de a komolyabb munkák kellenek ahhoz hogy a bezárás előtti színvonalat elérje.

Van ahol járhatatlan, és gyakorlatilag újra kéne építeni a vonalat.

 

A 113-as esetében a pályaállapot és a teherforgalom hiánya a 3. kategóriát vetíti előre (az ipari park első pár kilométerét leszámítva).

Viszont pft függő is a dolog, úgy tudom a 112-es is járható állapotban van.

Előzmény: ADAM DIESEL M 6 3 (1675)
ADAM DIESEL M 6 3 Creative Commons License 2018.11.19 0 0 1675

http://www.szon.hu/vegleg-leallhatnak-a-nyirbatori-es-a-csengeri-vonatok/4054277     

Nyíregyházától a Nyíregyházi ipari parkig van teherforgalom is a 113. pályán. 

Mivel nem vagyok hozzáértő, azt kérdezem, hogy a teherforgalom is megszűnhet ilyen esetben?

Ez végleges vonalbezárás vagy komolyabb felújítás lesz?

Előzmény: Fizolti (1674)
Fizolti Creative Commons License 2018.11.19 0 0 1674

Kihagytál valamit:

- Nincs érdemi teherforgalom: nem kell karbantartani.

- Van érdemi teherforgalom - Kell a hely a tehervonatoknak - simán szünetelhet a személyszállítás 1-2 évig, és nincs rugalmasság, hogy legalább a reggeli és délutáni, forgalmasabb vonatokat járjanak.

 

A pálya: az a baj, hogy a lassú leépülés mellett nem feltűnő, aztán egyszer csak ott tartunk, hogy egy van egy vonalunk, ahol még jár vonat, és van pár utas, meg némi személyzet, de már rég nem arról van szó, hogy van-e ennek értelme, aztán ha akkor merül fel a bezárás, tényleg nem lesz visszhangja - legalábbis az utasok között - és ezért jelképesek ez a mostani dolog. Egyelőre nem látom át a helyzetet, de amíg fővonalakat nem tudnak megfelelő színvonalon tartani, addig nem lesz feltűnő menetrendenként egy-két perc menetidő növekedés (esetleg akkor, ha a csatlakozások már veszélyeztetve vannak).

Nagyobb munkákra lenne szükség. Több hetes-hónapos vágányzáraknál az utasoknak az sem lenne jobb, ha pár naponta változik a pótlási rend, és meg többször kell átszállni. A 113-asnak most tényleg az tűnik csak járhatónak, ha kap egy alaposabb felújítást, teljes kizárással.

 

Szóval ha lesz valami ellenállás, annak nem helyi szintűnek kell lennie, és nem a mostani - sok esetben senkinek sem jó - helyzetet fenntartását kell követelnie.

Előzmény: Lovrin (1673)
Lovrin Creative Commons License 2018.11.18 0 0 1673

Nekem az a fő bajom ezel hogy csúszós lejtő, ezután bármelyik vasútvonal bezárására fognak indokot találni.

 

Nincs elég bézé? Zárjuk be.

Van elég bézé? Vigyük el a fővonalakra, és ha nem marad, zárjuk be.

Van utas? Vágjuk tönkre alibi vágányzárakkal, akkor nem lesz. Aztán zárjuk be.

Szar a pálya? Zárjuk be.

Stb.

 

Ez csak az óvatos próba. Két mellékvonal a keleti térfélen.

Ha nem lesz felhördülés (márpedig nem lesz) akkor majd szépen jön a többi. Csépke mutogathatja majd hogy működik ez, minek ide karbantartás, eljött az a pont amikortól nyugodtan felélhető a bézé-állomány és a mellékvonali hálózat. Úgyis ki akarta vonni a bézéket. Hogy nem lesz vonat ott ahol most járnak? Na hát, annyival kevesebb probléma.

Előzmény: Fizolti (1672)
Fizolti Creative Commons License 2018.11.18 0 0 1672

"de 2 pár vonatból sehogy se lehet jó menetrendet alkotni."- Sehogy sem, persze, ezért volt alapból idézőjelben a dolog, kicsit lehet faragni, hogy legalább egy rétegnek jó legyen.

 

A 113-as ezen szakasza szerintem benne van az országos top 3 legrosszabb állapotúban (35, 147b), és úgy botrányos a menetidő, hogy közben alig áll meg valahol a vonat. Rossz irány ez a bezárás, de ha nem történik valami, akkor mindkét vonal életképtelen. A vonatpótló buszos megoldás (gondolom külön jegyvizsgálóval...) viszont semmit nem old meg, csak további felesleges pénzkidobás.

Előzmény: Lovrin (1671)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!